Bax-shop.nl B.V. is een klantgerichte en serviceminded speler op de markt van licht, geluid, muziekinstrumenten, produceer- en DJ-gear. Met hun brede assortiment streven zij ernaar om muziekliefhebbers en -makers op hun wenken te bedienen. Het ruime aanbod loopt uiteen van oordopjes, gitaren en drumstellen tot volwaardige licht- en geluidsinstallaties voor evenementen. Bax-shop.nl is in 2003 opgericht door de broers Jochanan en Nathanael Bax. Voor deze tijd hielden zij zich bezig met DJ-activiteiten en het verzorgen van drive-in shows. Omdat zij zelf ervaring hebben in licht en geluid, treden zij dan ook graag in contact met hun klanten via telefoon, e-mail, social media en hun eigen forum. Naar eigen zeggen stimuleren de klanten stimuleren hen om steeds een stap verder te gaan met hun dienstverlening. Op deze manier houden zij hun serviceniveau hoog. Zij stellen hun Bax-shop klantenservice dan ook zeer op prijs en houden deze hoog in het vaandel.
Voordat u daadwerkelijk contact opneemt met de Bax-shop klantenservice kunt u eerst een blik werpen op de veelgestelde vragen pagina. Vragen die u hier tegen zult komen zijn bijvoorbeeld vragen over het bedrijf zelf en of zij zijn aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, artikelen via de catalogus of de webshop en hoeveel verzendingen kosten. Daarnaast vindt u hier vragen over de leveringstermijn en het beleid met betrekking tot het ruilen of terugsturen van gekochte artikelen via de webshop. Ook vragen over uw factuur of de PostNL Pakjegemak komen aan bod.
Indien uw vraag niet aan bod is gekomen, kunt u contact opnemen met de Bax-shop klantenservice. Dit doet u door middel van een contact formulier waarbij u uw naam, familienaam, adres en e-mail invult. Daarnaast krijgt u de keuze uit een paar opties: gaat uw vraag over de aanvraag van informatie met betrekking tot bijvoorbeeld de staat van de order, of wilt u een klacht indienen wegens ontvangen producten of teleurstellende verzendingen? Er zijn veel verschillende mogelijkheden om uw contact zo nauwkeurig mogelijk te maken.
Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de Web Crew stellen op de Baxshop Facebook. Deze manier van de Baxshop klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Baxshop’s Webcare team bereiken via @Baxshop. Als de medewerkers van de social media pagina’s zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, zijn er ook nog andere mogelijkheden.
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Baxshop klantenservice. U kunt de medewerkers van de klantenservice bereiken op +31 0 113 212703. De medewerkers informeren u graag en nemen ook uw bestelling aan per telefoon als u daar behoefte aan heeft. Ook kunt u terecht bij de Baxshop Klantenbalie als u liever persoonlijk advies of antwoord op uw servicevragen wil. U kunt gebruik maken van het postadres en een brief sturen naar: Bax-shop Goes, Olympiastraat 4, 4462 GG Goes. Ook is het mogelijk om eventueel een e-mail te sturen naar helpdesk@bax-shop.nl.
Het klantenservice Bax-shop telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Bax-shop