U zocht: klantenservice PZC

Hulp nodig met het vinden van klantenservice PZC?

Bel 035-2046666

klantenservice PZC

Beoordeling:

klantenservice PZC
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 1 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

De Provinciale Zeeuwse Courant (PZC) is een Nederlandse regionale krant die, naast het nationale en internationale nieuws, sterk is georiënteerd op de actualiteit in de Nederlandse provincie Zeeland. De krant is het fusieresultaat van de Breskensche Courant (1890), Goessche Courant (1813), Middelburgsche Courant (1758), Vlissingsche Courant (1872), Vrije Stemmen (1945) en de Zierikzeesche Nieuwsbode (1844).

Het klantenservice PZC telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice PZC

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice PZC. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice PZC, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
De klanten service betreffende bezorg klachten is heel summier of heel slecht,
- J. de Koster

W.Kenter en W. Kenter

Ik wil dit even kwijt en hopelijk krijg ik hier ook een reactie op . het gebeurt regelmatig dat we klachten krijgen dat abonnee’s geen krant gehad hebben en dat onterecht is
de kranten zijn dan te laat op het depot,waardoor wij de kranten niet op tijd kunnen bezorgen als je 1 a 2 wijken hebt is dat te doen maar Wesley heeft 4 wijken en de kranten waren dinsdag een uur later dan anders
we hadden klachten dat de breeweg 92 geen telegraaf heeft gehad en dat is wel zo ze hadden de krant gehad alleen wat later 7.15 maar wat kan ik daar aan doen als de kranten zo laat bij het depot zijn zelf ben ik er om 4 uur smorgens om te zorgen dat ze de krant op tijd krijgen
maar dinsdag was het weer zover een storing met de pers of zoiets dus kranten later zodat wij ook later kunnen beginnen ik vind het niet terecht dat er een fout staat terwijl dit niet zo is ,de fout ligt niet bij de bezorger maar bij degene die ze te laat verstuurd ook al kunnen ze er niets aan doen,het ging ook om langevieleweg 8 die heeft ook een krant gehad maar er stond geen krant
we doen ook weleeens een extra wijk ,maar de aardig heid is eraf als de kranten te laat zijn en ze de fouten bij ons neerleggen zoals zaterdag 17 mei we hadden 7 wijken ,kranten waren zeker een uur te laat zodat wij die niet meer voor half 8 bezorgd krijgen ,wij vinden dit geen eerlijke manier van doen, EERLIJK HEID GAAT BOVEN ALLES en we doen ons BEST ,maar zo is het niet leuk meer ,we hebben ook al vaak gevraagd aan Gerard de Loof om te bellen om bij te laat bezorgen van de kranten op het depot even naar de krant te bellen om te zeggen dat de kranten later zijn en de klachten die dan voor 8 uur binnen komen nog niet te behandelen ,ik weet dat er gebeld kan worden om een wijk later te zetten of zoiets
je kunt contact opnemen met de abonnee’s want die zullen zeggen dat ze wel degelijk een krant gehad hebben,een fout kan gemaakt worden maar het moeten wel terechte klachten zijn,en bij te laat leveren zijn die klachten niet terecht,als de kranten te laat zijn waardoor wij ook later zijn ga ik deze mail steeds sturen omdat ik het voor mij en mijn zoon onterecht vind ,abonnee’s zegen dat als er geen krant bezorgd is het geld eraf gaat
maar het geld wordt eraf gehouden en ze hebben toch een krant gehad niet erg voordelig lijkt mij, ik ga altijd navragen of ze een krant gehad hebben of niet en meestal hebben ze hem wel gehad maar dan later waardoor wij niets aan kunnen doen
we vinden het niet erg om de kranten te bezorgen maar zo is de aardig heid er wel een beetje af, ook als ze omhoog zitten en er wordt gevraagd om een extra wijk te doen ,prima wil best helpen vinden we niet erg ,maar dan moeten ze niet bij te laat bezorgen de klachten bij ons neerleggen ,want dan liever geen extra wijk meer
ik hoop dat ik er reactie op krijg

KLEIN VLAANDEREN 65

Wesley Kenter 16141529
Maja Kenter – Willeboordse 16451606

met vriendelijke groet

Mevrouw m. Kenter – Willeboordse

de Caluwé

sinds afgelopen weekend heb ik een zaterdag abonnement, ik zou van u een w w ontvangen om de pzc in de week op m,n pc te lezen dit heb ik niet ontvangen maar ik krijg nu wel elke dag de papieren krant in m,n brievenbus wat is hier mis gaan, ik wil een zaterdagkrant !!!!!!!!!!

Poppe J.

Heb deze morgen getracht een cadeaubon voor een abonnement op te geven, deze hebben wij ontvangen van uw abonnee A.J. Dijkwel, Brigittadreef Middelburg.
Online is het niet gelukt omdat we op een nieuw adres wonen: wij zijn verhuisd van Noordweg 501 4333KG Middelburg naar Charlotte van Bourbonlaan 4 Veere en daar wordt niet bezorgd volgens uw medewerkster??
Heb heel lang aan te telefoon gezeten, eerst alle keuze menu’s doorgewerkt en uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, die mij constant in de wacht heeft gezet, omdat zij het ook niet wist en niet de juiste informatie gaf ?? Heb mijn verzoek maar gestaakt, maar tevreden ben ik hier niet over.
Graag hoor ik van u hoe ik verder moet handelen, om toch mijn cadeubon in te wisselen voor 4 weken de PZC te ontvangen.
Van een definief abonnement zie ik even af, als dit zo moeilijk verloopt!
met vriendelijke groet,
J. Poppe
marijpop@zeelandet.nl

Geelhoedt

Klanten Service zeer onvriendelijk ingebruik.
Persoonlijk contact niet mogelijk .

J.Jansen

ik ben zeer ontevreden over de bezorging van de krant.de laatste tijd loopt het de spuugaten uit.jullie gaan er van uit dat iedereen kan printen of de krant dan maar wil lezen via de pc.als dat zo zou zijn nam men geen abonement.j.jansen gerberalaan 40 4542cp hoek. wil heel graag de krant gewoon in de bus krijgen.daar betalen wij voor.

g.l. minnaard

Ik heb een proefabonnement genomen op de pzc voor alleen op zaterdag de krant te ontvangen.

Alle minpunten op een rijtje;

Krant sporadisch ontvangen, in totaal 3 keer over enkele maanden verspreid.
Telefonische benadering door PZC zeer ongewenst omdat ik een dag nadat ik het
proefabonnement had genomen al werd gebeld door PZC of ik een jaarabonnement wilde. Bovendien zeer klant onvriendelijke reactie !
E-mail wens ik uiteraard niet meer te ontvangen evenals telefonisch contact.

Mijn adres om van alles uit te schrijven is: Thorbeckelaan 51 4463 VA Goes
E-mail adres om uit te schrijven; g.l.minnaard@zeelandnet.nl

Op deze manier zult U weinig klanten overhouden !!

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice PZC

Hulp nodig met het vinden van klantenservice PZC?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu