Klantenservice Vitens
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Vitens?
Bel 085-0023053
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
085-0023053 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Wil je graag contact opnemen met waterleidingbedrijf Vitens? Dat kan op veel verschillende manieren. Op de website van Vitens vind je bij de klantenservice al snel een overzicht van alle contactmogelijkheden. Zo kun je de Vitens helpdesk bereiken via de chat, social media en door te bellen. Daarnaast beschikt Vitens over een apart storingsnummer en een postbus. Kortom: genoeg verschillende manieren om in contact te komen met de Vitens helpdesk. Afhankelijk van je vraag, opmerking of klacht kun je zelf een beslissing maken op welke manier jij het liefst contact opneemt. Heb je een specifieke vraag waarbij persoonlijk advies vanuit een werknemer benodigd is? Door te bellen met het nummer 085-0023053 (90 cpm) word je direct doorgeschakeld naar de klantenservice van Vitens.
Het grootste voordeel van bellen met de klantenservice, is dat je direct een medewerker aan de lijn krijgt. Je kunt je persoonlijke situatie uitleggen en achtergrondinformatie geven indien nodig. Vervolgens kan de medewerker doorvragen of om verduidelijking vragen indien nodig, om de situatie nog beter te kunnen begrijpen. Door persoonlijk contact via de telefoon is het voor de medewerker makkelijker om advies op maat te geven. Zeker wanneer het gaat om openstaande facturen, rekeningen of bijvoorbeeld de huidige watermeterstand is persoonlijk advies essentieel. In zo’n geval raden wij dan ook altijd aan om de Vitens klantenservice te bellen.
Heb je een vraag of opmerking, waarvan je denkt dat je niet de eerste bent die hier meer over wil weten? Dan is het zeker raadzaam om eerst eens te kijken naar de veelgestelde vragen. In plaats van direct de online helpdesk te bellen, kun je hier namelijk ook veel antwoorden vinden. Wil je bijvoorbeeld meer informatie over het online inzien van facturen? Of wil je graag het bedrag van je huidige termijnfactuur verhogen of verlagen? Het antwoord op deze en vergelijkbare vragen vind je online op de website van Vitens. Kom je het antwoord op je brandende vraag hier niet tegen? Dan kun je er altijd nog voor kiezen om te bellen naar 085-0023053 (90 cpm) zodat je wordt doorverbonden met een medewerker.
Voor al uw vragen over meterstanden, betalingen, verhuizen en facturen kunt u terecht bij de helpdesk van Vitens. De medewerkers van Vitens staan voor u klaar om u te helpen met al uw vragen. Heeft u het vermoeden dat Vitens een storing heeft? Of wilt u graag uw storing melden? Dan heeft Vitens hiervoor een speciale helpdesk en een bijbehorend gratis telefoonnummer. Belt u voor een andere vraag, opmerking of klacht? Dan wordt u via 085-0023053 (90 cpm) direct doorverbonden met een medewerker. Deze klantenservice van Vitens is op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Wilt u buiten deze tijden graag in contact komen met Vitens? Dan kunt u het best een bericht sturen via de chat of social media zodat u toch zo snel mogelijk het antwoord krijgt op uw vraag.
M.R. Elings
Adres: Wijdeneshof 23, 8304 HB Emmeloord
klantnummer: 826132.
Graag geef ik even een wijziging van mijn emailadres door.
mrelings@hetnet.nl wordt mrelings@hotmail.com.
vr.gr. M.R.E.
Hans van Son
Alle hulde voor uw houding en politiek jegens de staat Israël
j.caldenhove
bij deze deel ik U mede dat het juiste e-mailadres moet zijn
j.caldenhove1@upcmail.nl
zawdzki krzysztof
Ik ben Zawadzki ik wil zeggen dat ik moet bedrag betelen 111,97 euro maar ik kan alleen maar 7 november betalen want ik werk alleen voor mijn hele familie zo alstueblieft om mijn te begrijpen.
alfred schouten
ik brobeer mijn rekening numer te veranderen of door te geven maar het lukt niet, en het probleem is ik kan U niet bellen, mag ik het ook zo op doen heef te maken met trug gaven, wat ik natuurlijk te ge moed zie, 4086222210
mijn tel is 06 17479908 hoop U zo voldoenden te heb ge info meert met friendenlijken groeten
e vennegoor Zwaga
ik kan mijn nieuwe banknr niet versturen via www.vitens.nl
Wat moet ik doen?
Graag reactie
J.G.Kwast
Uit info op uw website blijkt dat de gemiddelde Nederlander 120 ltr water per dag verbruikt. 2/3 van dit verbruik bestaat uit douchen en toilet. Mijn jaarverbruik schommelt omtrent het verbruik van 60m3 per jaar, dit komt neer op 165 ltr. per dag.Dit grote verschil kan ik niet verklaren, immers ik ben alleen staand, ga om de dag onder de douche, heb geen vaatwasser en heb een toilet met spaarspoeling.Bovendien was ik eens per twee weken,(de trommel moet immers vol zijn) Het historisch verbruik lag nog iets hoger en kunt u in het archief nagaan.Omdat ik vind dat je spaarzaam met water dient om te gaan is mijn vraag aan u: hoe is e.e.a. te verklaren. Ter uwer info, op 15 sept. 2010 is bij mij een nieuwe watermeter geplaatst. Evenmin lekt het toilet. Mijn klantnr. = 783929. Ik zie uw reactie met erg veel belangstelling tegemoet. met vr. gr. J.G.Kwast.
lowland.m.r
niet boos worden dat ik met zo een brief begind.toen ik achter was met betaling moest ik het binnen2dagen betalen,nu ik een tegoed bij vitens heb moet ik nu zolang wachten ik heb mijn bank rekenningopgestuurd zonder resultaard ik wacht een gunstige antwoord uwerzijds
lowland.m.r
niet boos worden dat ik met zo een brief begind.toen ik achter was met betaling moest ik het binnen2dagen betalen,nu ik een tegoed bij vitens heb moet ik nu zolang wachten ik heb mijn bank rekenningopgestuurd zonder resultaard ik wacht een gunstige antwoord uwerzijds
Guluyeva.N
Ik ben N.Guluyeva klantnummer.2001395462 ontvang acceptgiro bedraag 18,33 euro lange tijde betald 5-11-2014 met internetbankiren overgemakt met bank ABN AMRO 0578066378 moeten goed uitzoeken dit bedraag voeldige verwerkt meer daan 10 dagen met vrendelijke N.Guluyeva
janveltman10@hotmail.com
zou graag de stand doorgeven van de barones de voswyk ngl nr 5 8442 kk heereveen de stand is 449
janveltman telf 0613941652 ben te vreden maar kan heelaas via contact niet doorgeven registatienr
1001147792 klantnr 2001456322
cuperus 1556070
ik heb mij digitaal aangemeld
nu wil ik zien hoe dit werkt
ik geef mijn mailadres wybcuperus@gmail.com
geef een wachtwoord
maar dat mislukt steeds
ik weet het niet meer
Help mij a.u.b.
C. Corts/ ceescorts@gmail.com
Ik bemerk als ik in Hengelo (Gld) bij Aerofitt na het sporten gedouched heb dat mijn haar veel zachter aanvoelt dan na douchen in mijn eigen woning te Zelhem. Is er verschil in hardheid???
riekie lennips
Wij krijgen nooit de rekening van U. Ik begrijp er niks van. Wel de aanmaningen. En laatst ook niet de kAART v d meterstanden. Kunt U ons de rekening per mail sturen lennips@ziggo.nl Graag antwoord
mevr. J.M. Vosmeijer
Waar kan ik een verhuizing doorgeven?
Rob
Snel gevonden wat het probleem is… Nu op naar Iron Maiden!!!
harrygeuting@hotmail.com
Mijn verbruiksadres Deventer Kunstweg 5, 7156 NW te Beltrum is verkocht op 15 juli jl en ik wil bij deze vragen om een eindafrekening
riyadh al akraa
Hallo
Ik wil graag wijzigingen door geven maar is zo lastig om met jullie op Kontakt te komen
Maar goed het gaat om adres
Rigtersbleekstraat 77
7521 gj enschede op mijn naam komt de aude bewoner is vertrokken graag actie per direct
Riyadh al akraakraa
Rigtersbleekstraat 77
7521 gj enschede
Telefon. 06i84604277
085-0023053
www.vitens.nl
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Vitens?
Bel 085-0023053