klantenservice Asus
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Asus?
Bel 085-0023053
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
085-0023053 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Asus telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Asus
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Kennie
Ik ben niet tevreden. Rick heeft mijn dit nummer gegeven en er klopt niks van. Jammer
Kaya
Geachte heer/ mevrouw,
Tijdje geleden heb ik asus tablet gekocht en daarbij krijg ik van asus € 50,-terug.Daarvoor heb ik aangevraagd tot nu toe heb ik nog steeds niet gekregen. Wilt u daarover informatie geven alvast bedank.
Met vriendelijke groetjes,
S.kaya
hansvgennip@gmail.com
Ik probeer het volgende probleem te mailen via mijn account:
Het uitzetten van de touchpad (fn+f9) werkt niet.
Alle combinaties werekn wel, zoals fn+f10 (geluid uitzetten) maar de combinatie fn+f9 werkt niet en dat is zeer vervelend als met meer dan 2 vingers tiept.
Hopelijk kunt u mijn probleem nu wel lezen en oplossen,
met vriendelijke groeten, Hans van Gennip (notebook, S400CA-aanschafdatum 21-01-2014) mail adres: hansvgennip@gmail.com
PS: bij het verzenden krijg ik ALWEER een afwijzing, want ik moet weer een veldje invullen. “waardering-veld”
nou op deze manier is deze erg, erg laag!!!!
v/d dennen
wil jullie nogmaals bedanken voor de goede service
R van der Dennen
ik wil Asus heel erg bedanken dat ze mijn I-pad hebben kunnen repareren.
daar wat mediamarkt in gebreken is gebleven t.a.v.service en reparatie, hebben jullie je van je beste kant laten zien, hiervoor nogmaals onze dank voor de geweldige service.
annvanderburch@hotmail.be
Ik heb bij mediamarkt in maastricht op 4 november 2013 een asus R550C gekocht.
er zit geen cd player in dit model, terwijl in het bijbehorende beschrijvingsboekje staat dat er een knop opzit voor de cd player te openen.
Die er dus niet opzit.
ik heb div mails gestuurd naar de mediamarkt die zeiden dat de knop op de player zit en anders boven het toetsenbord.
dat is niet zo, dus gingen ze het zelf controleren en inderdaad zit er geen knop op.
bij de repratie, waar ik 21 december 2013 was, vertelden ze me dat dit model niet met cd player is.
dus de handleiding die er bij geleverdis is misleidind.
ik wil een cdplayer op mijn laptop.
maar nu ben ik uit de garantietijd door de meerdere mails die ik gestuurd heb.
ik zou graag deze asus inruilen en met evt bijbetaling een ander laptop willen.
in afwachting van Uw eactie,
met vriendelijke groet.
ann van der burch
J.Groen
Op advies van helpdesk de K72J en Vivotab Smart opnieuw geïnstalleerd. Het systeem loopt nu vaker vast dan voor de reset.
Bij Vivo tab is een foutief Office pakket 2010 geleverd i.p.v. 2013. Pogingen dit te herstellen zijn meerdere keren mislukt.
Beide apparaten zijn spijtoptanten.
lenzen
Geachte redaktie:
ben heel tevreden met laptop Asus k73e
Vraag: Slow fighter vermelde op pc,dat er 527 fouten in de
pc zaten,ze willen dit oplossen als ik me registreer voor
26 euro per jaar
Is dit betrouwbaar?
En hoe kan ik 527 foten hebben op mijn Asus K73E?
Groetend,
J.lenzen
schilterstraat 44
6369TT
Simpelveld
tel: 0455442123
Email: j.lenzen@ziggo.nl
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Stephen
Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Asus?
Bel 085-0023053