U zocht: Klantenservice Booking.com

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Booking.com?

Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]

Booking.com klantenservice

Beoordeling:

Klantenservice Booking.com
2,5 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 2.5 out of 5 based on 4 reviews.

Bel nu

Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Cadena Xtra SL, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.

 0906-8800 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Contact met Booking.com

Wilt u graag contact opnemen met de customer support van Booking.com? Dan bent u op onze website aan het juiste adres. Hier is alle informatie te vinden die u mogelijk nodig heeft. Het hoofdkantoor van Booking is te vinden aan de Herengracht 587, 1017CE in Amsterdam. De klantenservice is te bereiken om diverse redenen en kan u te woord staan over verschillende vragen die u mogelijk heeft. Heeft u bijvoorbeeld een accommodatie geboekt waar u een vraag over heeft of wilt u misschien klacht indienen? Heeft u vragen rond facturatie en wilt u weten hoe u een factuur kunt betalen? Of heeft u meer informatie nodig over de diensten van Booking.com die online worden aangeboden? Neem dan gerust contact op met Booking.com via nummer 0906-1950, en u wordt doorverbonden met de klantenservice van Booking.com. Verschillende onderwerpen kunnen met de klantenservice besproken worden. Zo kan u vraag gaan over prijzen, boekingen, annuleringen, kamerinformatie en andere zaken die aan de diensten van Booking.com zijn gerelateerd.

Andere veelgestelde vragen die bij Booking.com binnenkomen

Naast de onderwerpen die we al kort beschreven zijn er nog specifieke vragen die de klantenservice van Booking veel ontvangt. Wanneer het gaat over prijzen, dan kunnen wij ons voorstellen dat u vragen wilt stellen als wat is er allemaal inbegrepen in de prijs? Zijn de prijzen die worden afgebeeld per persoon of per kamer? Zijn eventuele belastingen inbegrepen in de kamerprijs? Is het ontbijt inbegrepen in de prijs van de kamer? Wanneer ik met een kind kom, moet ik dan de volledige prijs betalen voor het het kind?

Een ander onderwerp waar veel vragen over worden gesteld zijn annuleringen. Denk dan aan: Kan ik mijn boeking annuleren? Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van een boeking? Hoe weet ik zeker dat mijn boeking is geannuleerd? Kan ik de data wijzigen van mijn boeking en tot op welk moment kan ik dat nog doen?

Een laatste onderwerp waar we aandacht aan willen besteden is het onderwerp betalingen. Hier kunnen vragen over gesteld worden als: Wie belast mijn creditcard en wanneer? Kan ik betalen met een borg of vooruitbetaling? Waar kan ik de betalingsvoorwaarden van mijn boeking terugvinden? En waarom moet ik creditcardgegevens opgeven?

Het zijn tal van vragen die de medewerkers van Booking.com eenvoudig, snel en gemakkelijk voor u kunnen beantwoorden. Daarom is ons advies ook, twijfel niet en neem gerust telefonisch contact op met de customer service. De goed getrainde medewerkers kunnen werkelijk alle vragen die u maar kunt bedenken beantwoorden.

Wanneer is Booking.com telefonisch bereikbaar

Booking.com is op werkdagen te bereiken. Van maandag tot en met vrijdag kunt u bellen met de customer service  tussen 09.00 en 18.00 uur. In het weekend op zaterdag is de klantenservice ook te bereiken, dan is dit ook van 09.00 en 18.00 uur. Op zondag is de klantenservice niet telefonisch te bereiken. Bij het boeken van een reis is het vaak erg prettig om persoonlijk iemand te spreken en eventuele vragen die u heeft door te nemen. Aarzel daarom ook zeker niet om telefonisch contact op te nemen met een medewerker van Booking.com.

Op een andere manier contact opnemen met Booking.com

Het is bij Booking.com ook erg goed mogelijk om online contact op te nemen met de klantenservice. Ze hebben verschillende e-mailadressen en social media kanalen waar contact mee opgenomen kan worden. Wanneer u via de site contact op wilt nemen is het wel van belang om uw gegevens bij de hand te hebben, zaken als een bevestigingsnummer en een pincode. We kunnen ons voorstellen dat u deze gegevens niet altijd bij de hand heeft. Daarom raden wij ook aan om te kiezen voor gemak en telefonisch contact op te nemen met de klantendienst. Heeft u vragen die meer gerelateerd zijn aan pers of heeft u een locatie die te boeken is via Booking.com, dan hebben ze hiervoor een speciale afdeling. Echter is het ook prima mogelijk om het nummer te gebruiken wat we hier eerder noemden. U wordt doorverbonden met de klantenservice en zij zullen u verder helpen. Ook als het gaat om persgerelateerde of accommodatie gerelateerde vragen. Misschien heeft u vragen over vacatures bij het bedrijf, neem dan ook telefonisch contact met ze op.

Zoals gezegd is het ontzettend makkelijk om via de telefoon contact met de klantenservice van Booking.com op te nemen, gebruik hiervoor het nummer 0906-1950 en u wordt gemakkelijk en snel doorverbonden met de juiste medewerker van de klantenservice.

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Booking.com. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Booking.com, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★★★☆☆
ik vind het niet goed , dat sommige reservaties betaald moeten worden met visa of masterkaart,( zonder pin code in te geven ). en wanneer de accommodatie niet voldoet , of niet hetzelfde is als de foto s , er geen weg terug is en ik mijn geld kwijt ben . dat zou toch anders moeten kunnen.
- danny van buggenhout

★☆☆☆☆
Wij hadden een conflict met onze verhuurder in Italie. We hebben letterlijk twee uur geprobeerd om de klantenservice van Booking.com te bereiken. Met hulp van een andere Italiaan zijn we er uiteindelijk in geslaagd om dit op te lossen. Dit heeft ons letterlijk een vakantiedag en veel stress gekost. Wat een aanfluiting is de klantenservice van Booking.com. Dit was dus eens maar nooit meer bij Booking.com. Je kunt beter een adres uitzoeken en dan zelf de eigenaar bellen. Scheelt geld en stress.
- G. Hensen

★☆☆☆☆
Hallo, wat zijn jullie een waardeloze site, ik wil 1 nachtje weg en jullie laten ons 2x het bedrag betalen. Bellen we naar jullie zeggen jullie dat we het bij het hotel het geld maar terug moeten vragen. In het hotel hebben ze gekeken maar het hotel heeft maar 1 betaling van ons ontvangen en jullie houden de andere 99,- dus zelf, lekker dus, ik zal bij jullie dus NOOIT meer een hotel boeken, dan maar iets meer betalen dan zijn we nog goedkoper uit dan bij jullie boeken en 2x betalen! En het was niet eens in het buitenland, nee gewoon in Nederland. Linda Plaggenmersch.
- Plaggenmersch

★★★★★
Geachte, betreft: onze boeking nr. 3821214286 bij Haus Anna te Sendelbach (D) het opgegeven adres is niet juist. Daardoor hebben wij heel veel problemen gehad om huis Anna te vinden. Adres moet zijn: Haus Schneider Wolfersbach 19 D-77883 OTTENHÔFFEN Mogen wij u vriendelijk vragen het adres aan te passen, zodat toekomstige klanten het adres gemakkelijk vinden. Niettegenstaande bovengenoemde problemen hebben wij echt genoten van ons verblijf aldaar. Een heel mooi appartement, vriendelijk gastvrouw en gastheer, een heel mooie streek. Met vriendelijke groeten, Luc Maertens,
- luc MAERTENS

A. Kisjes-Everts

Wij willen graag onze beoordeling voor Gites “Les Framboisiers” in Neufchateau intrekken. Wij hebben nu compensatie gekregen en willen graag onze beoordeling wijzigen m.b.t. het appartement.

B.M. van Gulick

Wij willen heel graag van 20 t/m 21 augustus een vierpersoonskamer boeken bij het hotel: Logis Burnel Et la Cle Des Champs In de plaats Nancy in Frankrijk.
Omdat we geen creditcard, vista of mastercard hebben kunnen we deze kamer niet boeken. Zouden we de kamer toch op een andere manier kunnen boeken?

L HOITING 542955

Graag wil ik een ander rekeningnummer opgeven waar de commissies vqnaf geschreven moeten worden.
Kunt u mij zeggen aan wie ik dat moet doorgeven.
Met vriendelijke groet,

Lukkien Hoiting

Cardoen Tonny

Annulatie successfully submitted op 31/03/2014
nr. 895.613.084. 2 maand op voorhand.
Nu krijg ik toch een factuur van 425Eu, voor no-show?
Gelieve recht te zetten.

J. Bakker

Mijn vraag was: geef telefoonnummer van booking.com. U gaf zelf direct een wervende en wervelende beschrijving van booking.com, maar verwees mij naar de site van b.c. waar geen nummer op te vinden was doch slechts een overmaat aan ongevraagde info: veel gezoek maar geen resultaat. Beoordeling? Vette nul.

georgie greven

Ik heb een booking gedaan en visa gegevens doorgeven voor de betaling. Ik krijg een bevestiging van de boeking van de villa waar ik voor betaald heb met het verzoek bij aankomst cash te betalen?
Graag had ik hierover wat uitleg
Groeten Georgie

R.R. Willemse

Geachte mevrouw, mijnheer,

Sinds weken probeer zowel ik als mijn agent in Duitsland mijn appartementen uw site vermeld te krijgen. Via uw kantoor te Dusseldorf wordt telkens gesteld dat de site wordt vrijgegeven echter tot op heden is de service erg slecht. In dit geval kan ik mijn appartementen niet aanbieden en op mijn email berichten wordt gereageerd dat alles in orde is maar er wordt niets gedaan. Hierdoor loop ik inkomsten mis zeker de komende paasdagen. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend het nodige te ondernemen.

Met vriendelijke groet,
R.R. Willemse
Haus Alte Rebe
www.moezelvakanties.com

U kunt mij bereiken op rowil49@hotmail.com

trijnriks@gmail.com

Vraag: bij onze reservering 2 kamers 4 pers hotel Romerbrucke Trier van 29 dec tot 2 jan 2014, willen we graag voor 1 kamer 1 dag eerder boeken en 1 dag eerder vertrekken. 28 dec – 1 jan. Lukt dat niet dan moeten we 1 kamer gaan annuleren. Ik kreeg geen gehoor bij het hotel zelf, wel een mail gezonden. resnr 549197602 pc 7824

kras

ik probeer te bellen maar dat lukt niet.

J.van Heeswijk

Wij hebben verkeerd geboekt, mijn man (86) heeft per ongeluk de verkeerde maand ingevuld ipv van Juni heeft hij Mei ingevuld voor Bayeux Novotel.
Hoe kunnen we dit oplossen.
Graag een reactie van jullie.
j.vanheeswijk2@upcmail.nl
We zijn in paniek

evert van de Pol

Hallo,

waarom kan ik niet met ideal betalen.
ik heb geen creditkaart.maar wil wel een hotel boeken.

graag reactie op ervandepol@hotmail.com

met vriendelijke groet
Evert

HJPA van Marion

Onze booking in Barcelona d.d. 7 op 8 september j.l. was niet aangekomen, gelukkig kregen we nog een kamer, maar dit is een slechte zaak, terwijl ik zelf wel een bevestiging had. Ik heb al eerder dit gemeld bij booking.com maar kreeg geen antwoord. Daarom nogmaals. Verder wil ik niet de hotels registreren, maar hoe kan ik afmelden, want het is me veel te veel werk om alles in te vullen, ik heb secht internet hier in spanje.!!!

Jans Raymond

Even dit melden ! Wij gaan regelmatig via booking .com , nu weer er staat DUIDELIJK wel betalen later ,ze hebben al van onze rekening het geld afgenomen !!!! Anulatie verzekering gratis ! NIET WAAR 101.70 Euro !! onze bestemming is ;Reims 51430 -Premiere Classe Reims-Tinqueux France !7 tot 10 december .

ASSYS

Dit is de tweede maal op 14 dagen dat ik een hotel boek en geen bevestiging krijg.
Gisteren heb ik een hotel gereserveerd voor 7 maart 2015 en heb
nog geen bevestiging.Dan ga ik naar klantenservice en voeg mijn reserveringsnummer 256.021.640 om te versturen en telkens laten die weten dat dit uit 9 cijfers is en probeer op nieuw.Dit zijn de juiste cijfers en toch kan ik niet versturen???

Begrijpen wie kan.

GUY ASSYS

wittebrood

U vroeg in uw mail van 3 januari om een beoordeling over het geboekte hotel den Wolsack in Mechelen. Die boeking was echter buiten u om geannuleerd en veranderd in hotel Elisabeth. Heette een upgrade. Heb u daarover gemaild maar (nog) geen reactie ontvangen…

Berwary

Geachte boking ik wel graag vakantie boeken naar Engeland allen ik heb geen creditcard kan u mij helpen voor oplossing zou u mij kannen bellen tel 0613778606. Soezdar@hotmail.nl

Platier

wij hadden gereserveerd Hotel City Meckenheim maar zijn daar niet gebleven in overleg met receptie. Reden was dat alles was gesloten, sauna, zwembad, fitness, Bar met biljart etc etc. Dan boek je special hotel met zwembad voor de kinderen is het gesloten.
Reserveringsnummer: 700161401

simone dobbe

Wij hebben al 3 reserveringen gemaakt bij jullie (849317497)(6157418)(665141405) mail adres is (simone_dobbe@hotmail.com) ik had graag die reserveringbevestiging ook in ’t Engels toegestuurd gekregen. Omdat wij geboekt hebben voor Nieuw Zeelandse vrienden. Dan kunnen zij het ook lezen en volgen. Graag hadden we nog meer nachtjes geboekt en misschien ook de vlucht . En misschien een auto huren
Hoop wat van u te horen. Vrgr Simone.

ingridengelkes@hotmail.com

Aangezien ik mijn appartement Casa “Oliva” in Rojales, Costa Blanca bijna 2 weken geleden in de verhuur bij Booking.com heb gedaan, wacht ik nog steeds op mijn lokale support team, om extra foto’s toe te voegen.
Ik hoop, dat er zo spoedig mogelijk een reaktie komt.

Met vriendelijke groet,
Ingrid Engelkes

Lina Hille

Resnr 1086.594.816 Boeking L&H Plaza Santa Ana, budget studio 25-10/29-10.
Betreft onjuiste bevestiging van booking.com:
Budget Studio
voor Lina Hille (1 gast) Aanpassen
Gratis WiFi Rookvrije kamer

Douche • Koelkast • Toiletartikelen • Ventilator • Magnetron • Badkamer • Verwarming • Keuken • Flatscreen-tv • Kledingkast • Kookplaat • Broodrooster • Koffiezetapparaat • Handdoeken • Beddengoed. Grootte van bed(den): Tweepersoonsbed(den).
1)Volgens de booking op de site heb ik een bad geboekt en geen douche!!!! Graag ontvang ik een correctie bevestiging, die ter plaatse ook klopt. Ik accepteer geen fout.
2) Er staat ook uitzicht op de binnenzijde, maar vlgs de gastenbeoordelingen lijkt er geen raam te zijn. Dit is onacceptabel! Je kunt geen 4 nachten slapen in een kamer zonder raam.
Ik verzoek u dringend dit te verifieren en te herstellen, u betn verantwoordelijk voor de juiste gegevens bij de bevestiging, om problemen en teleurstelling ter plaatse te voorkomen.

Graag verneem ik binnen 48 uur de juiste gegevens, anders vind de creditcardbetaling voor mijn boeking onterecht. Alvast mijn dank voor uw service,
Lina Hille

de greeff

Waarom staat er nergens een tel.nr dat vanuit t buitenland te bellen is ?

fatin ibrahim

Hello,
I wont to change mij reservation from double room to trible room .reservationnummer is 1696222933 can or not.
thanks

fatinmorsy@hotmail.com

Ton Born

Afgelopen week verbleef ik met mijn broer in Avoca House, een B&B in Dublin, geboekt via Booking.com (ik heb al zeer vele accommodaties geboekt via jullie site en nooit problemen ondervonden). Deze accommodatie heb ik als volgt beoordeeld:
de ontvangst, het ontbijt en de kwaliteit van het bed waren prima, echter de kamer zelf was van extreem slechte kwaliteit, zeker gezien de prijs die we ervoor hadden betaald (130 EURO PER NACHT): we hadden de zolderkamer waar we alleen in het midden rechtop konden staan, een piepkleine badkamer met een veel te kleine douchecabine waar we nauwelijks gebukt in konden gaan staan), een toilet onder een schuin gedeelte waar recht opzitten niet mogelijk was en bovendien was alles behoorlijk aan een opknapbeurt toe: de verf was overal aan het bladderen en alle attributen zaten los. Al met al een ZEER slechte kamer voor een veel te hoge prijs. Graag had ik van u een reactie hieromtrent.
Met vriendelijke groeten,
Ton Born

Jacques J. van Miert

Ik ben een verwoed bezoeker en besteller van Booking.com, echter sinds een aantal weken is de site meteen van het beeld af,als ik iets wil gaan boeken.
Dus,als ik het beeld van Booking.com op het scherm krijg,is het ook weer gelijk verdwenen.
Erg lastig,ik weet niet bij wie de fout ligt.
Graag Uw aandacht hiervoor en een berichtje terug.

Mvg
Jacques

Contact

 

 

 

0906 – 8444

 

 

 

 

http://www.booking.com/

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: Klantenservice Booking.com

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Booking.com?

Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]

 

Menu