U zocht: klantenservice Infofilter

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Infofilter?

Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]

klantenservice Infofilter

Beoordeling:

klantenservice Infofilter
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Cadena Xtra SL, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.

 0906-8800 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Het Bel-Me-Niet register stelt zich tot doel om de consumentenirritatie over ongevraagde telemarketing te verminderen. Het is voor consumenten mogelijk om hun telefoonnummer in te schrijven in het Bel-Me-Niet-Register. Dit is mogelijk voor vaste telefoonnummers en mobiele telefoonnummers. Vanaf dat moment mogen bedrijven de consument niet meer telefonisch benaderen voor commerciële, ideële of charitatieve doeleinden, tenzij de consument klant is geweest het bedrijf of heeft gevraagd om de communicatie. Het Bel-Me-Niet Register is echter alleen bedoeld voor natuurlijke personen. BV’s, NV’s of rechtspersonen kunnen dus geen aanspraak maken op deze dienst. U kunt uw telefoonnummer laten blokkeren per telefoon door te bellen naar 0900 – 666 1000 of een brief sturen naar Stichting Infofilter, Postbus 90720, 2509 LS, Den Haag.

Omdat Infofilter deze diensten speciaal voor de klant heeft ontwikkeld, staat hun klantenservice dus ook hoog bij hen in het vaandel. Ten eerste is er daarom de Veelgestelde vragen sectie. Voordat u gebruik maakt van de Infofilter klantenservice, kunt u eerst een kijkje nemen bij deze vragen. Zo worden de vragen “Is er een voorbeeld document voor inschrijving per post?” of “ Waarom word ik ondanks mijn inschrijving in het Bel-Me-Niet register toch nog telefonisch benaderd door bedrijven?” hier behandeld. Ook kunt u hier vragen rondom de wet, uw privacy of uw zorginstellingen vinden. Ook voor het registeren is de veelgestelde vragen sectie belangrijk! Er zijn vragen over aanmelden, verwijderen, inloggen, wijzigen en blokkades. Alles komt aan bod. De Infofilter klantenservice is er dan ook om u zo goed mogelijk uit de brand te kunnen helpen indien u door de bomen het bos niet meer ziet. Op de website vindt u dan ook nog een uitgebreide uitleg over hoe het inschrijven per telefoon werkt en kunt u voor het registreren per post een voorbeeld document vinden zodat u precies weet wat u moet doen en hoe het werkt.

Vindt u na het doorlezen van deze vragen echter nog steeds niet het antwoord, dan kunt u contact opnemen met de Infofilter klantenservice.

Staat uw vraag niet op de Veelgestelde vragen pagina? Dan kunt u een e-mail sturen naar consumenten@bel-me-niet.nl. Ook kunt u een brief sturen naar Stichting Infofilter, Postbus 90720, 2509 LS, Den Haag. Dit is ook te gebruiken voor registratie per post. U kunt zich ook registreren per telefoon: zo belt u naar 0900 – 666 1000 voor 15 eurocent per minuut. Bij deze lijn wordt gebruik gemaakt van een interactief voice-response systeem.

Het klantenservice Infofilter telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Infofilter

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Infofilter. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Infofilter, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Infofilter

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Infofilter?

Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu