klantenservice Plus
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Plus?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Zonder klanten was de Plus niets geworden, en daarom is het belangrijk dat de Plus klantenservice hun klanten zo goed mogelijk te woord staat en hen bij kan staan met hun problemen en vragen die met de supermarkt te maken hebben. Een manier om dit te bereiken is de veelgestelde vragen sectie op de website. De antwoorden die u hier vindt zijn de uitwerking van vragen als wat de Kiekeboebox-actie inhoudt, waar u uw sollicitatiebrief heen kan sturen of hoe u weet welke Plus zich bij u in de buurt bevindt. Ook vragen over aanbiedingen of het verschil tussen scharrel, vrije uitloop en biologische eieren kunt u hier vinden en het antwoord op de vraag waarom de Plus alleen vrije uitloopeieren verkoopt zal hier ook verschijnen.
In het geval dat uw gezochte antwoord niet op de website staat, kunt u ook gebruikmaken van de Plus klantenservice door het digitale contact formulier in te vullen. Via het formulier kunt u uw naam, adres en telefoonnummer doorgeven en wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Voor het stellen van uw vraag of opmerking kunt u kiezen tussen vijf verschillende categorieën: aanvraag, compliment, klacht, suggestie of vraag. Elke soort is welkom en Plus helpt u graag!
Als het digitale contact formulier niet snel genoeg werkt of u het gevoel heeft dat u uw vraag beter kunt verwoorden over de telefoon, kunt u gratis bellen naar de Plus klantenservice via 0800 – 222 444 3. Dit nummer is, in tegenstelling tot veel bedrijven, gratis te bereiken en levert u geen torenhoge telefoonrekening op. Het nummer is echter alleen te bereiken via een vaste telefoon: let hierop voordat u een telefoontje pleegt! Dit nummer is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Zoals eerder aangegeven, staat Plus ook altijd open voor klachten en opmerkingen. Deze helpen het bedrijf te groeien! U kunt uw klachten of opmerkingen doorgeven door te bellen of een schriftelijke klacht in te dienen via het digitale contactformulier. Uiteraard is het ook mogelijk om bij uw filiaal langs te gaan.
Het klantenservice Plus telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Plus
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
CW v Dijk
Bij deze wil ik een klacht indienen over het feit dat de zak kleine
mora kroketjes uit het sasortiment zijn gehaald.
In de winkel heb ik mij laten vertellen dat ik niet de eerste was die hierom vroeg
Het zou te weinig verkocht worden.
Graag zou ik zien dat dit produkt weer terug komt in de supermarkt.
Met vr groeten.
Conny v Dijk.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Plus?
Bel 035-2046666