U zocht: Klantenservice De Limburger

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice De Limburger?

Bel 035-2046666

Klantenservice De Limburger

Beoordeling:

Klantenservice De Limburger
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 1 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Gemakkelijk en snel in contact met de klantenservice van De Limburger

Wilt u graag in contact koment de klantenservice van De Limburger? Dan bent u bij ons op de juiste plek terecht gekomen. Wij kunnen u informeren over de contactmogelijkheden om met De Limburger in contact te komen. Verder zullen wij u op deze pagina verder informeren over de vragen die aan de klantenservice gesteld kunnen worden. Er zijn vakkundige medewerkers aan het werk bij de customer service van De Limburger, deze kunnen u helpen met alle verschillende vragen die u mogelijk heeft. Het nummer van De Limburger wat u kunt bellen om snel en makkelijk doorgeschakeld te worden met de juiste medewerker is 035-2046666. Hier wordt u direct mee doorverbonden naar een beschikbare collega die al u vragen kan beantwoorden.

Heeft u bijvoorbeeld vragen over een abonnement wat u hebt op De Limburger of heeft u misschien nog geen abonnement en zou u dit wel graag willen afsluiten? Dat kan allemaal eenvoudig door telefonisch contact op te nemen. Het hoofdkantoor van De Limburger is terug te vinden in Sittard en wanneer u contact opneemt met de Limburger zult u ook doorverbonden worden naar de klantenservice op kantoor.

Andere veelgestelde vragen bij De Limburger

Naast de onderwerpen die we al kort beschreven zijn er nog andere vragen die de klantenservice veel ontvangt. Zo kan het gebeuren dat u een lidmaatschap heeft op de krant maar een keer geen krant hebt ontvangen. Andere vragen rond de bezorging zijn bijvoorbeeld een te late bezorging of het aanpassen van de bezorging. Misschien wilt u de krant een keer op een ander adres of op een vakantieadres ontvangen. Wilt u gegevens van uw lidmaatschap zoals een adres, telefoonnummer of betaalwijze wijzigen, dat is allemaal prima mogelijk via de klantenservice. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen. Verder heeft u misschien vragen over de tarieven die de krant hanteert of misschien wilt u of iemand in uw omgeving bezorger worden van De Limburger. Dit zijn ook onderwerpen waar de medewerkers aan de telefoon met u over kunnen spreken.

Wanneer is De Limburger telefonisch te bereiken

De klantenservice is te bereiken op werkdagen. Van maandag tot en met vrijdag kunt u bellen met de customer service van De Limburger tussen 08.30 en 17.00 uur. In het weekend op zaterdag is de klantenservice niet te bereiken, op zondag is de klantenservice ook niet telefonisch te bereiken. Het is vaak erg prettig om persoonlijk iemand te spreken en eventuele vragen die heeft door te nemen. Aarzel daarom ook niet om telefonisch contact op te nemen met een medewerker van De Limburger.

Online contact opnemen met De Limburger

Het is bij De Limburger ook erg goed mogelijk om online contact op te nemen met de klantenservice. Ze hebben verschillende e-mailadressen en social media kanalen waar contact mee opgenomen kan worden.

Zoals gezegd is het ontzettend makkelijk om telefonisch contact met de klantenservice van De Limburger op te nemen, gebruik hiervoor het nummer 035-2046666 en u wordt gemakkelijk en snel doorverbonden met de juiste medewerker van de klantenservice.

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice De Limburger. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice De Limburger, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Helaas lukt het me niet om via mijn login een abonnement via internet af te sluiten. Mijn reeds gebruikte voorletters worden niet geaccepteerd en ik kan goedkeuring met de actievoorwaarden niet aanvinken. U kunt mij hierover ook bellen op 0495541562
- MPD Lamerikx

lenzen

Geachte redaktie:

Vorige week besteld ik de aanbieding: 5 weken limburgs
dagblad voor 5 weken a 15.00 euro

Ik kreeg bevestiging met 2 emails,terug genaild dat ik maar
1 aanbieding besteld had,geen bericht terug ontvangen

De aanbieiding ging in dinsdag 17 juni 2014,maar ik heb de
krant dus vandaag niet ontvangen

Groetend,
J.Lenzen
schilterstraat 44
6369 TT Simpelveld
tel: 0455442123
email: j.lenzen@ziggo.nl

cc.engelen

Ik zit al 5dagen op mijn wachtwoord te wachten om te kunnen mailen er is iets fout gegaan volgens mij . Zou u dar voor mij kunnen regelen . Mijn mail is ccengelen@hetnet.nl maastricht alvast bedankt (volgens mij is mijn wachtwoord naar een verkeerd addres gestuurd)

Smeets H.M.M

op donderdag d.d 09-10-2014 heb ik voor de zoveelste keer geen krant ontvangen na meer als een half uur gebeld te hebben kreeg ik op een gegeven moment een bandje te horen geen krant ontvangen vandaag hij wordt in de loop van de morgen nog nabezorgd nou kan ik U vertellen hij moet nog bezorgd worden daarom vraag ik ook een compensatie voor al die keren wat ik geen krant heb mogen ontvangen dit compenseren jullie niet uit eigen beweging maar wel de volle mep moeten wij betalen dit vindt ik als abonnee niet juist zo jaagt U de klanten weg

SA Nijnens, Weert

Regelmatig hoorik van mensen die het abonnement willen opzeggen hen een voorstel wordt gedaan waar bij lid blijven b.v. een korting wordt gegeven. Ik heb reeds ruim 40 jaar een abonnement maar heb nog nooit iets gekregen en overweeg nu mijn abonnement op te zeggen als ik geen bevredigend antwoord van U krijg.
Met vriendelijk groeten.

SA Nijnens
Overweertstraat 94,
6004XZ Weer

P. Sorel-Pieterse

Reeds zeer frequent gebeld, omdat de krant iedere dag veel te laat komt, rond 08.00 uur. Zaterdag helemaal geen krant gekregen. Bij de overburen wel, iedere dag om half 7. De klantenservice legt het neer bi jhet distributiecentrum, maar dat is onzin. Zaterdag 11 april tweemaal gebeld met de klacht dat er om 10 uur nog geen krant is, werd door de heer Hogendoorn de hoorn opgesmeten omdat hij geen zin had in nog een discussie. Schandalig!!
We gaan het hogerop zoeken, want dit kan gewoonweg niet. Ook willen wij 3 maanden een gratis abonnement voor de gemaakte telefoonkosten, detjd en energie en de gemaakte kosten voor het kopen van een losse zaterdagkrant.

Graag per ommegaande uw reaktie.
Met vriendelijke groet,
Mevr. P. Sorel – Pieterse

J.Withaar

afd.klantenservice.
Een paar weken geleden heeft er een artikel in Uw krant gestaan over Dings Aarbeien te Belfeld.Ik ben helaas de krant kwijt en zou dit graag willen bewaren.Kunt U mij dit sturen?
Bij voorbaat dank.
J.Withaar
Evenkamp 13 6041pc Roermond

Contact

 

 

 

035-2046666

 

 

 

 

http://www.limburger.nl/

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: Klantenservice De Limburger

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice De Limburger?

Bel 035-2046666

 

Menu