Smart Mercedes Art, beter bekend als Smart, is een Duits automerk. De Smart auto is speciaal gemaakt voor de grote stad. De Smart is namelijk een zeer kleine auto. Smart werd in 1994 opgericht en het hoofdkantoor van Smart staat op dit moment in Böblingen in Duitsland. Het idee ontstond bij de organisatie van Swatch. Ze wilden een trendy auto op de markt brengen die uitermate geschikt zou zijn voor het leven in de stad. Het werd de Smart auto, een kleine auto die plaats biedt aan twee personen. De oorspronkelijke naam van Smart was “Micro Compact Car” (MCC), dit werd echter in 1998 veranderd naar Smart. De compacte Smart auto bleek vanaf de introductie in de jaren ’90 een succesformule. Zoals gedacht bleek de Smart een uitermate geschikte auto voor het leven in de stad. Vanaf 2004 besloot Smart ook auto’s aan te bieden die tevens compact waren, maar wel plaats boden aan vier personen. Wegens gebrek aan interesse in deze iets grotere variant van de compacte Smart auto is de productie hiervan inmiddels stop gezet. Ook in Nederland is de Smart nu al een aantal jaren zeer populair, zeker in onze hoofdstad Amsterdam. Doordat de Smart zeer klein is, kunt u met een Smart gemakkelijk alle plekken in Amsterdam bereiken. Smart vindt het tevens erg belangrijk dat al haar klanten tevreden zijn. Voor Smart is klantenservice dus erg belangrijk. De Smart klantenservice bestaat uit verschillende onderdelen. Het belangrijkste onderdeel van de Smart klantenservice is de website van Smart. De Nederlandse website van Smart is www.smart.com/nl/. Hier kunt u in het Nederlands allerlei informatie vinden over Smart. Ook is er op de website van Smart een gehele pagina gewijd aan de Smart klantenservice. Hier staan alle verschillende onderdelen van de Smart klantenservice beschreven. Zo biedt de Smart klantenservice bijvoorbeeld de mogelijkheid om een brochure te bestellen over Smart. Zo kunt u op uw gemak thuis alle verschillende modellen van de Smart auto bekijken. Een ander onderdeel van de Smart klantenservice is het feit dat de website de mogelijkheid biedt gemakkelijk een afspraak te maken voor een proefrit. Dit is een vorm van de Smart klantenservice omdat het klanten de ultieme service biedt wat Smart betreft. Door het maken van een proefrit kan u als klant namelijk Smart ervaren zonder er een gekocht te hebben. Hiernaast is het webcare team van de Smart klantenservice ook actief op verschillende sociale media. Als u dus een vraag heeft die u graag zou willen stellen aan de Smart klantenservice dan kunt u gerust naar de Facebook pagina of naar de Twitter pagina van de Smart klantenservice gaan en uw vraag daar stellen. Medewerkers van de Smart klantenservice zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Ook is het mogelijk om te bellen met de Smart klantenservice.
Het klantenservice Smart telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Smart