PostNL

www.post.nl

0900-8051

NL-Contact is niet verbonden of aangesloten bij PostNL
PostNL is de partner in de wereld van het verzenden en het ontvangen. Sinds mei 2011 staat PostNL beursgenoteerd. Het bedrijf is vaak van naam gewisseld, maar sinds kort heeft PostNL een sterke identiteit. Het postbedrijf ziet zichzelf als de onmisbare schakel tussen de fysieke en de online wereld. In een steeds sterkere digitaliserende wereld is deze schakel zeer belangrijk. Men stuurt steeds minder kaarten en alles gaat tegenwoordig per e-mail, sms of whatsapp. Internet en mobiele telefoons worden steeds belangrijker voor informatie, advertenties en verkoop. E-commerce, de verkoop via webshops, zal blijven groeien. Datzelfde geldt voor het adverteren op internet en via mobiele telefoons. Bedrijven zullen vaker op meer manieren gaan adverteren, bijvoorbeeld door internet en direct mail te combineren. Tegelijkertijd leidt meer elektronische communicatie tot minder brieven. PostNL past zich aan op de digitaliserende wereld. Tegelijkertijd zet PostNL in op de sterke groei in pakketten en op de postactiviteiten. Door post, pakketten en e-commerce met elkaar te combineren kan Post NL innovatieve producten en diensten aanbieden. De mogelijkheden zijn zo eindeloos. Post NL maakt bijvoorbeeld reclamepost voor kleinere bedrijven toegankelijk en goedkoop. Zo kan een bedrijf online zijn folder ontwerpen en zijn doelgroep kiezen. De rest verzorgt PostNL. PostNL heeft ook op internationaal niveau grootse plannen. Buiten Nederland wordt nog steeds onder het oude merk gevoerd. Het oude merk van PostNL heette TNT Post. Naar verwachting zal de rebranding daar halverwege 2014 waargemaakt worden. Momenteel concentreert PostNL zich op internationale activiteiten in de landen met een grote postmarkt die aantrekkelijk is voor PostNL. Deze bedrijven kunnen aantrekkelijk zijn vanwege de ruimte die de regelgeving biedt voor concurrentie van het nationale postbedrijf. Het gaat om een aantal landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Italiƫ en Duitsland. Deze drie landen bevatten in totaal 92 miljoen huishoudens. PostNL is de nummer twee in deze landen. In totaal verwerkt het bedrijf ruim 7 miljard poststukken per jaar. Bij een groot internationaal postbedrijf hoort een kwalitatieve klantenservice. PostNL is hard bezig om haar klantenservice te verbeteren. Momenteel is de website van PostNL informatief, maar is de online klantenservice nog klein. Daarom heeft PostNL een kwalitatieve telefonische klantenservice. Schroom niet de PostNL klantenservice te benaderen voor al je vragen! De klantenservice van PostNL staat je graag te woord en helpt je met al je vragen over post of andere zaken.

Belangrijke informatie:

NL-Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met PostNL. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van PostNL, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

6612

rating

0/5

quality

0%

reactions

0

Laat uw reactie achter
ja nee




Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0900-8051 kost 80cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.