Sociedad Española de Automólives de Turismo, beter bekend als SEAT, is een automerk dat werd opgericht in 1950. Samen met Volkswagen, Audi, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini en Porsche behoort het op dit moment tot de Volkswagen-groep. SEAT is een Spaans automerk en het hoofdkantoor van dit automerk staat in Martorell. Dit is een stad in Spanje. Op dit moment is Jürgen Stackmann de voorzitter van SEAT en oefent Alejandro Mesonero-Romanos de functie uit van Design Director. SEAT is bekend geworden door zijn veilige en handige auto’s. Het is dan ook niet gek dat de slagzin van het merk “Enjoyneering” is. Dit slaat op het feit dat het met plezier gemaakt is en er met plezier gebruik van moet worden gemaakt. Op dit moment heeft SEAT zo’n 11.500 medewerkers en kan zich dus zeker een zeer groot bedrijf noemen. Een leuk feitje over de SEAT is het feit er vroeger zeer hoge invoerrechten over buitenlandse auto’s gerekend werden, waardoor bijna alle personenauto’s in Spanje vroeger van het merk SEAT waren. SEAT was toen bijna het enige merk auto dat op staat gezien werd. Echter, SEAT is niet enkel bekend in Spanje. Ook in Nederland wordt dit automerk goed verkocht. Het is dan ook niet gek dat er nog een aparte afdeling voor is: SEAT Nederland. SEAT Nederland vindt het erg belangrijk dat haar klanten tevreden zijn over de service die zij bieden. Daarom heeft SEAT Nederland klantenservice hoog in het vaandel staan. De SEAT Nederland klantenservice bestaat uit meerdere onderdelen. Een van de belangrijkste varianten van SEAT Nederland klantenservice is het feit dat SEAT Nederland over een zeer uitgebreide website beschikt. De SEAT Nederland klantenservice heeft ervoor gezorgd dat zeer veel informatie op de website gegeven wordt. Hierdoor is het lang niet altijd nodig dat er direct contact wordt opgenomen met SEAT Nederland klantenservice. Vaak staat het antwoord op uw vraag namelijk al op de website van SEAT Nederland klantenservice. De website van SEAT Nederland is www.seat.nl. Echter, het kan voorkomen dat het wel echt nodig is om direct contact op te nemen met de SEAT Nederland klantenservice. Gelukkig heeft de SEAT Nederland klantenservice ervoor gezorgd dat dit ook gewoon mogelijk is. De beste manier om contact te zoeken met de SEAT Nederland klantenservice is telefonisch. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08.00 in de ochtend tot en met 20.00 in de avond. Wel twaalf uur per dag dus. Wanneer u niet in staat bent om te bellen met de SEAT Nederland klantenservice kunt u ook contact zoeken met de SEAT Nederland klantenservice via Twitter of via email. Medewerkers van het webcareteam van de SEAT Nederland klantenservice zullen vijf dagen in de week voor u klaar staan om te reageren op uw vraag, opmerking, tip of klacht.
Het klantenservice Seat Nederland telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Seat Nederland