Elektrokoopjes is een jonge, dynamische onderneming die in 2005 is begonnen met de verkoop van consumenten elektronica via het internet. Door het enthousiasme en de inspanningen van hun team is Elektrokoopjes naar eigen zeggen erin geslaagd binnen twee jaar uit te groeien tot één van de grotere spelers in de markt op het gebied van elektra. Het bedrijf biedt een uitgebreid assortiment uiteenlopend van wasmachines, droogautomaten, led- en lcd-televisies, koelkasten en fitnessapparatuur. Het bedrijf werkt er hard aan om hun klanten van dienst te zijn en stellen de klantenservice dan ook voorop. Hierdoor kunt u de Elektrokoopjes klantenservice op veel verschillende manieren bereiken.
Voordat u daadwerkelijk contact opneemt met de Elektrokoopjes klantenservice kunt u eerst een blik werpen op de veelgestelde vragen pagina. Vragen die u hier tegen zult komen zijn bijvoorbeeld vragen over uw Mijn Elektrokoopjes account of de mogelijkheid om te betalen. Ook vindt u hier antwoorden op vragen over de artikelen met betrekking tot ruilen en retourneren, garantie en klachten. Daarnaast vindt u hier vragen over de leveringstermijn en het beleid met betrekking tot het terugsturen van gekochte artikelen via de webshop. Ook vragen over uw factuur of de PostNL Pakjegemak komen aan bod.
Indien uw vraag niet aan bod is gekomen, kunt u contact opnemen met de Elektrokoopjes klantenservice. Dit doet u door middel van een contact formulier waarbij u uw naam, familienaam, adres en e-mail invult. Daarnaast kunt u ervoor kiezen om te chatten met een medewerker. Dit is gratis en zo kunt u live met een medewerker praten – er zijn dus veel verschillende mogelijkheden om uw contact zo nauwkeurig mogelijk te maken.
Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de Web Crew stellen op de Elektrokoopjes Facebook. Deze manier van de Elektrokoopjes klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Elektrokoopjes’ Webcare team bereiken via @Elektrokoopjes_. Als de medewerkers van de social media pagina’s zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, zijn er ook nog andere mogelijkheden.
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Elektrokoopjes klantenservice. U kunt de medewerkers van de klantenservice bereiken op 0900 – 56 67 537. Dit nummer kost een euro per gesprek en is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur. De medewerkers informeren u graag en nemen ook uw bestelling aan per telefoon als u daar behoefte aan heeft. Ook kunt u terecht bij de Elektrokoopjes Klantenbalie als u liever persoonlijk advies of antwoord op uw servicevragen wil. U kunt gebruik maken van het postadres en een brief sturen naar: Elektrokoopjes Internet BV, Rijnstraat 35, 5347 KN, Oss. Tenslotte kunt u ook mailen naar info@elektrokoopjes.nl.
Het klantenservice Elektrokoopjes telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Elektrokoopjes