U zocht: PostNL klantenservice

Hulp nodig met het vinden van PostNL klantenservice?

Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]

PostNL klantenservice

Beoordeling:

PostNL klantenservice
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 7 reviews.

Bel nu

Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Cadena Xtra SL, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.

 0906-8800 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Algemene informatie

PostNL is het vroegere PTT Post. PostNL verzorgt de universele postdienst en pakketservice binnen Nederland. Bellen met het bedrijf kan om diverse redenen. Vraagt u zich bijvoorbeeld af hoe lang het nog duurt voordat u een pakketje ontvangt? Wilt u weten wat het kost om een (zwaar) pakket te versturen? Twijfelt u of u een specifiek artikel wel per post mag verzenden. Of bent u juist benieuwd of het pakket al in het sorteercentrum van PostNL ligt. Neem dan contact op met PostNL en krijg snel een antwoord op uw vraag.

Contact met PostNL klantenservice

Bellen met de PostNL klantenservice (het voormalige PTT) kan om verschillende redenen. De klantendienst van PostNL geeft antwoord op verschillende vragen. Wilt u bijvoorbeeld weten hoe lang het duurt voordat een pakket wordt bezorgd? Wilt u meer informatie ontvangen over de bezorgtarieven? Vraagt u zich af of bepaalde goederen wel verzonden mogen worden per post. Of heeft u juist een klacht of probleem met de service van PostNL? Neem dan gerust contact op met de PostNL klachtenservice via 088 – 22 55 555.

Bereikbaarheid PostNL klantenservice

Bellen met de klantenservice van PostNL kan niet 24 uur per dag, 7 dagen per week. De servicelijn is bereikbaar op de volgende momenten. Op maandag tot en met vrijdag kunt u telefonisch contact opnemen tussen 9.00 uur en 20.00 uur. Op zaterdag kunt u bellen tussen 9.00 uur en 16.00 uur. Op zondagen en feestdagen is het helaas niet mogelijk om te bellen met de klantendienst. Kies op deze momenten gerust voor een van de online contactmogelijkheden.

Online contact met PostNL

De PostNL klantenservice heeft een webcare team dat al uw vragen eenvoudig kan beantwoorden via verschillende online platformen. Zo is PostNL actief via Facebook, Twitter, e-mail en online chat. Op twitter kunt u 24/7 u vraag stellen via het account @PostNL. Ook op Facebook is PostNL bereikbaar onder de naam @PostNL.

De klantenservice van PostNL is ook bereikbaar via de chat op de officiële website. Op werkdagen kunt u chatten met de klachtendienst tussen 8.300 uur en 20.00 uur. Op zaterdagen is de klantenservice bereikbaar tussen 9.00 uur en 16.00 uur.

Snel contact met PostNL

PostNL beschikt over een webcare team dat bijna dagelijks uw vragen kan beantwoorden. Zo is PostNL 24/7 bereikbaar via Twitter (@PostNL). Alleen op feestdagen kunt u geen contact opnemen via deze online contactlijn. Op werkdagen kunt u een vraag stellen via Facebook (@PostNL). Dit kunt u doen tussen 8.30 uur en 20.00 uur. Op zaterdagen is deze functie te bereiken tussen 9.00 uur en 16.00 uur. Uiteraard kunt u ook een brief sturen naar PostNL. De verwachte reactietijd is dan ongeveer 10 werkdagen.

Het klantenservice PostNL telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice PostNL

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice PostNL. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice PostNL, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Kreeg een berichtje dat er te weinig porto op de enveloppe zat. Kon gewoon door de brievenbus en zat 5euro porto op. Dus de groeten met extra 4.35 bijbetalen.
- A. van 't Veld

★☆☆☆☆
Ik ga geen 4,35. betalen, want u laat niet zien, waar het voor is, zeer slecht
- A. van der Horst

★☆☆☆☆
Kreeg gisteren ruim voor de aangegeven bezorgtijd van een pakket een "Niet thuis" briefje in de brievenbus gedropt. Vreemd! We waren gewoon thuis. Het pakket zou de volgende dag weer worden aangeboden. Wel een bezorging, maar niet van het bewuste pakket. De Track&Trace zegt dat het pakket in een sorteercentrum is. Wat is dit voor sevrvice?
- de Vries

★☆☆☆☆
- Anonymous

★☆☆☆☆
- Anonymous

★☆☆☆☆
- Anonymous

★☆☆☆☆
- Anonymous

mevr van seggelen

ik wordt er gek van dat alles via internet moet gebeuren. het persoonlijke contakt is er niet meer. Post slecht bezorgd. en vind het nog steeds belachelijk dat de post op maandag niet meer wordt bezorgd.

Jorritsma

Ik krijg de post van postnl waar een kaart bij zit dat ik niet thuis was en er een pakketje was.Nou sorry hoor maar ik was gewoon thuis,ze zijn hier helemaal niet aan de deur geweest.Schandalig vind ik dit.Dit is op naam van Jocon het nr is KG91367133 .Jullie moeten maar eens controleren wat jullie personeel doet in werktijd!!!!!!!!!!!!!SUCCES

Lamers

Pakje werd aangeboden bij mij op nr 5. Niemand was er thuis. Toen heeft bezorger het pakket afgegeven op nr 7 = bij de buren, met wie we niet omgaan! Die buren hebben het aangenomen en meteen bij mijn voordeur gezet!
Hoe is te voorkomen, dat pakketten voor nr 5 worden afgegeven op nr 7?
Mocht de bezorger dit wel doen? Mijn pakket was dus niet meer veilig!
Tel.nr v koerier: 06-41240542. Barcode v pakket: 3SIUPT200004515

gerrit

wat een oplichters 80 cent per minuut . verder zeer slecht bereikbaar !!

BNowak

Hallo
2weeken geleden heb ik een pakket naar Polen gestuurd.Pakket is nog steeds in Nederland.Dat was atandaart weeg 10kg Barcode 3SKABA6671057 kod in Polen 00-232 Warszawa Ik woon in Breda De groetjes

BNowak

Hallo
2weeken geleden heb ik een pakket naar Polen gestuurd.Pakket is nog steeds in Nederland.Dat was atandaart weeg 10kg Barcode 3SKABA6671057 kod in Polen 00-232 Warszawa Ik woon in Breda De groetjes

rijkeboer

bezorger is niet aan de deur geweest, er is heel de dag iemand thuis geweest en niks gezien of gehoord,

w der kinderen

Zaterdags krijgen we geen post de Oogst in Straten, Oirschot terwijl het wel verzonden is. Het is dus mogelijk dat meerdere poststukken niet ontvangen worden op zaterdag.

koppelaar

De brievenbus is weggehaald uit de Sparwinkel in barneveld.
Dit is bijzonder jammer eigenlijk heel triest!!! foute boel van post nl

Sidney

Belachelijke klantenservice… Als dit nog service te noemen valt.
Op de website zelf is er geen telefoonnummer direct zichtbaar. 40 cent per minuut met een max van 40 euro…. Lekker bezig PostNL. Top service… NOT.

alikhurshaid

ik heb de Levering van mijn pakket(ten)ge mist wat kan ik nu doen?mijn ph no;0032493981103;belgium;mijn;mail aders;alikhurshaid@hotmail.be

alikhurshaid

ik heb de Levering van mijn pakket(ten)ge mist wat kan ik nu doen?mijn ph no;0032493981103;belgium;mijn;mail aders;alikhurshaid@hotmail.be

Contact

 

 

 

0906 – 8444

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Meer van PostNL

U zocht: PostNL klantenservice

Hulp nodig met het vinden van PostNL klantenservice?

Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]

 

Menu