klantenservice Reader´s Digest
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Reader´s Digest?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Reader´s Digest telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Reader´s Digest
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
A.P.Kornaat
Ondanks 3x contact met R-D ,1x per telf en 2x schr. blijft enige reactie uit. Het betreft een door mij 2x betaalde abonnement over 2015. 1x betaald op 29/12/2014 en 1x bet. op 27/5/2015 , na aanmaning 29/4/2015,dat er niet bet.zou zijn. begreep dat R-D buiten Ned. in chapter 11 is geplaatst. op mijn mail van 21/6/2015 ,reactie binnen 48 uur een reactie ?????? Mooi niet . Vraag mij af met welke oplichters bende wij te maken hebben. Reader,s Digest reageer en betaal terug.
L. van Wittmarschen klantnr. 39875086
November of december 2014 heb ik mijn abonnement reeds opgezegd ivm het overlijden van mijn man op 10 november 2014. Hiervan heb ik helaas nooit een bevestiging van u mogen ontvangen. In de tussentijd heb ik u div. mailtjes gestuurd, de laatste op 28-08-2015. Ook hierop heb ik geen reactie gekregen. Vandaag heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat na heel wat smeken dat mijn abonnement per heden opgezegd is. Ik krijg de helft van € 39,95 retour. Ik vind dat niet eerlijk, tevens heb ik 9 min. aan de telf. gezeten en dat kost ook nog eens minimaal 9 x € 0,80 = € 7,20. Ik hoop dat ik deze kosten en minimaal 3/4 van € 39,95 van u mag terugontvangen.
Ik ben benieuwd of u nu op deze mail wel zult reageren.
Met vriendelijke groet. L.C.M. van Wittmarschen.
A.Timans Oranjeplein 248 Maastricht. Klant nr.88857076
Vanaf september geen “Het Beste” ontvangen. Blijkt mijn abonnement niet betaald te hebben. Heb echter geen aanmaning via de post ontvangen. Diverse keren via tel.contact met medewerkster de kwestie uitgelegd echter zonder resultaat.
Er is nu, 10 dec. een brief met betaling bewijs onderweg.
Hoop op correcte afhandeling.
Met vr. groet A.Timans
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Reader´s Digest?
Bel 035-2046666