U zocht: klantenservice UPS

Hulp nodig met het vinden van klantenservice UPS?

Bel 035-2046666

klantenservice UPS

Beoordeling:

klantenservice UPS
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 7 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

UPS (de United Parcel Service) is de grootste en oudste koeriersdienst van de wereld en vindt zijn wortels in de Verenigde Staten in 1907. UPS is uitgebreid over de hele wereld en bevindt zich ook in Nederland. Naast de pakjesdienst heeft UPS ook een eigen luchtvaartmaatschappij onder de naam UPS Airlines. Mede door hun grote bereik is het voor hen belangrijk dat de klant goed ondersteund wordt in het verzenden van hun post: zonder klanten is UPS natuurlijk niets.

Op de website vindt u de Vaak Gestelde Vragen en bij Ondersteuning geven zij u alle informatie over het registeren bij Mijn UPS, uw klantnummer en hoe het verzenden van uw pakketje in zijn werk gaat. Indien u uw vraag niet kan vinden of vindt dat het antwoord niet duidelijk genoeg is, kunt u contact opnemen met de UPS Klantenservice. Deze kunt u bereiken door een e-mail te sturen via de website. Als u liever sneller iemand spreekt, kunt u voor technische ondersteuning bellen naar het nummer 0800 – 2225587. Voor hulp over facturen en betalingen kunt u terecht op het nummer 0900 – 2255 877.

Het hoofdkantoor bevindt zich in Hoofddorp. Als u hen per brief wilt bereiken, is het adres Zandsteen 22, 2143 MR Hoofddorp. De UPS Klantenservice is er om al uw vragen te beantwoorden over het traceren van een pakket of om u te assisteren in het berekenen van de tijd en kosten die u aan uw post kwijt zal zijn.

Daarnaast helpen zij u graag met het traceren van uw pakketje. Zij begrijpen hoe belangrijk het is om uw post in de gaten te kunnen houden en dat uw post ook daadwerkelijk aankomt. De klant staat bij hen bovenaan. Mocht uw pakketje toch kwijt zijn geraakt en wilt u hier een klacht over indienen, dan kunt u natuurlijk ook terecht bij de UPS Klantenservice. Daarnaast staan zij altijd open voor opmerkingen waarin zij het bedrijf kunnen verbeteren. Ook voor vragen over het in ontvangst nemen van uw pakketje kunt u hen bellen: het kan natuurlijk voorkomen dat u niet thuis bent om uw zending in ontvangst te nemen en niet weet hoe u dit op kan lossen. Als u er niet uitkomt, staat de UPS Klantenservice klaar om er samen met u een oplossing voor te zoeken.

Ook met technische ondersteuning kunt u bij UPS Klantenservice terecht. Als u vragen heeft over uw UPS Thermal Printer of het gebruiken van het Developer Resource Center, kunt u altijd contact opnemen met de UPS Klantenservice. Zij helpen u graag met het installeren, updaten of gebruiken van UPS technologie.

Het klantenservice UPS telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice UPS

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice UPS. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice UPS, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Leveren pakket af bij service punt zonder briefje in de brievenbus te stoppen!!!
- Susan

★☆☆☆☆
Waardeloze ervaring! 183 dollar bezorgkosten waar ook nog eens 122 euro belasting bijkomen. Die laatste moesten even bij de bezorger worden betaald maar die heeft geen pinapparaat. Extreem tijdkritische bestelling is dus gewoon weer meegenomen. UPS is voor geen enkel commentaar bereikbaar. Klantenservice is de meest incompetente die ik ooit heb meegemaakt. Nooit meer UPS!
- Angrynerds Podcast

★☆☆☆☆
klacht over de chauffeur die vandaag in oosterwolde op de stoep stond en zonder richting aan te geven ging reiden wij moesten uitwijken omdat wij al naast hem reden gelukkig geen ander verkeer anders had het giga fout kunnen aflopen zijn kenteken begon met 75. de rest weet ik niet meer mensen die het zagen gebeuren schrokken de rambam. dit is echt niet grappig
- Thea Vaassen Varenhout

★☆☆☆☆
Waar blijft mijn pakket wat gister 'by the end of the day' zou komen.... En nu staat er al vanaf 07:00 uur: 'Vastgestelde aflevering. Kom later terug voor de geplande aflevering.' Wat betekend dit nu weer? Gisteren de hele dag gewacht op een pakket van Apple, moet ik nu nog een dag gaan wachten. UPS: graag duidelijkheid! Ik koop nooit meer bij webwinkels die UPS gebruiken...
- marco

★☆☆☆☆
Daarnet bijma door n chauffeur v UPS van de weg afgereden. Vond dat ik te langzaam reed. Ik reed daar 80km op n 60kweg. Maar meneer zat constant op mn trekhaak. Toen ik afsloeg stopte hij en ik ook dus. Begon me helemaal verrot te schelden. En zei dat ik mn rijbewijs opnieuw moest halen, die snotneus. Volgende keer zet ik mn auto dwars op de weg en bel ik politie. Is vast goeoe reclame v jullie.
- Peter

★☆☆☆☆
Gisteren eind van de dag zou een pakketje komen. Door spoedopname was er helaas niemand thuis. Aangezien handtekening vereist was niet bij buren af kunnen leveren. Zou vandaag opnieuw eind van de dag bezorgd worden. Kwam om 13.30 thuisvuit werk ligt er briefje in de bus. Afgeleverd bij buren. Hadden geen handtekening of iets moeten zetten was gewoon zo afgeleverd !! En dat terwijl het een waarde van over de €300,- heeft. Toch zeer slordig en ik ben er niet blij mee dat dit zo is afgehandeld.
- PT de Reus

★☆☆☆☆
Gisteren eind van de dag zou een pakketje komen. Door spoedopname was er helaas niemand thuis. Aangezien handtekening vereist was niet bij buren af kunnen leveren. Zou vandaag opnieuw eind van de dag bezorgd worden. Kwam om 13.30 thuisvuit werk ligt er briefje in de bus. Afgeleverd bij buren. Hadden geen handtekening of iets moeten zetten was gewoon zo afgeleverd !! En dat terwijl het een waarde van over de €300,- heeft. Toch zeer slordig en ik ben er niet blij mee dat dit zo is afgehandeld.
- PT de Reus

Bionda Kuijsters

Hierbij wil ik graag een klacht indienen over de manier waarop ik zojuist behandeld ben door een medewerker van UPS die bij mij een zending op moest komen halen. Gisteren heb ik online gemeld dat de zending opgehaald moest worden tussen 08.00-14.00 uur ’s middags. De medewerker heeft gebeld dat het 17.00 uur werd, want dat een eerder tijdstip niet haalbaar was. Aangezien er rond 17.00 uur in ieder geval weer iemand thuis zou zijn, was dat voor ons geen probleem. Rond 18.00 uur krijgen we opnieuw een telefoontje dat jullie medewerker ons vergeten is en dat hij een afspraak voor maandag wil maken. Aangezien het om een verzending van een betaalautomaat gaat, die uiterlijk 6 juli retour moest zijn, is het ophalen op maandag 7 juli voor ons geen optie, omdat ik dan extra huurkosten voor de automaat moet betalen. De medewerker begint te mopperen, hangt met een snauw op en verschijnt hooguit 10 minuten later aan mijn deur (zo ver weg bleek hij dus niet te zijn). Zonder iets te zeggen scant hij het etiket en rukt het pak uit mijn handen. Ik vraag hem nog of hij nu boos op mij is. Hij snauwt nog wat en stapt in zijn auto en rijdt met hoge snelheid (in een woonwijk!) weer weg. U zult begrijpen dat ik op deze manier niet behandeld wens te worden en ik mag ook aannemen dat, in dit geval, Sepay deze klus aan jullie uitbesteed met het vertrouwen dat jullie netjes met de klanten omgaan! Bovendien is het zo dat jullie medewerker ZELF mij vergeten is. Ik heb als klant volgens de procedure gehandeld zoals jullie die wensen en dan zo onbeschoft behandeld worden…! Ik hoop jullie hiermee voldoende op de hoogte gesteld te hebben en dat jullie met deze klacht daadwerkelijk iets doen. Er zullen vast mensen zijn die het WEL leuk vinden om voor UPS te mogen werken..
Vriendelijke groeten,
Bionda Kuijsters
Aletta JAcobsstraat 66
5165 EJ Waspik

Anne

De link naar de UPS website werkt niet.

gaatniemandwataan.nl

zeer slecht bedrijf en zeer slechte communicatie

R. Dekker

volgens track&trace einde middag bezorgen en dan smorgens aanbieden als je niet thuis ben.

Zeer slecht en ook geen klanten service om je ongenoegen te melden.
r.dekker@trendbv.nl

Mw Thiel

Goede middag,

Een zieke vrouw gaat met 40 graden nog zelf eten halen en dan is UPS niet bereid om via 1 koerier mij te bellen met eigen mobiel dat er binnen half uur een dure Baha(hoortoestel) wordt opgehaald ?

Wat kost nu 30 seconden bellen?
Ik wil het nog vergoeden ook.
Ben nl op een vakantiepark ivm omstandigheden.
Niet vooraan bij slagboom. Parkbeheerder is geen receptie…

Mw THIEL.
06-53683909

bkornaat

Als je nr 0900-2255877 belt hoor je dat dit nr niet werkt en krijg je een ander nr. En bel je dat nr dan krijg je een computer aan de lijn. Waardeloos

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice UPS

Hulp nodig met het vinden van klantenservice UPS?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu