klantenservice UPS
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice UPS?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Op de website vindt u de Vaak Gestelde Vragen en bij Ondersteuning geven zij u alle informatie over het registeren bij Mijn UPS, uw klantnummer en hoe het verzenden van uw pakketje in zijn werk gaat. Indien u uw vraag niet kan vinden of vindt dat het antwoord niet duidelijk genoeg is, kunt u contact opnemen met de UPS Klantenservice. Deze kunt u bereiken door een e-mail te sturen via de website. Als u liever sneller iemand spreekt, kunt u voor technische ondersteuning bellen naar het nummer 0800 – 2225587. Voor hulp over facturen en betalingen kunt u terecht op het nummer 0900 – 2255 877.
Het hoofdkantoor bevindt zich in Hoofddorp. Als u hen per brief wilt bereiken, is het adres Zandsteen 22, 2143 MR Hoofddorp. De UPS Klantenservice is er om al uw vragen te beantwoorden over het traceren van een pakket of om u te assisteren in het berekenen van de tijd en kosten die u aan uw post kwijt zal zijn.
Daarnaast helpen zij u graag met het traceren van uw pakketje. Zij begrijpen hoe belangrijk het is om uw post in de gaten te kunnen houden en dat uw post ook daadwerkelijk aankomt. De klant staat bij hen bovenaan. Mocht uw pakketje toch kwijt zijn geraakt en wilt u hier een klacht over indienen, dan kunt u natuurlijk ook terecht bij de UPS Klantenservice. Daarnaast staan zij altijd open voor opmerkingen waarin zij het bedrijf kunnen verbeteren. Ook voor vragen over het in ontvangst nemen van uw pakketje kunt u hen bellen: het kan natuurlijk voorkomen dat u niet thuis bent om uw zending in ontvangst te nemen en niet weet hoe u dit op kan lossen. Als u er niet uitkomt, staat de UPS Klantenservice klaar om er samen met u een oplossing voor te zoeken.
Ook met technische ondersteuning kunt u bij UPS Klantenservice terecht. Als u vragen heeft over uw UPS Thermal Printer of het gebruiken van het Developer Resource Center, kunt u altijd contact opnemen met de UPS Klantenservice. Zij helpen u graag met het installeren, updaten of gebruiken van UPS technologie.
Het klantenservice UPS telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice UPS
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Bionda Kuijsters
Hierbij wil ik graag een klacht indienen over de manier waarop ik zojuist behandeld ben door een medewerker van UPS die bij mij een zending op moest komen halen. Gisteren heb ik online gemeld dat de zending opgehaald moest worden tussen 08.00-14.00 uur ’s middags. De medewerker heeft gebeld dat het 17.00 uur werd, want dat een eerder tijdstip niet haalbaar was. Aangezien er rond 17.00 uur in ieder geval weer iemand thuis zou zijn, was dat voor ons geen probleem. Rond 18.00 uur krijgen we opnieuw een telefoontje dat jullie medewerker ons vergeten is en dat hij een afspraak voor maandag wil maken. Aangezien het om een verzending van een betaalautomaat gaat, die uiterlijk 6 juli retour moest zijn, is het ophalen op maandag 7 juli voor ons geen optie, omdat ik dan extra huurkosten voor de automaat moet betalen. De medewerker begint te mopperen, hangt met een snauw op en verschijnt hooguit 10 minuten later aan mijn deur (zo ver weg bleek hij dus niet te zijn). Zonder iets te zeggen scant hij het etiket en rukt het pak uit mijn handen. Ik vraag hem nog of hij nu boos op mij is. Hij snauwt nog wat en stapt in zijn auto en rijdt met hoge snelheid (in een woonwijk!) weer weg. U zult begrijpen dat ik op deze manier niet behandeld wens te worden en ik mag ook aannemen dat, in dit geval, Sepay deze klus aan jullie uitbesteed met het vertrouwen dat jullie netjes met de klanten omgaan! Bovendien is het zo dat jullie medewerker ZELF mij vergeten is. Ik heb als klant volgens de procedure gehandeld zoals jullie die wensen en dan zo onbeschoft behandeld worden…! Ik hoop jullie hiermee voldoende op de hoogte gesteld te hebben en dat jullie met deze klacht daadwerkelijk iets doen. Er zullen vast mensen zijn die het WEL leuk vinden om voor UPS te mogen werken..
Vriendelijke groeten,
Bionda Kuijsters
Aletta JAcobsstraat 66
5165 EJ Waspik
Anne
De link naar de UPS website werkt niet.
gaatniemandwataan.nl
zeer slecht bedrijf en zeer slechte communicatie
R. Dekker
volgens track&trace einde middag bezorgen en dan smorgens aanbieden als je niet thuis ben.
Zeer slecht en ook geen klanten service om je ongenoegen te melden.
r.dekker@trendbv.nl
Mw Thiel
Goede middag,
Een zieke vrouw gaat met 40 graden nog zelf eten halen en dan is UPS niet bereid om via 1 koerier mij te bellen met eigen mobiel dat er binnen half uur een dure Baha(hoortoestel) wordt opgehaald ?
Wat kost nu 30 seconden bellen?
Ik wil het nog vergoeden ook.
Ben nl op een vakantiepark ivm omstandigheden.
Niet vooraan bij slagboom. Parkbeheerder is geen receptie…
Mw THIEL.
06-53683909
bkornaat
Als je nr 0900-2255877 belt hoor je dat dit nr niet werkt en krijg je een ander nr. En bel je dat nr dan krijg je een computer aan de lijn. Waardeloos
Hulp nodig met het vinden van klantenservice UPS?
Bel 035-2046666