U zocht: Klantenservice Hollandsnieuwe

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Hollandsnieuwe?

Bel 035-2046666

Klantenservice Hollandsnieuwe

Beoordeling:

Klantenservice Hollandsnieuwe
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 1 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Hollandsnieuwe is een telefoon provider. Door de Sim Only abonnementen die Hollandsnieuwe u aanbiedt kunt u ontzettend voordelig bellen, sms’en en van internet gebruik maken. Hollandsnieuwe biedt vier soorten abonnementen aan waarbij u zelf kunt kiezen of u de optie op te bellen, te sms’en of te internetten in uw bundel wil opnemen. Een contract bij Hollandsnieuwe duurt 1 of 2 jaar. Al uw gebruik komt uit één bundel. Bij Hollandsnieuwe betaald u elke maand vooraf. Hierdoor komt u nooit voor verassingen te staan en zult u niet schrikken van hoge rekeningen. 1 belminuut kost bij Hollandsnieuwe hetzelfde als 1 SMS of 1MB.

Contact met Hollandsnieuwe

Wanneer u toch meer belt, sms’t of gebruik maakt van internet dan u aan het begin van de maand had ingeschat dan kunt u gemakkelijk en veilig en snel uw bundel opwaarderen via iDeal of creditcard. Wanneer u wilt weten hoeveel tegoed u nog overheeft kunt u dit gemakkelijk online bekijken of bellen naar een telefoonnummer. Wat speciaal is aan Hollandsnieuwe, in vergelijking tot andere mobiele providers, is dat u altijd hetzelfde lage bedrag binnen en buiten uw bundel betaalt. Tevens kunt u per maand uw bundel aanpassen. U kunt bijvoorbeeld een hogere of lagere bundel nemen of een extra bundel aan of uit zetten. Dit gaat ontzettend simpel online. Wanneer u meer wilt dan enkel een sim kaart kunt u kiezen voor een toestelabonnement.

Bij veel andere mobiele providers worden de abonnementen gepresenteerd alsof u de telefoon gratis krijgt. U betaalt echter veel extra kosten die zijn verwerkt in uw abonnement. Bij Hollandsnieuwe is de telefoon direct van u. U betaald elke maand een vast laag bedrag en aan het eind van uw contract stopt u met het betalen van deze lage lasten en betaalt u nóg minder. Hollandsnieuwe heeft heel veel mooie smartphones in het assortiment. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor de Apple iPhone 4s in het zwart en wit, voor de HTC Mini of HTC Desire, LG Optimus of de Samsung Galaxy S3 mini. Daarnaast kunt u ook kiezen voor een simpeler model zoals de Nokia 301 of Nokia Asha 302.

Als u het niet prettig vindt om vast te zitten aan een abonnement kunt u ook terecht bij Hollandsnieuwe. U kunt namelijk ook voor de prepaid optie kiezen. Daarnaast heeft Hollandsnieuwe ook Sim Only abonnementen voor ondernemers voor als u uw telefoon zakelijk wilt gebruiken. Wanneer u voorheen een andere provider had dan Hollandsnieuwe is het heel makkelijk om over te stappen. U kunt bij Hollandsnieuwe gewoon uw nummer behouden. Als u naar het buitenland gaat kunt u ook hier gewoon voor een laag tarief bellen, sms’en en gebruik maken van internet. Op de website van Hollandsniewe kunt u terecht voor verdere vragen. D website heeft een klantenservice sectie waar veel gestelde vragen staan vermeld. Mocht u het antwoord dat u zoekt daar niet kunnen vinden kunt u altijd bellen naar het telefoonnummer van de klantenservice. Bij twijfel kunt u altijd het telefoonnummer bellen, de klantenservice medewerkers staan u graag te woord en helpen u verder.

Het klantenservice Hollandsnieuwe telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Hollandsnieuwe

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Hollandsnieuwe. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Hollandsnieuwe, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
0.90 cent per minute voor klantenservice is scandalig. Ik ben van plan Hollands Nieuwe te verlaten zo snel als mogelijk.
- Paul Worster

René van Milenburg

€ 15,= belkosten met de vaste telefoon om een abonnement te nemen ! Schandalig !!! mailen en geen reactie krijgen = nog erger !

Peer

Heb ik een kapot toestel moet ik zelfs in de garantieperiode kosten betalen.

Jammer, maar bij einde contract ga ik toch naar een andere provider uitkijken

Eugenie Salemans

Even een vraag: klopt het dat ik met hollands nieuwe NIET kan bellen of internetten in China. Ik zie dit land nl. niet op jullie lijst staan. Hoe is dat mogelijk?

w. van rijswijk

Hoe kan ik mijn contract verlengen , loopt af op 15 okt. aanstaand.
Ben vanaf 9 aug voor 2 maanden weg,
Wat ik ook schrijf op de side van holl. nieuwe ik krijg geen
goed antwoord.
w.rijswijk31@upcmail.nl

C. de Visser

2 toestellen besteld 1 geleverd andere afgewezen op mijn naam. Andere toestel geleverd op naam van mijn zoon en wat denk je wordt van mijn rekening gehaald hoe kan dit was al een zootje met bestellen maar wordt nu steeds erger
Zoeken op de site een ramp, bellen een ramp kost je alleen maar geld waardeloze rotzooi daar moet een waardering invullen anders niet verzonden nou 1 ster maar is veel te veel zet er maar een dikke min voor

mw. heitkamp.06-3717 5137

-`t duurt 20 minuten , voor je iemand aan de lijn hebt ; allemaal eigen kosten !!!
-ik krijg rekeningen die allemaal al op tijd BETAALD ZIJN .
-heb een brief hierover gestuurd , maar krijg GEEN ANTWOORD !!!
– ik ben niet meer bij ING , maar bij ABN/AMRO
– van die rekening heb ik telkens betaald (NL40ABNA 0544468600 )

ALSTUBLIEFT , wilt u dit voor mij doorspelen naar de betreffende afdeling ?
( ik ben 65+ , en “digibeet “; daarom is `t voor mij wat moeilijker allemaal . Ik hoop echt , dat u dit BEGRIJPT !

Alvast heel erg hartelijk bedankt voor de moeite ,

Fijne avond , vriendelijke groeten , Mw. Heitkamp

Ivo

pure nepperij

Jay

Is super goed nummer!

shannon

Vind het balachelijk om 35 min aan de telefoon te blijven en niemand te spreken. Sommige mensen leven van een uitkering hebben een hoeskoop abbonement en zijn jog bijna 32euro kwijt zonder iemand gesproken te hebben. Vind dat schandalig serieus

Jessica prinsen

Ik ben al klant bij jullie nu met mijn nieuwe bestelling bij jullie heb ik dan automatisch nummerbehoud

Gr. Jessica prinsen
Tel 0627434628

Marion Schouren

ik heb net anderhalf uur aan de telefoon gehangen om mijn abonnement te verlengen met een nieuwe telefoon van jullie. Door JULLIE fout om mijn geboortedatum niet correct in te vullen, kan ik nu geen nieuw abonnement aanvragen. jullie hebben wel mijn gegevens van mijn paspoort, daar staat mijn geboortedatum toch ook juist op!!!! Wie betaald nu mijn kosten van de telefoon!!!! 90 belminuten maal € 0,80 is €72.00

mvg,
Marion Schouren

R.van Oort

Ik moest vorige maand 10 euro extra betalen voor een sms bundelvoor me dochters telefoon 0637561829 die ze niet had besteld maar dat kon volgens jullie die maand niet meer gewijzigd worden was ik niet blij mee want ze sms helemaal niet is een beetje uit de tijd voor die jongelui maar wat gebeurt er deze maand weer terwijl ik de sms bundel zelf heb uitgezet wordt het gewoon weer afgeschreven en nu wil ik toch echt die 10 euro terug want ik word er niet goed van wat en zooitje het bij jullie is dus ik wil maandag d.d.14-7-2014 gebeld worden op mijn nummer 0618445700 en ik vind dat jullie slecht bereikbaar zijn want dat op de computer vragen stellen slaat helemaal nergens op wat voor antwoorden je terug krijgt dus niet vergeten maandag te bellen want als ik toch zelf moet bellen word ik echt boos het is jullie fout dus jullie moeten het ook maar oplossen en me bellen

Marieke Beijert

Ik lees hier dat er ook een gratis telefoonnummer beschikbaar is. Daarvoor moet je zelf gaan zoeken op de site van Hollandsnieuwe. Helaas voor mij onvindbaar! Heb ik jullie misschien begrepen?

/

Wat een klote service hollandsnieuwe!!!!
Laten je TELKENS 10 minuten (en langer) aan de lijn hangen, dan zit je per keer al op 8 euro. En nog heb ik niemand aan de lijn gehad.

M van Zuuk

Ben totaal niet tevreden!!
Sinds 4 dagen afgesloten omdat de incasso in mei fout is gegaan en de herrineringen naar een verkeerd email adres is gestuurd,het gaat om een vergeten punt in mijn email adres door jullie !
Het heeft mij al vele uren gekost maar ik word niet gemaild en sdta uren in de wacht,zelfs een belcomany winkel kon het niet oplossen,gewoon schandalig.
Mijn nummer is 0621826827.
mvg

Marcel van Zuuk

Anne

Erg lange wachttijd om telefonisch contact te krijgen. erg klantvriendelijk!!!!

j. lodewijk

slechte service. Als je toestel in de garantie periode kapot gaat, kun je nergens terecht voor reparatie.

Bakker

oplichterij . Niks doorverbonden, Alleen maar in de wacht gestaan, € 7,68 armer

Tomasz Kukulka

Klantenservice is waardeloos, ik heb zo vaak geprobeerd te bellen. Continu krijg ik emails van julie waar ik niet kan op antwoorden. Mijn telefoon is geblokkeerd sinds bijna twee weken maar ik heb alles betaald. Netwerk op mijn telefoon werkt niet. Ik heb allen toegang via WiFi. Ik ben nu echt kwaad.
Als ik niet binne een dag mijn telefoon niet kan gebruiken dan ga ik zelf maatregelen nemen.
Ik hoop op uw snelle reactie.
Mvg.
Tomasz Kukulka
Oxfordstraat 24
2711 DM Zoetermeer

els hof

Mijn telefoon 0637341571 is afgesloten en in mijn hotmail zie ik geen berichten. ik zou binnen 3 dagen teruggebeld worden. Echter, ik wil voor de zekerheid nog een keer mijn bereikbare telefoonnummer opgeven. 0703536778 of 0644456955.

Els Hof

Eric Pauwels

Ik stel een vraag en krijg geen antwoord. Is dat de prijs voor een “goedkoop” abonnement???
ericpauwels@hotmail.com
06-22696153

Eric Pauwels

Ik stel een vraag en krijg geen antwoord. Is dat de prijs voor een “goedkoop” abonnement???
ericpauwels@hotmail.com
06-22696153

dirk den uijl

waardeloose klanten servicekan niet prive met ze in contact kommen

paul van berkel

zeer slecht contact te krijgen als je je abenoment wil op zeggen.
Ze blijven gewoon geld van je rekening afschrijven.
Ook als je al heb opgezegt

nol schrijvers

ik hoor nu al dertig keer dat ik als eerste word geholpen.Maar ik word NIET GEHOLPEN!!!!!

Ad

nummer klopt niet: is algemeen!

Rouben S.

Slechter kan het niet! Afzetters!

ehj harteman

hallo mijn mobieletelnr is 0637276244 mijn adres is opril-westwal 7 4461 cl in goes.
mijn vraag is of dat u mij dit kan toesturen wie mijn heeft gebeld en ik heb gebeld vanaf 14-8-2013 tot op heden , graag zou ik deze informatie toegestuurd willen hebben
mvg eric

Natasja

Wat een op grijpers 1 nummer aangevraagd en 5 euro beltegoed armer echt schandalig dit

Rene

Slecht bereikbaar.
Als klant kun je op geen enkele manier hollandsenieuwe bereiken. Telkens krijg je voorgedefinieerde antwoorden te zien.

Ik vind dit niet handig.

Veer

Schandalig op deze manier geld verdienen. Zag later pas dat Hollandsnieuwe een ander nummer heeft en maar 15 cent per minuut vraagt!

a.r.a. Metheuver

Ik heb ruim 12 min moeten wachten en was nog niet door verbonden,zo ben je een hoop geld kwijt á 80 eurocent per minuut en heb nog niks

corrie mcpherson

ik kon nergens het tel.nummer van hollandse nieuwe vinden. Op hun website is het totaal niet te vinden. Dank zij jullie ben ik er toch gekomen.

Karel

Het is toch dom dat de klantenservice geen telefoonnummer heeft. Is hollandsnieuwe een scam ofzo?

H el hadri

Ja ik heb nog geen bel minuten binnen moet eiglijk op 28 12 miet zijn en nog steeds niet binnen. Gr

e.m van der linden

Wordt onbeschoft behandeld door telefonistes
Na eindelijk jullie aan de telefoon heb word je af gesnauwd en afgescheept
En ben je nog niet geholpen met de vraag waar je mee zit
Het kost je klauwen vol geld en nog geen stap verder schandalig dus
Ben blij dat mijn abonnement bijna is afgelopen
Maar voor die tijd wil ik dat het probleem waar ik mee zit nog wel door jullie wordt opgelost door mij terug te bellen en wel op een nette manier
Gr e.m van der linden
0648596423
O

e.m van der linden

Wordt onbeschoft behandeld door telefonistes
Na eindelijk jullie aan de telefoon heb word je af gesnauwd en afgescheept
En ben je nog niet geholpen met de vraag waar je mee zit
Het kost je klauwen vol geld en nog geen stap verder schandalig dus
Ben blij dat mijn abonnement bijna is afgelopen
Maar voor die tijd wil ik dat het probleem waar ik mee zit nog wel door jullie wordt opgelost door mij terug te bellen en wel op een nette manier
Gr e.m van der linden
0648596423
O

B van Gameren

geachte heer/ mevrouw

mijm mirosimkaart werkt niet meer van tel nummer 0632343760
ik heb begrepen dat een nieuwe 15 euro kost maar die van mij is niet beschadigd dat is toch anders heb al eerder contact opgenomen maar niets gehoord 3 maanden zonder telefoon tel 0786916868
met vriendelijke groet b van gameren

B van Gameren

geachte heer/ mevrouw

mijm mirosimkaart werkt niet meer van tel nummer 0632343760
ik heb begrepen dat een nieuwe 15 euro kost maar die van mij is niet beschadigd dat is toch anders heb al eerder contact opgenomen maar niets gehoord 3 maanden zonder telefoon tel 0786916868
met vriendelijke groet b van gameren

Contact

 

035-2046666

 

 

www.hollandsnieuwe.nl

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: Klantenservice Hollandsnieuwe

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Hollandsnieuwe?

Bel 035-2046666

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu