Arke Klantenservice.
Arke is een Nederlandse reisorganisatie die is aangesloten bij verschillende Nederlandse stichtingen zoals de Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen, de Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds Reizen. Samen met reisorganisatie Kras en Holland International maakt Arke deel uit van TUI Nederland, wat staat voor Touristik Union International, een Duitse multinationale onderneming gevestigd in Hannover. In totaal beschikt Arke over zo’n 2500 medewerkers op de kantoren in Rijswijk, Enschede, Ammerzoden en Schiphol-Rijk. Arke werd in 1934 opgericht door Frits Arke en Jan ten Barge als busbedrijf ‘Reisbureau Twenthe’ in Enschede. Een aantal jaar later veranderde de naam in ‘Arke en Ten Barge’. Rond 1950 ging Frits Arke een samenwerking aan met Ferdinand Jansen onder de naam ‘Reis- en Passagebureau Arke’. Arke transformeerde toen van een busonderneming naar een internationale organisatie voor het maken van reizen. Tot 1973 zijn zowel Frits Arke als Ferdinand Fransen eigenaren geweest van Arke, maar daarna trok Frits Arke zich terug. In 1989 verkoopt Fransen een deel van zijn aandelen aan het Duitse Touristik Union International (TUI). In 1995 verkoopt Fransen het restant van zijn aandelen. In 1997 ontstaat de overkoepelende TUI Nederland waarvan Arke onderdeel blijft. Arke beschikt over een goed functionerende klantenservice. Wanneer u klachten, suggesties of complimenten heeft over uw reis, kunt u deze altijd raadplegen. De Arke Klantenservice doet er alles aan om uw reis volledig naar wens te laten verlopen. Er wordt gestreefd om eventuele problemen ter plaatse op te lossen. Het kan echter toch voorkomen dat u na afloop van een reis een melding wilt maken bij de Arke Klantenservice. In dit geval kunt u contact opnemen met de Arke Klantenservice. De medewerkers hiervan zullen uw vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Volgens de ANVR reisvoorwaarden moeten de vragen en reacties na afloop van een reis binnen een maand na terugkomst schriftelijk worden ingediend. In het geval dat u heeft gereserveerd via een reisbureau, verzoeken wij u om vriendelijk contact op te nemen met hen voor de afhandeling van uw klacht, suggestie of compliment. Wanneer u uw reis gereserveerd heeft via onze website of via ons Contact Center, vragen wij u om contact op te nemen via ons web portaal. Hierbinnen kunt u uw klacht, suggestie of een compliment indienen. Het is bij de Arke Klantenservice ook mogelijk om hier bijlagen aan toe te voegen. In overige gevallen, zoals wanneer u bijvoorbeeld op reis gaat, kunt u het beste contact opnemen met de Arke Klantenservice via uw boekingskantoor. Een overzicht van adressen, telefoonnummers en openingstijden is te vinden op de website van Arke via het menu ‘contact’. Wanneer u dit bezoekt, bereikt u de Arke Klantenservice, waar medewerkers u zo goed mogelijk van dienst zullen proberen te zijn.
Het klantenservice Arke telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Arke