klantenservice Infofilter
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Infofilter?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Omdat Infofilter deze diensten speciaal voor de klant heeft ontwikkeld, staat hun klantenservice dus ook hoog bij hen in het vaandel. Ten eerste is er daarom de Veelgestelde vragen sectie. Voordat u gebruik maakt van de Infofilter klantenservice, kunt u eerst een kijkje nemen bij deze vragen. Zo worden de vragen “Is er een voorbeeld document voor inschrijving per post?” of “ Waarom word ik ondanks mijn inschrijving in het Bel-Me-Niet register toch nog telefonisch benaderd door bedrijven?” hier behandeld. Ook kunt u hier vragen rondom de wet, uw privacy of uw zorginstellingen vinden. Ook voor het registeren is de veelgestelde vragen sectie belangrijk! Er zijn vragen over aanmelden, verwijderen, inloggen, wijzigen en blokkades. Alles komt aan bod. De Infofilter klantenservice is er dan ook om u zo goed mogelijk uit de brand te kunnen helpen indien u door de bomen het bos niet meer ziet. Op de website vindt u dan ook nog een uitgebreide uitleg over hoe het inschrijven per telefoon werkt en kunt u voor het registreren per post een voorbeeld document vinden zodat u precies weet wat u moet doen en hoe het werkt.
Vindt u na het doorlezen van deze vragen echter nog steeds niet het antwoord, dan kunt u contact opnemen met de Infofilter klantenservice.
Staat uw vraag niet op de Veelgestelde vragen pagina? Dan kunt u een e-mail sturen naar consumenten@bel-me-niet.nl. Ook kunt u een brief sturen naar Stichting Infofilter, Postbus 90720, 2509 LS, Den Haag. Dit is ook te gebruiken voor registratie per post. U kunt zich ook registreren per telefoon: zo belt u naar 0900 – 666 1000 voor 15 eurocent per minuut. Bij deze lijn wordt gebruik gemaakt van een interactief voice-response systeem.
Het klantenservice Infofilter telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Infofilter
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Infofilter?
Bel 035-2046666