Internet Advantage is een online marketing bureau en heeft een duidelijke focus op data. Bij Internet Advantage vormt data de basis van elk advise, elke beslissing en elke optimalisatie. Het bedrijf begint met inzichten en eindigt bij het leveren van een bijdrage aan de doelstelling van de klant, of deze nou te maken heeft met SEO, SEA, Web Analytics, Content Marketing of Conversie optimalisatie. Het Online Marketing Bureau zet zich in voor de beste kwaliteit en hoogste professionaliteit. Deze zijn dan ook terug te vinden in de doelstellingen van Internet Advantage: waaronder het behalen van een uitstekend rendement voor al hun klanten, het verzorgen van een aangename werkomgeving voor hun team, het winstgevend zijn voor aandeelhouders en het gebruiken van hun contacten en kennis om Uniting People te promoten. Om dit alles goed draaiende te houden, is de Internet Advantage klantenservice dan ook van groot belang.
Via het contact formulier kunt u zelf contact opnemen met de Internet Advantage klantenservice. Op de website kunt u alles vinden over hun doelstellingen, informatie over het bedrijf en wat u precies aan hun marketing services heeft. Zo kunt u zelf bij hun werken of het bedrijf inschakelen om u te helpen met uw eigen marketing project. Voor contact kunt u het formulier invullen op de website. Hier vult u uw naam, telefoonnummer, website en e-mailadres in en stelt vervolgens uw vraag, die te maken kan hebben met van alles. Bijvoorbeeld hoe u uw SEO kunt verbeteren, maar ook hoe u uw website het makkelijkst kunt profileren. Het team zal hun best doen om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Zo kunt u daarna uw problemen zelf oplossen. Kunt u nog steeds het antwoord op uw vraag niet vinden? Er zijn ook andere mogelijkheden om contact op te nemen met de Internet Advantage klantenservice.
Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de Web Crew stellen op de Internet Advantage Facebook. Deze manier van de Internet Advantage klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Internet Advantage’s Webcare team bereiken via @Intadvantage_nl. Als de medewerkers van de social media pagina’s zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, zijn er ook nog andere mogelijkheden.
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Internet Advantage klantenservice. U kunt bellen naar het nummer +31 30 737 0481. Dit kost u het normale tarief. Naast antwoord op uw vragen biedt Internet Advantage u ook nog de mogelijkheid om hen in de kamer van koophandel te vinden onder het nummer 51364247, of u kunt hen ook gewoon een e-mail sturen naar info@internetadvantage.nl. Ook kunt u terecht bij de Internet Advantage Klantenbalie als u liever persoonlijk advies of antwoord op uw servicevragen wil. Deze vindt u op Vredenburg 8c, 3511 BA, Utrecht. Tevens kunt u naar dit adres een brief sturen, indien u meer behoefte heeft aan schriftelijk contact.
Het klantenservice Internet Advantage telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Internet Advantage