NS klantenservice
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van NS klantenservice?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Op zoek naar het telefoonnummer van NS? Dan bent u op deze pagina aan het juiste adres. Hier vindt u alle informatie van de NS klantenservice die u nodig heeft. Contact opnemen met de Nederlandse Spoorwegen kan om verschillende redenen. Is uw OV-kaart bijvoorbeeld beschadigd en heeft u een nieuwe chipkaart nodig? Bent u benieuwd of u een vergoeding kan eisen na een treinvertraging? Of heeft u vragen over de verschillende abonnementen van NS? Neem dan gerust contact op met de NS customer service via 030 – 751 51 55.
Neem u als reiziger contact op met de NS klantendienst? Dan krijgt u in eerste instantie een keuzemenu te horen. Hier heeft u de keuze uit verschillende opties. Kies optie 1 met vragen over uw abonnement, OV-fiets, de NS spoordeelwinkel of de nieuwste NS acties.
Optie 2 kunt u kiezen met vragen over uw factuur, restitutie of omdat u bent vergeten om in- en uit te checken. De klantenservice van NS helpt u graag om deze problemen te verhelpen.
Kies optie 3 om een nieuwe OV-chipkaart aan te vragen, of om een vraag te stellen over de OV-chipkaarten.
Kies optie 4 om een vraag te stellen over verloren bagage of over gevonden voorwerpen in de NS treinen.
Bent u benieuwd wanneer u telefonisch contact op kunt nemen met de NS klantenservice? De NS customer service staat bekend om de uitstekende bereikbaarheid. De NS klantenservice is zelfs 24 uur, 7 dagen per week te bereiken via telefoon, sociale media of andere online contactmogelijkheden.
Bent u op zoek naar de contactinformatie van NS Zakelijk? Dan vindt u op deze pagina alle contactgegevens die u nodig heeft. Deze klantenservice afdeling van de Nederlandse Spoorwegen kan u helpen bij verschillende vragen. Wilt u bijvoorbeeld een NS business Card aanvragen, wijzigen of annuleren? Bent u benieuwd van welke voordelen u kunt profiteren als zakelijke klant bij NS? Wilt u meer weten over een recente factuur van NS? Of wilt u een klassewissel aanvragen? Neem contact op met NS Zakelijk via het telefoonnummer 030 – 300 1111.
Wilt u contact opnemen met de klantenservice met NS omdat u een vraag heeft over de OV chipkaart? Lees dan verder voor alle contactinformatie. U kunt bellen met de afdeling met verschillende vraagstukken. Heeft u bijvoorbeeld een vraag over het reizen in NS treinen met de OV chipkaart? Wilt u weten of u een OV fiets kunt huren met een OV chipkaart? Wilt u weten hoe u uw een OV chipkaart kunt opwaarderen? Of wilt u een OV chipkaart verlengen, aanvragen of wijzigen? Neem contact op met de klantenservice van NS via het telefoonnummer 030 – 751 51 55.
Het klantenservice NS telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice NS
Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice NS. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice NS, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
mjvankampen@gmail.com
Iedere morgen gaat de sprinter vanuit Leiden centraal naar Den Haag-centraal van 6.55 uur 5 minuten te laar weg(standaard!) hierdoor mis ik mijn metro op Den Haah-Mariahoeve(lijn6) waardoor ik steeds 10 min te laat ben !
Ik wil graag hier een reden voor hebben
yassin
vandaag toch iets meegemaakt, sta om 15:45 op station dronten
Op de trein te wachten. Trein komt vervolgens aan. Mensen stappen uit en ik ben van plan om in te stappen maar de deur ging dicht en wou niet meer open. Oke kan gebeuren, maar.de trein conducteur zag het gebeuren keek mij aan en liep vervolgens vrolijk naar binnen. En ja hoor trein rijdt zonder mij en 2 andere weg. Ns, een veer onder uwe tuckes voor het aan nemen van betrouwbaar personeel. Sarcasme /
A. Bevers
M.H., Meer dan tevreden over de bijzonder goede zorgen van het NS personeel voor mijn schoonzusje die gisteren op het perron Hengelo (Ov) bij het instappen van de intercity richting Rotterdam gewond raakte aan haar been. Zij werd opgevangen en begeleid door de dienstdoende heren van NS Service en Veiligheid naar het ziekenhuis Hengelo, waar zij haar, na de behandeling door de dokter, per NS auto bij ons hebben gebracht. Kortom: onze complimenten en dank voor deze goede zorgen! Met vriendelijke groet, A.Bevers
laan hh
het is een schande om als vaste klant € 50 neer te leggen voor een abbonnement terwijl nieuwe klanten €29 betalen.
j.c.van.ijzendoorn
ik zou graag willen weten waar ik een ov chipkaart kan aanv ragen en wat dat kost .
j.c.van.ijzendoorn.
algol 21 7904jn
hoogeveen
a.van der wal
ov kaart 3528 0234 2163 9013: ADRES: ANNA BLAMANSTRAAT 3, 5803 AW VENRAY:
Hierbij willen wij een klacht indienen w.b. de vrij reizendagen op onze OV kaart.
Dit is het 1ste jaar dat wij de vrij reizen dagen op moeten laden op onze OV kaar: voordat we dat gingen doen hadden wij contact met een van Uw medewerksters met de vraag: wanneer wij een van de vrij reizen dagen gaan gebruiken krijgen we de deze welke gebruikt gaat worden en hier werd positief op geantwoord. Nu blijkt dat de vrij reizen die het hele jaar geldig is omdat hij op de kaart is gezet, als 1st gebruikt gaan worden. dit in tegenstelling tot het oud systeem met de papieren kaartjes.. kunt u dit nog herstellen zodat wij op een later tijdstip de vrij reizen dag die het hele jaar geldig is later kunnen gebruiken.
Vina Lengton
Geachte heer/mevrouw,
Mijn klacht is als volgt:waarom rijden geen treinen, zondag vroeg in de morgen?. Sinds een paarweken, ben ik het, 4 a 5 keer afgewezen?. Ik reis veel, vanwege mijn huidige werkzaamheden:zoals filmfiguratie,reclame campagne en korte filmrol. Op zondag morgen:rond 08.00am of A’dam 08.11am. Dat is nooit haalbaar voor mij?, want er rijdt geen bus of trein, op zondag vroeg in de ochtend?. Geen opdrachten en geen geld voor mij?.Ik hoop het:dat in de toekomst anders wordt?. Betreft:treinen op zondag morgen etc. Met v groet, Mevrouw V.Lengton
.A.Hijman
Ik wil graag weten hoe ik het geld wat op mijn ov chipkaart staat eraf kan halen, ivm aanschaf van een daluren kaart.
Bij voorbaat dank,
r.a.bruining
vreselijk slecht geholpen aan de service balie ,loket 3 om 3.15uur
4-10-2013 deze mevrouw denkt geloof ik dat ze merrel streep is
gelukkig waren er drie mannen van de orde en veiligheids dienst
die ons geweldig hebben geholpen,nog bedankt
A Kemkers-Kok Korenbloemweg 31 9761CC Eelde
Gisteren gereisd van Eindhoven naar Groningen met een vertraging van ruim drie kwartier waar kan ik hier geld voor terug vragen?? Mijn hele progamma lag in duigen.!!Graag hoor ik van u hoe u dit oplost.
b_kemkers@hetnet.nl
J.Giethoorn
LS,
Ik heb per ongeluk 2 railrunners te veel gekocht. Volgens de concucteur kan ik die vergoed krijgen. Waar moet ik ze naar toe sturen?
bvd Mevr. Giethoorn
E-mail adres : roel-jan@hotmail.com
a.m.v. neck
dat nummer zegt dat die helemaal niet bestaat??????????
en nu mag ik ook al niet “geen”sterretje invullen
A.L.Broekhuizen
Het is onmogelijk om met de NS in contact te komen over het oplossen van problemen bij het aanmaken van een account!!!
035-2046666
http://www.ns.nl/
Hulp nodig met het vinden van NS klantenservice?
Bel 035-2046666