klantenservice GAD
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice GAD?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
De GAD (Gewestelijke Afvalstoffen Dienst) zamelt huishoudelijk afval in van huishoudens uit negen Noord-Hollandse gemeenten. Deze zijn Blaricum, Bussum, Hilversum, Huizen, Laren, Muiden, Naarden, Weesp en Wijdemeren. De GAD wil dan ook graag dat jonge EN oude inwoners bewuster met het milieu omgaan. Bewoners uit de Gooi en Vechtstreek kunnen met hun vragen dan ook terecht bij de GAD als ze meer willen weten over afvalinzameling en huishoudelijk afval. De GAD streeft ernaar om het afval van iedere burgers’ huishouden op de juiste manier te scheiden en milieuvriendelijk te verwerken.
De missie van de GAD is om het milieubewustzijn in algemene zin te vergroten en draagt haar missie uit naar de bewoners van Noord-Holland. Ook doet de GAD aan veel voorlichting. Om dit alles goed te kunnen bereiken, is een bepaalde houding jegens de consument en de bewoners van Noord-Holland noodzakelijk. Daarom is het ook zo belangrijk dat de GAD klantenservice goed in elkaar zit.
GAD Gooi en Vechtstreek klantenservice staat u daarom graag te woord indien u vragen of opmerkingen heeft met betrekking tot uw afval en het milieu. Voordat u echter contact opneemt met de GAD klantenservice, is het handig als u eerst bij de veelgestelde vragen kijkt. Hier kunt u vragen vinden als “Wat zijn de openingstijden van de scheidingsstations?” of “Wat mag ik wel en niet bij het plastic aanbieden?”. Ook vindt u hier tips over hoe u het beste uw afval kunt scheiden en hoe u aan nieuwe Plastic Heroes zakken komt om dit zo milieuvriendelijk mogelijk te kunnen doen.
Vindt u tussen al deze vragen nog steeds niet het antwoord dat u zocht? Dan kunt u altijd nog het contactformulier invullen. Een deel van de vragen wordt rechtstreeks door medewerkers van de GAD klantenservice beantwoord. Het kan echter ook zijn dat u wordt doorverwezen naar een andere helpdesk of informatiepunt, zoals de politie. Het kan ook gebeuren dat uw vraag complexer is dan u dacht of er niet meteen een antwoord voor u is: in dit geval wordt uw vraag voorgelegd aan een deskundige binnen de GAD. De GAD klantenservice streeft ernaar om binnen een werkweek te antwoorden. Is dit niet mogelijk, dan maakt de GAD klantenservice een andere afspraak met u. U kunt uw vraag mailen naar info@gad.nl.
Daarnaast kunt u de GAD klantenservice ook via Facebook of Twitter vinden onder @GADgooienvecht. Het hoofdkantoor van de GAD bevindt zich op de Hooftlaan 32, 1401 EE, Bussum, in het geval dat u liever persoonlijk contact heeft. U kunt ook een brief sturen naar Postbus 251, 1400 AG, Bussum of bellen naar 035 – 6991888.
Het klantenservice GAD telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice GAD
Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice GAD. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice GAD, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice GAD?
Bel 035-2046666