U zocht: klantenservice Asus

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Asus?

Bel 035-2046666

klantenservice Asus

Beoordeling:

klantenservice Asus
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Asus is een bedrijf dat producten produceert die perfect zijn voor het moderne digitale leven thuis en op het werk. Asus staat zelfs in de wereldwijde top 3 consumenten notebook verkoper en maker van de wereld best verkopende, meeste onderscheiding winnende moederborden. Asus bestaat al sinds 1990. Bij Asus kunt u terecht voor de levering van computers, communicatie en consumentenelektronica oplossingen, een anbod van laptops, moederbroden, personal computers (pc’s), breedband producten, grafische kaarten, driedimensionelegrafische videokaarten, liquid crystal display (LCD) monitoren, mobiele telefoons, pocketpc’s, server moederborden, server-systemen, computer accessoires, notebooks, tablets en randapparatuur. Asus heeft in 2012 4168 prijzen gewonnen. Asus heeft meer dan 125000 werknemers over de wereld verspreid en een team van 38000 engineers. Sinds 1990 is Asus gegroeid van een bescheiden startend bedrijf naar een globale technologie leider. De groei kwam tot stand door twee factoren. Deze twee factoren zijn een passie voor nieuwe gebruikers ervaringen en een enorme inzet voor kwaliteit. Asus noemt dit ‘inspirerende innovatie en aanhoudende perfectie’. Innovatie is het belangrijkst bij Asus. Innovatie drijft de hele operatie bij Asus, op elk niveau. Van het conceptuele ontwerpen van nieuwe producten tot aan de processen die worden gebruikt voor het realiseren van deze concepten. De missie van Asus is om nieuwe en spannende technologie aan hun klanten te leveren die niet alleen zal inspireren maar ook de klanten in stat stelt om steeds meer productiviteit en plezier te ervaren. Elk nieuw idee bij Asus wordt eerst uitvoerig getest door experts voor dat deze worden gerealiseerd. Asus streeft namelijk naar totale perfectie in alles dat zij doen. Asus legt inspirerende innovatie als volgt uit. Asus zegt dat men niet bang moet zijn om conventies uit te dagen. Succes komt namelijk voort uit het genereren van nieuwe ideeën. Dit is belangrijk in een wereld van constante beweging en verandering. Hier zijn ontzettend veel interessante mogelijkheden te vinden volgens Asus. Het kan natuurlijk zo maar zo zijn dat u een vraag heeft over Asus. Misschien wilt u iets meer weten over de filosofie van het bedrijf. Het kan ook dat u meer informatie wilt over een bepaald product of dat u misschien een product wil retourneren of ruilen. Het kan ook dat u een vraag heeft over een bepaalde aanbieding of advies wil over het aansluiten van producten of dan een product dat u al eerder heeft gekocht defect is. U kunt hiervoor terecht op de website van Asus. Mocht het zo zijn dat u het prettiger vindt om met iemand te spreken of het antwoord niet op de website kunt vinden dan kunt u altijd contact op nemen met de klantenservice. De medewerkers bij de klantenservice helpen u graag verder en geven u antwoord op uw vraag. Als u een vraag heeft twijfel dan ook niet om het telefoonnummer van de klantenservice te bellen.

Het klantenservice Asus telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Asus

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Asus. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Asus, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

Kennie

Ik ben niet tevreden. Rick heeft mijn dit nummer gegeven en er klopt niks van. Jammer

Kaya

Geachte heer/ mevrouw,
Tijdje geleden heb ik asus tablet gekocht en daarbij krijg ik van asus € 50,-terug.Daarvoor heb ik aangevraagd tot nu toe heb ik nog steeds niet gekregen. Wilt u daarover informatie geven alvast bedank.

Met vriendelijke groetjes,
S.kaya

hansvgennip@gmail.com

Ik probeer het volgende probleem te mailen via mijn account:
Het uitzetten van de touchpad (fn+f9) werkt niet.
Alle combinaties werekn wel, zoals fn+f10 (geluid uitzetten) maar de combinatie fn+f9 werkt niet en dat is zeer vervelend als met meer dan 2 vingers tiept.
Hopelijk kunt u mijn probleem nu wel lezen en oplossen,
met vriendelijke groeten, Hans van Gennip (notebook, S400CA-aanschafdatum 21-01-2014) mail adres: hansvgennip@gmail.com
PS: bij het verzenden krijg ik ALWEER een afwijzing, want ik moet weer een veldje invullen. “waardering-veld”
nou op deze manier is deze erg, erg laag!!!!

v/d dennen

wil jullie nogmaals bedanken voor de goede service

R van der Dennen

ik wil Asus heel erg bedanken dat ze mijn I-pad hebben kunnen repareren.
daar wat mediamarkt in gebreken is gebleven t.a.v.service en reparatie, hebben jullie je van je beste kant laten zien, hiervoor nogmaals onze dank voor de geweldige service.

annvanderburch@hotmail.be

Ik heb bij mediamarkt in maastricht op 4 november 2013 een asus R550C gekocht.
er zit geen cd player in dit model, terwijl in het bijbehorende beschrijvingsboekje staat dat er een knop opzit voor de cd player te openen.
Die er dus niet opzit.
ik heb div mails gestuurd naar de mediamarkt die zeiden dat de knop op de player zit en anders boven het toetsenbord.
dat is niet zo, dus gingen ze het zelf controleren en inderdaad zit er geen knop op.
bij de repratie, waar ik 21 december 2013 was, vertelden ze me dat dit model niet met cd player is.
dus de handleiding die er bij geleverdis is misleidind.
ik wil een cdplayer op mijn laptop.
maar nu ben ik uit de garantietijd door de meerdere mails die ik gestuurd heb.
ik zou graag deze asus inruilen en met evt bijbetaling een ander laptop willen.
in afwachting van Uw eactie,

met vriendelijke groet.
ann van der burch

J.Groen

Op advies van helpdesk de K72J en Vivotab Smart opnieuw geïnstalleerd. Het systeem loopt nu vaker vast dan voor de reset.
Bij Vivo tab is een foutief Office pakket 2010 geleverd i.p.v. 2013. Pogingen dit te herstellen zijn meerdere keren mislukt.
Beide apparaten zijn spijtoptanten.

lenzen

Geachte redaktie:
ben heel tevreden met laptop Asus k73e

Vraag: Slow fighter vermelde op pc,dat er 527 fouten in de
pc zaten,ze willen dit oplossen als ik me registreer voor
26 euro per jaar

Is dit betrouwbaar?
En hoe kan ik 527 foten hebben op mijn Asus K73E?

Groetend,
J.lenzen
schilterstraat 44
6369TT
Simpelveld
tel: 0455442123
Email: j.lenzen@ziggo.nl

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Stephen

Mooi producten heeft Asus! Kom je echter bij hun reparatieafdeling terecht dan ben je ZWAAR de KLOS: Reparatie is twee keer ‘uitgevoerd’, twee maal blijkt later dat de oorzaak niet is aangepakt. Bij de derde maal ter reparatie aanbieden, krijg ik als klant achteraf de schuld voor alle drie de keren dat de machine in storing ging en een idiote rekening gepresenteerd. Inhoudelijk ‘deskundigen’ krijg je niet te spreken. Verkopen alleen smoesjes via e-mail. Officieel ingediende klacht wordt niet op gereageerd! NOOIT MEER ASUS!! (Moest helaas een ster toekennen….%$#@! )

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Asus

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Asus?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu