Klantenservice HP
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice HP?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
HP, of Hewlett Packard, is op dit moment een van de grootste Amerikaanse technologiebedrijven. HP levert allerlei soorten elektronica, van eenvoudige elektronica onderdelen tot software en verschillende vormen van dienstverlening. Op dit moment behoort HP tevens tot de top drie van computerleveranciers. Het oprichtings-verhaal van HP is best een originele. HP is namelijk opgericht in een garage in Palo Alto, Amerika. William Hewlett en David Packerd maakte hier namelijk wetenschappelijke instrumenten. Dit besloten ze op 1 januari 1939 iets serieuzer aan te pakken en ze richtten een vennootschap op. Hun startkapitaal was maar 538 dollar, zelfs voor die tijd niet absurd veel geld. Hun garage wordt nu nog steeds gezien als de geboorte plaats van Silicon Valley, het technologie walhalla van Amerika. Op dit moment is HP vooral bekend door hun printers, meetinstrumenten, computers, digitale camera’s en PDA’s. HP heeft op dit moment drie verschillende soorten printers op de markt: Deskjet, Laserjet en Photosmart. Hiernaast heeft HP ook een aantal verschillende soorten computers, namelijk HP Pavilion, Presario, Elitebook, ProLiant, Integrity en NonStop. Een van de redenen dat HP zo veel verschillende producten levert is omdat klantentevredenheid zeer belangrijk is voor HP. Het is dan ook niet vreemd dat HP klantenservice erg hoog in het vaandel heeft staan. Wanneer u dus een product koopt bij HP, kunt u verwachten dat u, bij eventuele problemen, zeer goed geholpen wordt door medewerkers van de HP klantenservice. Een onderdeel van de HP klantenservice staat op de website van HP. Op de website van HP kunt u namelijk kiezen of u advies wilt hebben over de verkoop van verschillende producten en de status van uw bestelling, of u technische ondersteuning nodig heeft of of uw vragen heeft die te maken hebben met bedrijven. Er is dus een driedeling in de HP klantenservice op de website. Als u vragen heeft over de bestelstatus of als u verkoopadvies wilt hebben kunt u de HP klantenservice mailen via hpstore.nl.sales@hp.com of u kunt bellen met een van de HP klantenservice medewerkers via 020-6551458. Dit kunt u doen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 in de ochtend tot en met 18.00 in de avond. Een van de HP klantenservice medewerken zal u dan zo goed mogelijk te woord staan. Technische ondersteuning kunt u ook krijgen van de HP klantenservice medewerkers. Hiervoor moet u eerst op de website het product invullen waar u advies over wilt inwinnen, bijvoorbeeld “Laserjet 1100”. Het is dan erg belangrijk dat u wel het juiste productnummer invult, anders kunnen medewerkers van de HP klantenservice u niet goed helpen. Wanneer u dit heeft ingevuld zal er een telefoonnummer van de HP klantenservice verschijnen die u kunt bellen om zeer specifieke technische ondersteuning te krijgen van de HP klantenservice medewerkers.
Het klantenservice HP telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice HP
Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice HP. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice HP, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
van Sommeren
Ik belde omdat ik mijn hp scanner kabels volgens mij kwijt ben. Heb het met andere kabels geprobeerd. Maar de vrouw van de klanten service melde mij dat er geen garantie op het apparaat zat, En dus niet mocht antwoorden of ik nog aan de juiste kabels kon komen.!!!! Pardon? Dat noem ik mega slechte hulp. Ik moest een abonnement nemen om deze vraag te mogen stellen!!??
andre
lang wachten niet normaal .als je iemand wil helpen hp dan verwacht ik geen lange wachttijden
Piroe M
Ik probeer een emailadres te vinden om mijn beklag te doen. Ik heb zojuist een 4 pack 364 cartridge gekocht voor mij HP Photosmart 5510. De Gele was nog half vol.
Heb toen de magenta & Cyaan vervangen. Toen gaf de printer ineens aan dat GEEL leeg is, wat ik vreemd vind. Toen ik toch een nieuwe gele cartridge heb geplaats [dus geel, magenta & Cyaan] alle 3 zijn dus nieuw. Nu geeft hij aan dat Cyaan en Magenta half vol zijn. Hoe kan dat????????? Het zijn originele cartridges die ik zojuist heb aangeschaft bij Paradigit in Eindhoven. Ik ben teleurgesteld in HP cartridges….. gaarne een oplossing anders ben ik genoodzaakt om immitatiecartridge te gaan gebruiken. Met Zwart heb ik geen problemen. Hij was half vol en is na vervanging van de 3 kleurencartridge geeft hij nog steeds half vol aan.
ronald
Vraag me af of dit wel de echte is want na enkele doorschakeling wordt deverbinding gewoon verbroken.
ronald
Vraag me af of dit wel de echte is want na enkele doorschakeling wordt deverbinding gewoon verbroken.
Freddy ten Caat
Op 14 juni 2016 hebben wij een HP Pavilion Notebook 15-ab211nd gekocht via HP Online Store, en op die datum ook € 499,- betaald per iDeal. (Ordernummer SCEO03528261)
Op de dag dat er geleverd zou worden, werd ons meegedeeld dat het bestelde artikel niet meer leverbaar was.
In deze e-mail is toegezegd dat de gedane betaling binnen 8 werkdagen retourgestort zou worden.
Op vrijdag 8 juli jl. heb ik voor de tweede keer contact met Eva van de “klantenservice” gehad om te melden dat we nog steeds geen terugbetaling hebben ontvangen. Tijdens dit gesprek is ons toegezegd dat we het bedrag uiterlijk maandag 11 juli op onze rekening retourgestort zouden krijgen. Vandaag, 18-7-’16 nog steeds geen cent gezien!
Dat toezeggingen niet nagekomen worden is ronduit schandalig. Ook dat de klantservice medewerkster geen toegang te de vereiste gegevens en status van de order/betalingsafhandeling heeft, is voor een organisatie die bestaat dankzij automatisering, een aanfluiting.
Iwan Weultjes
Oude HP Envy 5530 printte niet meer zwart. Nieuwe cartridge ingezet; weer geen zwart. Nieuwe printer gekocht; eerder gebruikte cartridge zwart erin; weer geen zwarte print. Meegeleverde cartridge erin; nu OK. IK voel me bedrogen: nieuwe printer gekocht en nieuwe cartridge omdat de cartridges niet werken. Bel 06-55803139
PSW
Ik zal geen HP producten meer kopen.
Ik maak zelf de keuze waar ik mijn cartridges koop!
Belachelijke actie van HP.
Mari Dollekens
Hallo ik heb een toetsenbord HP Stream 14 nodig,waar kan ik die aan komen ??
Ruben Gowricharn
Jullie misleiden klanten door te suggereren dat er direct contact mogelijk is. Op de website staat er geen telefoonnummer, en als je na zoeken via andere wegen een duur 0900 nummer vindt, sta je heel lang in de wacht. Directe hulp bij jullie is niet mogelijk.
Leo.Houben
Beste HP.
Ik heb een HP Deskjet 3632 gekocht.
Ik gebruik volgens voorschrift de 302 cartridge ( blauwe verpakking)
Instelling apparaat geeft steeds foutmeldingen ( zijn allen 3020 series meldingen)
Vraag (1) :Is er geen cartridge 3632?
Vraag(2): Wat is het verschil tussen 302XL ( groen) en 302 blauw)
kan ik de 302 XL ook gebruiken??
Ik kan nog niet oordelen of waardering en dienstverlening tevreden is?
( ik zal het als goed invullen, dat moet nu nog blijken?
H.Schotsman
Ik heb een product gekocht met geld terug actie. Dit bedrag is niet terug te vragen op welke manier dan ook. De website werkt ook niet. Graag reactie of oplossing.
Fam.schotsman@gmail.com
P.J.J.H. Crabbe
huub-en-netty@home.nl kan geen account maken in de HP store
Krijg telkens er is een fout op een van onze afdelingen
Per mail klantenkontakt heel erg slecht.
Voor zo’n bedrijf is dit waardeloos
L.H.Vonk
Je moet eerst lang wachten (u bent de eerstvolgende wachtende) en dan word je doorverbonden en blijkt dat ze gesloten zijn.
H.J. van leeuwen
Ik ben nu al 3 uur bezig om via het internet en via de telefoon contact te krijgen met HP en dat alleen maar om informatie te krijgen over door mij bestelde cartridges die 24 November zijn besteld en betaald via de HP Store. Op het internet beland ik een woud van sites die uiteindelijk niets kunnen melden over mijn vraag. Vervolgens maar de telefoon gepakt na 3 verschillende nummers van HP geprobeerd te hebben en meer dan eenn uur gewacht te hebben probeer ik het maar zo en anders ga ik het maar eens via radar proberen.
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice HP?
Bel 035-2046666