Dixons is een zeer bekende Nederlandse elektronicaketen speciaal voor particulieren. Dixons verkoopt veel verschillende soorten A-merken en doet dit zowel in de winkel als online. De webshop van Dixons is dus tevens zeer succesvol en ze verkopen veel verschillende producten. In Nederland heeft Dixons zo’ n 100 filialen. Deze filialen zijn verspreid door heel Nederland. In elke provincie is dan sowieso ook wel een Dixons te vinden. Hiernaast is de Dixons tevens gevestigd in zo’n 30 verschillende filialen van de V&D. In deze winkels zijn hanteren zij dus het principe “store-in-store”. Dixons is onderdeel van de BAS Group. Tot de BAS Group behoren ook andere ketens, zoals Dynabyte, MyCom, iCentre en Vobis. Het hoofdkantoor van de Dixons is gevestigd in Almere. Dixons is echter niet begonnen als Dixons. Dixons heette eerst namelijk Rinck, een winkel in Rotterdam die gereedschap en messen verkocht. Officieel is de Dixons dus opgericht in 1972. Inmiddels in de Dixons zich op een andere markt gaan vestigen, namelijk de elektronica. De Dixons is tevens erg bezig hun huisstijl te veranderen. In Amersfoort, bijvoorbeeld, kunt u al een Dixons in nieuwe stijl aantreffen. De nieuwe stijl van Dixons is veel strakker, met veel gebruik van zwart en wit. Dixons doet er alles aan om haar klanten tevreden te stellen. Het is dan ook niet gek dat de Dixons klantenservice hoog in het vaandel heeft staan. Er zijn dan ook veel verschillende manieren waarop u de Dixons klantenservice kan bereiken. De simpelste manier om de Dixons klantenservice te bereiken is via de website van Dixons, www.dixons.nl. Een onderdeel van de Dixons klantenservice op de website is een pagina met meest gestelde vragen. Op deze webpagina worden de meeste vragen van klanten uitgebreid beantwoord, waardoor het lang niet altijd nodig is om direct contact te zoeken met een van de medewerkers van de Dixons klantenservice. Dit kan echter natuurlijk wel. Er zijn twee manieren waarop dit kan, telefonisch en via de sociale media van Dixons. De telefonische Dixons klantenservice is verdeeld over twee verschillende onderdelen, namelijk de daadwerkelijke Dixons klantenservice en de Dixons klantenservice voor technische vragen. De normale Dixons klantenservice kunt u bereiken door de te bellen met 036-5302529. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30 in de ochtend tot 21.00 in de avond. Het kan dus meer dan twaalf uur op een dag! Hiernaast kunt u de telefonische Dixons klantenservice ook bereiken op zaterdag, van 09.00 in de ochtend en 17.00 in de avond. Hiernaast is er ook een Dixons klantenservice voor technische vragen. Dit kost 70 cent per minuut. Op deze manier kan u met een van de technische experts van de Dixons klantenservice spreken. Dit kan van 8.00 in de ochtend tot 18.00 in de avond. Deze Dixons klantenservice is echter alleen te bereiken op werkdagen.
Het klantenservice Dixons telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Dixons