klantenservice Philips
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Philips?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Philips telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Philips
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Dani
Het is sinds 13 juni 2014 wettelijk niet meer toegestaan om kosten per minuut te rekenen voor een 0900 klachtenservice nummer! Ik dien een klacht in bij de consumentenbond.
Smits-Karels
Ben al 2 maanden bezig om ons tv scherm te laten maken door een monteur. Al 5 keer gebeld, het wil maar niet lukken. Het is nu doorverwezen naar de commerciele afdeling. Nou dan zijn ze ( van hogerop) helemaal onbereikbaar. Echt heel irritant en iedere keer als ik bel zeggen ze dat ik terug wordt gebeld. Echt heel slordig. En ondertussen zitten wij nog steeds met een kapot televisie scherm!!!! Cindy Smits-Karels, De Elzen 77, Lekkerkerk, 0180-665667. jullie hebben ondertussen een heel verslag van ons contact. Hopen op iets positiefs.
L.van der Kooij-Vigelius
Ben al vanaf half augustus bezig met proberen om ons kapotte Senseoapp. gerepareerd te krijgen.
Ondertussen is de garantietijd voorbij en zitten we nog steeds met een kapot apparaat. Hebben dus van armoe een nieuw gekocht.
Heb verschillende mail contacten gehad met een Sofie van de klantenservice. Na mijn laatste mail niets meer gehoord.
marjanengelsbel@hotmail.com
l.s,
mijn man is in het bezit van een philips scheeraparaart type pt 920–513257002/b,omdat mijn man dementerend is heeft hij het snoer om op teladen kwijt gemaakt hetaoaraart is nog geen jaar oud dus zonde om een heel nieuw tekopen is er een mogelijkheid om een nieuw snoer te kopen.
ons adres is,evt. noodzakelijk als het kan:
fam. Engelsbel
Schansoord 36
5469sh
Erp
Hartelijk dank wij horen graag iets van u.
Marga jongejan
Met medewerker mijn toestel in ruim een uur vakkundig opnieuw helemaal
Ingesteld.
W. van den Berg
Het is niet direct ontevredenheid over de dienstverlening van een product van Phillips. Op 14 jan. 2015 heeft mijn echtgenote een stoomstrijkijzer GC/441132 aangekocht bij Mediamarkt te Ede. Nu weigert het apparaat deze week ineens. Wij zijn met twee personen en het apparaat wordt dus niet intensief gebruikt. Er is niets met het apparaat gebeurd, ziet er nog als nieuw uit, niets met snoer of stekker. Omdat wij niet zonder stoomstrijkijzer kunnen hebben wij bij eerder genoemd bedrijf een nieuw exemplaar aangekocht en omdat mijn echtgenote een Nederlands product wenste aan te schaffen is de keus toch weer op Phillips gevallen (GC3810/20), zoals ook het geval is bij zeer veel andere apparaten. Ondanks dat het stukgaan buiten de garantietermijn valt, wil ik, gelet op het bescheiden en zeker keurig gebruik, dit aan u voorleggen. Het zou mij correct voorkomen dat u een geste maakt in onze richting.
Met vriendelijke groet,
W. van den Berg
wm.vandenberg@upcmail.nl
Hulsteinhof 6
6871HM Renkum
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Philips?
Bel 035-2046666