klantenservice Breng
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Breng?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het reizen met het openbaar vervoer kan frustrerend zijn en tot meerdere vragen leiden waar je niet één, twee, drie een antwoord op hebt. Daarom kunt u altijd bij hen terecht via de Breng Klantenservice. Het telefoonnummer is 026 – 2142 140 (lokaal tarief). Dit nummer is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag en bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 uur. Als u Breng Klantenservice liever in persoon wilt zien of een vervoersbewijs wilt aanschaffen, bevindt het verkooppunt zich in de Stationshal op het Centraal Station van Nijmegen. Daarnaast kunt u hen voor korte vragen, opmerkingen of informatie over de actuele reisinformatie ook bereiken op Twitter: @BrengOV.
Ook kunt u met uw vragen, reacties en klachten terecht bij het meldformulier van de Breng Klantenservice. Voor vragen over de dienstregeling, de lijnnetkaarten of de oplaad- en ophaal punten van uw reisproduct kunt u terecht bij de veel gestelde vragen op de website, maar als u er dan nog steeds niet uit bent kunt u hen altijd opbellen of bij het verkooppunt terecht. Vragen die u hen kunt stellen zijn vragen over de vergoeding of compensatie voor reisongemak, de abonnementen of hoe het zit met de tarieven voor uw vervoersbewijs.
Daarnaast kunt u ook bij de Breng Klantenservice terecht voor vragen over gevonden en verloren voorwerpen, welke reisregels gelden met betrekking tot uw huisdier, fiets of bagage, en hoe u reclame kunt maken in de bus. Ook vragen over het kwijtraken of opzeggen van jaarabonnementen beantwoorden zij graag. Mocht u er niet uit komen wat voor u het meest voordelige abonnement is, kunt u altijd contact met hen opnemen en dan helpen zij u graag uit de brand.
Breng is erg gesteld op de klant en hoopt u met de Breng Klantenservice dan ook goed van dienst te zijn. Ze doen hun best om speciale voorzieningen voor reizigers met een handicap te optimaliseren, maar het kan voorkomen dat u hier vragen of klachten over heeft: in dat geval staan ze u graag te woord. Als u klachten heeft over welke buslijnen toegankelijk is voor een rollator, rolstoel of kinderwagen kunt u ook bij hen terecht. Breng Klantenservice is er voor u, als klant, en hoopt uw reis zo comfortabel mogelijk te laten verlopen.
Het klantenservice Breng telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Breng
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Breng?
Bel 035-2046666