Het Wereld Natuur Fonds (WNF) ontstond in Engeland op 11 september 1961 als het World Wide Fund for Nature (WWF). De Nederlandse tak van de stichting heet het WNF. Het WNF werd opgericht door vier Engelse natuurliefhebbers die vonden dat het dringen nodig was om een internationale organisatie op te zetten die zich in zou zetten voor de natuur over de hele wereld. De vier Engelse mannen in kwestie waren Julian Huxley, Guy Mountfort, Max Nicholson en Peter Scott. De laatstgenoemde, Peter Scott, was ook de man verantwoordelijk voor het welbekende logo van het WNF: het zwart-witte panda beertje. Al in 1962 ontstond de Nederlandse tak van de organisatie, waarvan Prins Bernard de president van werd. Het WNF zet zich in voor veel punten met betrekking tot de preservatie van natuur, maar legt de nadruk op: de diversiteit bewaren, een verantwoord gebruik van vernieuwbare grondstoffen te bevorderen, en de vermindering van vervuiling te verwezenlijken. In Nederland heeft het WNF zo’n 910.000 donateurs, enorm veel dus. Het is dan ook niet vreemd dat het WNF in Nederland klantenservice heel erg belangrijk vindt. De WNF klantenservice is er dan ook voor veel verschillende doeleinden. Zo kunt u de WNF klantenservice bereiken om bijvoorbeeld een donatie te doen of om uw maandelijkse donatie te verhogen. Ook kan een medewerker van de WNF klantenservice uw precies uitleggen waarom het zo goed is om te doneren aan WNF. Verder is de WNF klantenservice ook te bereiken voor vragen over bijvoorbeeld lidmaatschappen, administratieve wijzigingen van bijvoorbeeld uw lidmaatschap. Ook kunt u bij de WNF klantenservice terecht voor vragen over wat het WNF precies doet, en wat er precies met uw donatie gedaan wordt. Hiernaast kunt u ook persoonlijk langskomen bij het WNF. In het bezoekerscentrum van het WNF, de Pandalobby genaamd, staat WNF klantenservice namelijk ook erg hoog in het vaandel. Het is namelijk heel erg belangrijk dat WNF het contact met haar klanten, en daarmee donateurs, goed onderhoudt. Daarom is vind het WNF klantenservice ook echt zeer belangrijk. Hiernaast is een ander onderdeel van de WNF klantenservice hun postservice. Dit betekent dat u ook vragen en andere opmerkingen, tips of klachten kunt sturen naar een postadres. Dit postadres is Postbus 7, 3700 AA Zeist (ter attentie van WNF). Medewerkers van de WNF klantenservice zullen uw vragen dan goed beantwoorden. Het maakt dus niet uit hoe u de WNF klantenservice contact, er zijn namelijk meerdere manieren om dat te doen. Op elke manier zullen medewerkers van de WNF klantenservice contact met u opnemen om uw probleem op te lossen, uw vraag te beantwoorden, uw tip in ontvangst te nemen of uw donatie te accepteren. De WNF klantenservice is er voor veel verschillende zaken.
Het klantenservice WNF telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice WNF