U zocht: klantenservice Philips

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Philips?

Bel 035-2046666

klantenservice Philips

Beoordeling:

klantenservice Philips
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 1 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Phillips, of Koninklijke Philips N.V., is een onderneming met een ontzettend groot aanbod. Zo kunt u bijvoorbeeld terecht bij Philips voor beeld en geluid producten, persoonlijke verzorgingsproducten, verzorgingsproducten voor moeder en kind, huishoudelijke artikelen, verlichting, computerproducten, telefoons en accessoires. Zo kunt u bijvoorbeeld terecht bij Philips voor een breed aanbod van televisies, koptelefoons, elektrische tandenborstels, koffiezetapparaten en espresso apparaten, laptops, computers, scheerapparaten, stofzuigers, strijkijzers, waterkokers, verlichting, vaste telefoons en mobile telefoons en nog veel meer. Maar wist u dat het bedrijf Philips een hele duidelijke visie en missie heeft? Philips is namelijk gericht op het verbeteren van de kwaliteit van leven van mensen door middel van innovaties. Philips visie is om ernaar te streven om de wereld gezonder en duurzamer te maken door middel van innovaties. In 2025 wil Philips drie miljard mensen levens hebben verbeterd. De uitganspunten van Philips zijn “de wil om te winnen, het hef in handen nemen en samen uitstekend presteren.” Phillips wordt dan ook gezien als een toonaangevend bedrijf als het gaat om gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Wist u dat Phillips al 120 jaar bestaat en bezig is met innoveren? Philips is een betrouwbare merknaam geworden in deze tijd. Philips heeft veel uitvindingen gedaan. Het begon allemaal in 1981 toen Philips begon als een gloeilamp bedrijf. In 1920 begon het bedrijf zich voor het eerst bezig te houden met gezondheidszorg. Wist u dat in 1933 Philips de grootste producent van radio’s in de wereld was? Philips was ook het bedrijf dat de fiets lamp die wordt aangedreven door een dynamo heeft uitgevonden. Maar daar houden de uitvindingen van Philips nog lang niet op. In 1960 heeft Philips de audio cassette band uitgevonden en in 1980 de CD. Ontzettend hebben heel veel mensen een Senseo koffie apparaat in huis. Wist u dat Philips dit apparaat heeft uitgevonden in 2001 samen met het koffie bedrijf Douwe Egberts. Ook heeft Philips in 2004 een CT scannen uitgevonden die veel sneller is dan voorafgaande modellen en heeft hiermee het gezondheidzorgsysteem ontzettend voor uit geholpen. Daarnaast heeft Philips ook veel leuke uitvindingen gedaan betreft verlichting. Zo kwam het bedrijf in 2006 met de Wake Up Light wekker, een wekker die een zonsopgang nabootst waardoor u natuurlijk wakker wordt. Ook kwam het bedrijf in 2007 met de Living Colors lamp. Dit is een leuke sfeerverlichtingslamp die in verschillende kleuren tonen kan worden gezet door middel van een handige afstandsbediening. Het kan natuurlijk zo zijn dat u vragen heeft over Philips. Misschien wilt u meer achtergrond informatie over een bepaald product. Twijfel dan niet om het telefoonnummer van de klantenservice te bellen want de klantenservice staat voor u klaar.

Het klantenservice Philips telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Philips

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Philips. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Philips, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Mijn vader en ik hebben alle bij een Philips scheerapparaat van de 9000 serie gekocht . Een jaar oud en hij scheer bij mij en ook bij mijn vader niet meer glad. Een kompleet baggerding. Ik heb een oud machientje gevonden die van 715 serie. Raar deze doet het uitstekend en ben nu weer glad. De kwaliteit van de 9000 serie is bedroeven en ben van plan om een nieuw apparaat te kopen alleen geen Philips meer.
- J. Vink

Dani

Het is sinds 13 juni 2014 wettelijk niet meer toegestaan om kosten per minuut te rekenen voor een 0900 klachtenservice nummer! Ik dien een klacht in bij de consumentenbond.

Smits-Karels

Ben al 2 maanden bezig om ons tv scherm te laten maken door een monteur. Al 5 keer gebeld, het wil maar niet lukken. Het is nu doorverwezen naar de commerciele afdeling. Nou dan zijn ze ( van hogerop) helemaal onbereikbaar. Echt heel irritant en iedere keer als ik bel zeggen ze dat ik terug wordt gebeld. Echt heel slordig. En ondertussen zitten wij nog steeds met een kapot televisie scherm!!!! Cindy Smits-Karels, De Elzen 77, Lekkerkerk, 0180-665667. jullie hebben ondertussen een heel verslag van ons contact. Hopen op iets positiefs.

L.van der Kooij-Vigelius

Ben al vanaf half augustus bezig met proberen om ons kapotte Senseoapp. gerepareerd te krijgen.
Ondertussen is de garantietijd voorbij en zitten we nog steeds met een kapot apparaat. Hebben dus van armoe een nieuw gekocht.
Heb verschillende mail contacten gehad met een Sofie van de klantenservice. Na mijn laatste mail niets meer gehoord.

marjanengelsbel@hotmail.com

l.s,
mijn man is in het bezit van een philips scheeraparaart type pt 920–513257002/b,omdat mijn man dementerend is heeft hij het snoer om op teladen kwijt gemaakt hetaoaraart is nog geen jaar oud dus zonde om een heel nieuw tekopen is er een mogelijkheid om een nieuw snoer te kopen.
ons adres is,evt. noodzakelijk als het kan:
fam. Engelsbel
Schansoord 36
5469sh
Erp
Hartelijk dank wij horen graag iets van u.

Marga jongejan

Met medewerker mijn toestel in ruim een uur vakkundig opnieuw helemaal
Ingesteld.

W. van den Berg

Het is niet direct ontevredenheid over de dienstverlening van een product van Phillips. Op 14 jan. 2015 heeft mijn echtgenote een stoomstrijkijzer GC/441132 aangekocht bij Mediamarkt te Ede. Nu weigert het apparaat deze week ineens. Wij zijn met twee personen en het apparaat wordt dus niet intensief gebruikt. Er is niets met het apparaat gebeurd, ziet er nog als nieuw uit, niets met snoer of stekker. Omdat wij niet zonder stoomstrijkijzer kunnen hebben wij bij eerder genoemd bedrijf een nieuw exemplaar aangekocht en omdat mijn echtgenote een Nederlands product wenste aan te schaffen is de keus toch weer op Phillips gevallen (GC3810/20), zoals ook het geval is bij zeer veel andere apparaten. Ondanks dat het stukgaan buiten de garantietermijn valt, wil ik, gelet op het bescheiden en zeker keurig gebruik, dit aan u voorleggen. Het zou mij correct voorkomen dat u een geste maakt in onze richting.

Met vriendelijke groet,
W. van den Berg
wm.vandenberg@upcmail.nl
Hulsteinhof 6
6871HM Renkum

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Philips

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Philips?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu