klantenservice Aer Lingus
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Aer Lingus?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Aer Lingus telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Aer Lingus
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Lucia van Leeuwen
Ik wil volgende maand Ecoline-inkt gebruiken in Ierland (workshop) maar ben bang dat de 3 foesjes gaan lekken in koffer in het ruim.
Weet u ern kogelijkheid het toch mee te hebben – af te geven bij de het inchecquen zonder extra kosten en in Ietland weer krijgen? Ecoline heeft erg felle kleuren. Of moet ik dit ergens anders vragen?
Stijn hooijdonk
24 december zijn wij vanaf amsterdam, via Dublin naar blston gevlogen. 3 koffers zijn niet aangekomen in Boston. De medewerkers hebben ons verzekerd dat de koffers, per express service 26 december zouden worden afgeleverd. Aer lingus is 24 en 25 december niet bereikbaar geweest (!). Wij wachten nu ( 27 december 20.40 lokale tijd) nog steeds op onze bagage wachten, zonder bericht en met klap op de vuurpijl nog geen enkele excuses!! Wij zitten in Maine (-7 graden, mijn vriendin is zwanger (alle medicatie zit in de koffer en winkels zijn hier beperkt en dicht met kerst, mijn zoontje van 1,5 jaar kan geen kant op zonder kinderwagen en kleding. De opstelling van aer lingus is zwaar amateuristisch te noemen. Ik eis dat er zsm contact wordt opgenomen met ons met duidelijke informatie omtrent levering van onze koffers. En wil een schade vergoeding voor de geleden schade! Mocht er weer niet fatsoenlijk worden gereageerd dan onderneem ik juridische stappen.
Stijn hooijdonk
24 december zijn wij vanaf amsterdam, via Dublin naar blston gevlogen. 3 koffers zijn niet aangekomen in Boston. De medewerkers hebben ons verzekerd dat de koffers, per express service 26 december zouden worden afgeleverd. Aer lingus is 24 en 25 december niet bereikbaar geweest (!). Wij wachten nu ( 27 december 20.40 lokale tijd) nog steeds op onze bagage wachten, zonder bericht en met klap op de vuurpijl nog geen enkele excuses!! Wij zitten in Maine (-7 graden, mijn vriendin is zwanger (alle medicatie zit in de koffer en winkels zijn hier beperkt en dicht met kerst, mijn zoontje van 1,5 jaar kan geen kant op zonder kinderwagen en kleding. De opstelling van aer lingus is zwaar amateuristisch te noemen. Ik eis dat er zsm contact wordt opgenomen met ons met duidelijke informatie omtrent levering van onze koffers. En wil een schade vergoeding voor de geleden schade! Mocht er weer niet fatsoenlijk worden gereageerd dan onderneem ik juridische stappen.
Elly Hollemans
Een vraag voor 80 ct per minuut en geen emailadres?
Schandalig!
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Aer Lingus?
Bel 035-2046666