U zocht: Klantenservice Kiala

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Kiala?

Bel 035-2046666

Klantenservice Kiala

Beoordeling:

Klantenservice Kiala
2,5 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 2.5 out of 5 based on 2 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Kiala biedt diensten als leveringspunt aan voor het leveren en terug sturen van pakketjes. Kiala is een alternatief voor thuislevering. Dit is prettig voor mensen die hun privacy belangrijk vinden die het niet prettig vinden om hun adres op te geven omdat op deze manier uw gegevens anoniem blijven. Tevens wordt er bij het ophalen van een pakket grondig naar uw ID gekeken. Op deze manier weet u zeker dat uw pakket goed aan komt. Het gebeurt natuurlijk maar al te vaak dat buren een pakket aannemen en het vervolgens kwijt raken of in het ergste geval zelf besluiten te houden. Kiala is een speciaal innovatief technologisch platform dat alle stappen van het leveringscyclus automatiseert.

In Europa zijn er 7200 afhaalpunten waarvan er 2400 zich in de Benelux bevinden. Er zijn 1050 Kiala Click & Collect punten verdeelt over Frankrijk, België, Luxemburg, Nederland en Spanje. Sinds februari in 2012 is Kiala een deel van de UPS-groep. Er zijn nu meer 11700 afhaalpunten in de Europese markt. Kiala en UPS hebben als doen om in 2014 13000 afhaalpunten in Europa te hebben. Kiala vindt het belangrijk om milieu bewust bezig zijn. Zo is het verminderen van het impact dat hun uitoefenen op het milieu een groot aandachtspunt van het bedrijf. Daarom heeft Kiala een duurzame strategie in gesteld die door wordt gevoerd in al hun activiteiten, van het transport van de pakketten tot het personeel en de logistieke websites. Deze strategie wordt geleidelijk aangepast en het bedrijf wil geleidelijk zo veel mogelijk partijen betrekken. Kiala is voornamelijk bezig het uitbreiden van de afhaalpunten op lokale locaties zoals supermarkten, benzinestations en lokale winkels. Hierdoor draagt Kiala ook een steentje bij aan de lokale economie.

Contact met Kiala

In Nederland zijn er 500 Kiala punten die bij het Kiala netwerk horen. Voor extra uitgebreide informatie kunt u kijken op de website van Kiala. Mocht u hier niet het antwoord vinden dat u zoekt kunt u contact opnemen met de klantenservice van Kiala door het telefoonnummer van de klantenservice te bellen. Misschien heeft u wel een vraag over een van de locaties. Het kan natuurlijk ook dat u vragen heeft over de procedure die Kiala hanteert. Wanneer u twijfelt neemt u gerust contact op met de klantenservice. De medewerkers van de klantenservice van Kiala zijn ontzettend vriendelijk en geduldig en helpen u graag verder. Ook geloven de Kiala klantenservice medewerkers niet in domme vragen. Dus belt u vooral naar het telefoonnummer.

Het klantenservice Kiala telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Kiala

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Kiala. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Kiala, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★★★★☆
Top service!
- Hendrik

★☆☆☆☆
Waarom kan ik geen pakketje versturen als ik uw site aanklik, wordt steeds doorverbonden met DPD verzending, geen idee hoe ik pakket kan verzenden via Kiala
- Clara

Carla v.d. Brand

Moet veel te lang wachten. Mijn pakket is niet aanwezig op de plek,waar ik het af kon halen. Waar is het wel? Hoe kan ik mijn geld terug krijgen? Website van kiala is waardeloos, onduidelijk, kan nergens een klacht indienen. Telefoon wordt niet opgepakt. Wat moet doen om persoonlijk met iemand te kunnen spreken. Mijn waardering is 0, ik moest iets in vullen.
Carla

windels Guy

kan teleffon mobielnr niet correct invoeren en kan dus geen etiket aanmaken, als ik prefix verander naar 31 wel, maar dan kan ik weer mijn etiket niet afprinten, geef het op.

naima assebban

naima_m.h.y.3@hotmail.com
ik wil vragen over mijn pakte is nu al 16 dagen vesturen
maar ik heb nog niks ontvand

prive

ontevreden geld klopperij…nog niet juist doorverbonden

rene

beste
mijnpakket is verzonden de 23-09-2014 11:16
De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen.
23-09-2014 02:33
Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.
we zijn de 30 ste en heb nog niets ontvangen
gelieve eens te kijken a.u.b.
dit is de track nr
Beschrijving:
Zal geleverd worden in: HALFORDS MAASTRICHT (NL10384)
Brusselse Poort, 74
6216CG MAASTRICHT

Controleer de openingsuren en exacte locatie van het Kiala Punt op een kaart.

Tracking Number: 0005IAO

anoniem

pakket verdwaald geraakt

Henk Tettelaar

Mijnheer/Mevrouw,

Ik heb op 8 september een pakketje verstuurd via KIALA station Primera Geuzenplein in Schiedam. Het betrof een reparatie voor bestemming VARA Joseph van Instraat 9 Lier/Belgie. Het pakket is gestuurd naar Octa+ Lier Hoogveldweg `131 Lier/B. Daar vertelde mij een mevrouw dat zij een tankstation zijn en geen pakketjesverstuurder. Ik moet het maar op komen halen zei zij op bitse toon. Inmiddels heb ik al vele telefoontjes gepleegd, die de waarde van het artikel € 39.99 ver overschrijden. Bij Primera Schiedam en Varo/Lier (Mvr Sebregts) keurig behandeld.
Het pakket is nog steeds niet terecht en ik heb inmiddels
€ 115.00 betaald aan internationale telefoontjes. Voor mij nooit meer KIALA.
mvg Henk Tettelaar(66jr)
tel. 00031104709046
mobiel: 0031633091683
email:htettelaar@versatel.nl

Beste Marleen,

Het is nu al weer einde van de week. Heeft U het pakket inmiddels ontvangen?

Ik ga KIALA wel aansprakelijk stellen voor het verlies.

mvg

Henk Tettelaar

Van: Marleen Seberechts [mailto:Marleen.Seberechts@varo.com] Verzonden: dinsdag 30 september 2014 10:57
Aan: ‘HENK TETTELAAR’
Onderwerp: RE: traceernummer Kiala 000462R Energiestation.

Geachte,

Ik heb ondertussen contact opgenomen met Kiala-België. Er zit eindelijk schot in de zaak.
Zij bevestigen mij dat uw pakket bij hen in het sorteercentrum ligt en dat ze het rechtstreeks naar ons gaan doorsturen.
Ze gaan me per mail bevestigen wanneer het bij hen vertrekt. Ik heb erop aangedrongen om dit vandaag of morgen te laten vertrekken.
Zodra ik hun bevestiging heb laat ik u iets weten, zodat u de progressie mee kan volgen.

Ik hoop, samen met u, op een snelle afhandeling.

Met vriendelijke groeten,
Marleen Seberechts
tel. dir. + 32 (0)3 292 92 31

fax + 32 (0)3 292 92 70

www.varo.com
Varo – Vic. Van Rompuy nv
Joseph Van Instraat 9
2500 Lier
Belgium

Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: dinsdag 30 september 2014 10:06
Aan: Marleen Seberechts
Onderwerp: RE: traceernummer Kiala 000462R Energiestation.

Beste Marleen,

Hedenmorgen KIALA gebeld in België, nummer 0800-80782, en gesproken met Mvr Agathe en deze zit als enige aan de telefoon maar mag aan particulieren geen informatie geven over mijn pakket met traceernummer 000462R. Alleen Varo mag contact opnemen. Daar doet KIALA zaken mee.

Het pakket is niet teruggestuurd blijkbaar, maar is zoek.

Mevr. Agathe verzocht mij om wederom Varo te bellen en hen vragen met Kiala op te nemen.

Het enige,dat ik weet is dat uw adres op het pakket stond vertelde zij mij.

Daarentegen was de mevroiuw Niama van Octa+ Lier was zeer onbeleefd. Zij is een tankstation en is niet van plan pakketjes met de auto rond te brengen.

Kunt U nog eens een poging wagen want het heeft mij inmiddels meer gekost, dan de waarde van het energiestation.

In afwachting van uw berichten, met vriendelijke groet.

Henk Tettelaar

Van: Marleen Seberechts [mailto:Marleen.Seberechts@varo.com] Verzonden: vrijdag 26 september 2014 09:55
Aan: ‘HENK TETTELAAR’
Onderwerp: RE:

Geachte,

Uw pakket is nog niet hier toegekomen.
Ik heb contact gehad met Octa+. Zij hebben het pakket teruggestuurd naar uw Kiala-punt.
Best dat u daar contact mee opneemt. Het pakket moet daar zijn.
Laat het toestel daarna maar terug naar ons komen.

Met vriendelijke groeten,
Marleen Seberechts
tel. dir. + 32 (0)3 292 92 31

fax + 32 (0)3 292 92 70

www.varo.com
Varo – Vic. Van Rompuy nv
Joseph Van Instraat 9
2500 Lier
Belgium

Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: donderdag 25 september 2014 11:11
Aan: Marleen Seberechts
Onderwerp: FW:

Geachte mevrouw Seberechts,

Heeft u inmiddels mijn kapotte energiestation ontvangen van het KIALA- punt Octa+Lier?

Gaarne uw bericht, waarvoor dank.

Henk Tettelaar

Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: maandag 22 september 2014 11:31
Aan: ‘Marleen Seberechts’
Onderwerp: RE:

Beste Marleen,

Bedankt voor de moeite maar ik heb na veel zoekwerk het pakketje gevonden bij Octa+Lier. Men snapt niet, dat het pakketje er nog steeds staat maar wordt heden per post vanuit Octa+Lier Hoogweldweg 131 naar NV VARO,Joseph van Instraat 9, 2500 Lier/Belgie. Dus het station bestaat wel degelijk.

Ik heb gesproken met mevrouw Naima van dit station en zij is te bereiken onder nummer GSM 0489330830.

In ieder geval stuur ik niets meer met Kiala, heb hen inmiddels ook dubbel betaald voor de verzendkosten. Dus m.a.w. ik ben zeer ontevreden over hen.

Ik hoop, dat u volgens uw garantievoorwaarden mijn energiestation TPWC-0900/2013NL-XYZ247 NL na gemaakt te hebben terug stuurt naar het navolgende adres : Henk Tettelaar
Harkje Benthempad 5
3123 SB Schiedam/Nederland

In onze familie hebben wij veel producten van Topcraft en zijn met deze artikelen zeer tevreden maar dit ging wel erg mis.

Nu maar hopen, dat het bij u terecht komt.

Met vriendelijke groeten.

Henk Tettelaar

Van: Marleen Seberechts [mailto:Marleen.Seberechts@varo.com] Verzonden: maandag 22 september 2014 10:02
Aan: ‘htettelaar@versatel.nl’
Onderwerp: RE:

Geachte,

Dit is een zeer vreemd verhaal.
Uit de door u gestuurde gegevens blijkt dat het pakket bij een andere firma werd afgeleverd. (Octa+ in Lier)
Ik heb getracht contact op te nemen met dit tankstation, maar blijkbaar bestaat dit niet meer.
Ik heb momenteel geen enkel idee waar uw pakket zich bevindt.
Uit de onderstaande mail blijkt ook dat ze het pakje gaan terugsturen naar u indien dit door ons niet wordt opgehaald.
Dit lijkt mij op dit moment de beste optie.
Als het toestel terug bij u is, kan u het terug opsturen naar ons.

Met vriendelijke groeten,
Marleen Seberechts
tel. dir. + 32 (0)3 292 92 31

fax + 32 (0)3 292 92 70

www.varo.com
Varo – Vic. Van Rompuy nv
Joseph Van Instraat 9
2500 Lier
Belgium

Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: zaterdag 20 september 2014 11:26
Aan: Info
Onderwerp:

VERZEND EEN PAKJE

VOLG EEN PAKJE

ZOEK EEN KIALA PUNT

CLUB

BUSINESS

HULP/CONTACT

Waar is uw pakket?

Beste HENK TETTELAAR,
Uw kiala verzending werd nog niet opgehaald.
Uw Pakket:

Naar: varo nv VARO NV
Beschrijving: TOP CRAFT
Geleverd in: KP OCTA+ LIER (BE20485)
Hoogweldweg, 131
2500 Lier
Controleer de openingsuren en exacte locatie van het Kiala Punt op een kaart.

Traceernummer: 000462R

Bovenstaand pakket is aanwezig op het Kiala Punt sinds 10/09/2014. Het blijft er nog enkele dagen vooraleer het zal worden teruggestuurd.
Om dit te vermijden, raden wij u aan om contact op te nemen met varo nv VARO NV. U kan hem/haar contacteren via mail info@varo.com of telefonisch .

Met vriendelijke groeten,
Het Kiala team

Meer dan 7.200 Kiala Punten in België, Spanje, Frankrijk, Nederland & Luxemburg
Meer dan 5.000 UPS Access Points in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk

Verzend uw pakket aan de laagste prijs:
Met Kiala betaal je een vast tarief voor al je verzendingen tot 15 kg tussen twee Kiala Punten.

Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG – www.avg.com
Versie: 2014.0.4765 / Virusdatabase: 4025/8252 – datum van uitgifte: 09/21/14
Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG – www.avg.com
Versie: 2014.0.4765 / Virusdatabase: 4025/8269 – datum van uitgifte: 09/25/14
Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG – www.avg.com
Versie: 2014.0.4765 / Virusdatabase: 4025/8297 – datum van uitgifte: 0

truus

SLECHT

Jmm Jacobs

Ik heb meer dan 10 minuten aan de telefoon gewacht voor het opnemen va de telefoon door ee telefonist(e) : het tarief is 80 eurocent per minuut, ik heb een mail gestuurd .
Morgen zal ik nog 1 x trachten de kiala service lijn te bereiken.
Ik geloof niet dat ik in de toekomst nog gebruikt zal maken van kiala.

Essie

Een starttarief qua bellen van 4,50 euro!!!!!!??????????

yoke theys

beste mij is een pakje versteurd op 12/11 en tot p heden heb iki nog niets gehoord van kiala of het pakje aan gekomen is ik versteur dit naar jullie woon in genk belgiche limburg groetjes ken het I-mal adres niet van kiala belgie

emiel

belachelijk hoog tarief

leonderidder@online.nl

Geachte medewerker/ster,
Waar kan ik mijn inlog gegevens vinden om die te kunnen wijzigen?
Per 1 febr. zullen we een nieuwe provider en mail adressen krijgen, dus wil ik vooraf weten wat te doen!
Met vriendelijke groet, Leon de Ridder

Anne

Tot 2x toe minimaal 10 minuten in de wacht gestaan! Zeer slechte ervaring dus!

Petra

Het kiala punt in mijn gemeente (noordwijk)is gevestigd op een heel onhandige en slecht bereikbare locatie. Dit wilde ik graag doorgeven aan kiala maar helaas is de klantenservice op de site alleen gericht op webshop toestanden en is het niet mogelijk een ander bericht te sturen. Vervolgens zijn er totaal geen contactgegevens te vinden op hun eigen site en moet je eerst half internet af om iets te vinden. ( wel vond ik hier heeel veel slechte recenties over kiala) welicht hoog tijd om dit eens anders aan te pakken

Mirjam

Ik kom bij een doorverbindservice en daarna wordt de verbinding verbroken. Lekker voor 80 eurocent per minuut. Kiala heeft een eigen nummer: 030 601 40 24. Niet bedankt voor de overbodige service.

cannas ray

Bij nazicht heb ik dubbel betaald voor het verzenden van een pakket.Graag antwoord hoe jullie dit terugstorten.Alvast bedankt met vriendelijke groeten.
Cannas R

joyce

Zeker 10 minuten in de wacht gestaan zonder iemand te spreken. Van elende maar opgehangen.

J.Litjens

Al 2 keer betaald maar gaat niet goed de eerste keer was de label niet goed en de 2de keer kreeg ik geen bevestiging weg geld

de Coninck Felix-August

eens men het nummer vind om via telefoon contact op te nemen krijg je een bezettoon.Wij krijgen maar geen antwoord op verzending van België naar Duisland

eef lam

er raakt geregeld wat zoek,..eerst een pakket van 20 euro.. die 4 maanden later voor de helft werd uitbetaald …nu een pakje naar mij onderweg vanaf 29 april..uit friesland.. naar brand oil lochem.. dus rara waar is dta nu weer

pas heb ik voor een pakket verzenden de 3,95 overgemaakt..verbinding viel weg.. geen label kunnen printen..mocht na te bellen met hen ,weer opnieuw beginnen dus weer 3,95..dat pakket is aangekomen.. maar dat eerst betaalde geld wil ik natuurlijk terug ..3 x gemailt..maar hoor niks

klachten formulier kun je enkel iets mee als je traceer nummer weet of iets daarvan wil weten..maar voor dit soort dingen ..??? nergens kun je iets vinden ..wat je daar voor in moet vullen..
sorry maar ik verstuur elke week meerdere pakketten.. dus goede klant.. die zou ik als ik kiala was graag te vriend houden..toch..??

rachid de bruijne

drama

smits

Belachelijk hoge kosten per minuut.. als je iets wilt weten..
Er is iets onderweg met tracking code, maar de site word niet bijgehouden dus ik kan niet zien waar mijn pakket is.. volgende keer laat ik het gewoon sturen met TNT.. wel duurder maar stukken sneller.

m verhelst

Goedendag,

op 15 juli 2015 is er een pakket verzonden nu 2 weken verder en nog geen pakketje.
even op ervaringen via google gekeken en wat heb ik een spijt dat het via deze organisatie hebt laten versturen.
hier moet actie tegen worden genomen, nergens telefoon nummer of peperduur
ik ga het hier niet bij laten zitten, pakje zal ik wel kwijt zijn.

mvg, M verhelst.
m.verhelst@kpnmail.nl

Contact

 

035-2046666

 

 

http://www.kiala.nl/

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: Klantenservice Kiala

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Kiala?

Bel 035-2046666

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu