klantenservice Opel
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Opel?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Met 39.958 werknemers in 2011, verspreid over tien fabrieken in Europa, is Opel tot op heden één van de grootste Duitse autofabrikanten.
Het klantenservice Opel telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Opel
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Erkens
ik heb een Mriva van october 2012 mijn leren stuur wiel waarvan het stiksel na een jaar begon los te laten
maar ik heb het 5 weken na buiten de garantie gemeld
Dit mag niet dit moet een leven van een auto meekunnen gaan.
maar bij opel denken ze daar anders over ik moest €375 bij betalen als dat de garantie van opel is koop ik nooit meer een opel maar een Ford of een Toyota .
Dus mijn advies koop nooit een opel garantie is waardeloos
erkens
Ik heb een opel Mariva van oktober 2012 van mijn leren stuur wiel begon het stiksel na een jaar los te laten.
Maar ik heb het 5 weken buiten de garantie gemeld bij mijn opel dealer auto bedrijf Heckert te Heerlen deze heeft een garantie aanvraag ingediend bij opel Nederland.
Na een week krijg ik telefonisch bericht dat de garantie geaccepteerd was maar ik moest wel €375 bij betalen .
Dit kan toch niet waar zijn ze geven toe dat het niet normaal is door garantie toe te kennen en dan moet ik ook nog €375 betalen.
Een leren stuur moet een auto leven mee kunnen gaan ik vindt dat dit constructie fout is vandaar dat het volledige garantie moet zijn ook al heb ik dat 5 weken te laat gemeld.
Het is toch wettelijk verplicht dat er een product een bepaalde levensduur moet kunnen meegaan.
Maar bij opel denken ze daar anders over ik moest €375 bij betalen, verder heb ik een klacht bij de klanten service in gediend per mail volgens de mail zou ik binnen 24 uur bericht krijgen ,maar het is al 25 dagen geleden ik heb nog steeds geen antwoord .
Wat mij betreft mogen ze een ijskoude douche bij opel krijgen ,of kan ik anders nog mijn recht halen , en verder was dit mijn laatste opel
Over 1.5 jaar koop ik een echte Duitse auto waar ze wel achter hun product staan
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Opel?
Bel 035-2046666