Albert Heijn is de grootste supermarktketen in Nederland, met meer dan 917 filialen verspreid over Nederland. Albert Heijn is onderdeel van de Koninklijke Ahold NV en heeft naast Nederland ook 22 filialen in België, 6 AH to Go winkels in Duitsland en een winkel op Curaçao. Albert Heijn is in 1887 in Oostzaan opgericht en sinds toen uitgegroeid tot de meest bekende en grootste supermarktketen van Nederland. Juist door dit explosieve aanbod en de groei van klanten, staat bij de Albert Heijn de klant hoog in het vaandel. Albert Heijn doet er dan ook alles aan om de klantvriendelijkheid kwalitatief zo hoog mogelijk te houden en laat dit zien via de Albert Heijn klantenservice. Anno 2011 is de Albert Heijn klantenservice onder Appie als webwinkel beschikbaar. Er kunnen tegelijkertijd producten van meerdere Aholdformules (Albert Heijn, Etos en Gall&Gall) besteld worden. De webwinkel kent dezelfde prijzen en hetzelfde assortiment als de gemiddelde Albert Heijn-winkel maar rekent wel bezorgkosten, tevens dient een minimum bestelbedrag aangehouden te worden.
U kunt op verschillende manieren gebruik maken van de Appie klantenservice. Ten eerste is er de sectie “veelgestelde vragen” op de website. Een voorbeeld van deze vragen is de top vijf die vermeld staat, zoals vragen over de bezorgkosten van Appie of informatie over allergenen in de producten van de Albert Heijn. U kunt echter ook terecht voor klachten over de kwaliteit van uw aankoop of een klacht over het desbetreffende filiaal in het algemeen. Daarnaast maakt de Albert Heijn ook Allerhande Recepten – het kan natuurlijk voorkomen dat u hier ook een vraag over heeft. Ook voor deze vragen kunt u terecht bij de veelgestelde vragen.
Ook haalt de Albert Heijn veel voldoening uit het aanbieden van Appie: uw mobiele boodschappenhulp die aan uw persoonlijke wensen kan voldoen. Appie is te vinden op ah.nl/appie of via de Android of App store via uw smartphone. Deze persoonlijke hulp is fijn, maar er zijn natuurlijk ook veel vragen over. De Appie klantenservice heeft speciaal voor u ook in de veelgestelde vragen een sectie over Appie aangemaakt, waarin al uw vragen beantwoord worden. Onderwerpen die u zich hierbij kunt voorstellen zijn vragen over eventuele kosten die verbonden zijn aan het gebruik van Appie, of hoe Appie uw privacy waarborgt. U kunt het allemaal terug vinden op de website.
In het geval dat u hier geen antwoorden op uw vragen kunt vinden, kunt u contact met Albert Heijn opnemen. Dit kunt u doen door middel van het contactformulier, waarbij u uw vraag handmatig in kan voeren, of door langs te gaan bij uw Albert Heijn filiaal als u bijvoorbeeld een klacht heeft over de bezorging van uw folder of een bonus actie die niet duidelijk is. Daarnaast is het mogelijk om contact op te nemen met de Appie klantenservice waar deskundige medewerkers voor u klaar zitten en u graag uit de brand helpen. Uw vraag komt na enige tijd terecht bij de verantwoordelijke persoon, zoals de voedingsleverancier, de webbeheerder van ah.nl of een technoloog. De Albert Heijn staat open voor klachten of opmerkingen die het bedrijf helpen groeien: het is het begin van een nieuwe start. U kunt contact opnemen door te bellen naar 0800-0305 (gratis) of te mailen naar internetklantenservice@ah.nl. Ook kunt u Albert Heijn vinden op Facebook of op Twitter: @albertheijn.
Het klantenservice Appie telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Appie