BBG (Bij Geen Gehoor) is een telefonische antwoordservice, die bedrijven en instellingen bij staat. De bedrijven en instellingen die Bij Geen Gehoor zijn aangesloten laat diverse telefoongesprekken via BGG lopen. BGG is altijd telefonisch bereikbaar en kan bijvoorbeeld ingezet worden tijdens vakanties. Voor bedrijven en instellingen is het handig BGG in te zetten, omdat zij dan geen telefoniste aan hoeven te nemen. De bedrijven en instellingen kunnen instructies geven aan BGG over welke manier ze gesprekken moeten afhandelen.
BGG is opgericht in 1993 en behandelt soms meer dan honderd gesprekken per dag. BGG is actief in verschillende sectoren, waaronder: financiële en administratieve dienstverlening, makelaarskantoren, architectenbureaus, advocatenkantoren, installatie- en bouwbedrijven, ICT bedrijven, vastgoed sector en non-profitorganisaties.
Mocht u geïnteresseerd zijn in de diensten van BGG, biedt dat u de volgende voordelen. BGG hanteert scherpe tarieven en werkt niet met vaste contracten. De telefoonservice biedt ook de mogelijkheid om 24 uur per dag de telefoon te beantwoorden, gedurende de hele week. Na een telefoongesprek volgt een directe terugkoppeling per email of sms. Indien u zich aansluit kunt u binnen een dag doorschakelen naar de antwoordservice. Daarnaast heeft BGG al meerdere jaren ervaring in het voeren van telefoongesprekken. Door deze ervaring worden de werkzaamheden efficiënt en effectief uitgevoerd. Het bedrijf werkt met een aantal vaste telefonistes, waardoor de klanten steeds door dezelfde telefoniste te woord kunnen worden gestaan. Dit is een groot voordeel voor uw klanten.
BGG heeft de beschikking over speciaal ontworpen software. Met de software kunnen aangenomen telefoongesprekken overzichtelijk worden verwerkt en doelmatig worden doorgegeven. Zowel het direct doorverbinden als het e-mailen en faxen van berichten behoren tot de mogelijkheden van BGG.
U kunt BGG op verschillende manieren bereiken. Het kantoor is gevestigd aan de Zonnewijzerstraat 3, 1951 MP Velsen –Noord. Indien u BGG wenst aan te schrijven, kunt u dit adres hiervoor gebruiken. Daarnaast is BGG telefonisch te bereiken op het telefoonnummer +310251263333. Mocht u het kantoor willen faxen, kunt u uw bericht verzenden naar het nummer +310251214200. Daarnaast is het kantoor per email bereikbaar. U kunt uw email versturen aan sales@bgg.nl.
Ook is er een online contactformulier die u kunt invullen. U dient dan de volgende gegevens in te vullen: bedrijfsnaam, emailadres, telefoonnummer, website, postadres, woonplaats, vanaf wanneer u van de Telefoonservice gebruik wilt maken, naar wie de beller kan vragen, naar wie er doorgeschakeld mag worden, met wie er contact opgenomen moet worden in spoedzaken, de openingstijden van uw organisatie, de keuze om telemarketing af te wimpelen, hoe u wilt dat de telefoon wordt opgenomen, en overige wensen. Indien u dit formulier invult en verstuurt, zal BGG binnen enkele dagen contact met u opnemen.
Het klantenservice BGG telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice BGG