PostNL

www.post.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij PostNL
PostNL is de partner in de wereld van het verzenden en het ontvangen. Sinds mei 2011 staat PostNL beursgenoteerd. Het bedrijf is vaak van naam gewisseld, maar sinds kort heeft PostNL een sterke identiteit. Het postbedrijf ziet zichzelf als de onmisbare schakel tussen de fysieke en de online wereld. In een steeds sterkere digitaliserende wereld is deze schakel zeer belangrijk. Men stuurt steeds minder kaarten en alles gaat tegenwoordig per e-mail, sms of whatsapp. Internet en mobiele telefoons worden steeds belangrijker voor informatie, advertenties en verkoop. E-commerce, de verkoop via webshops, zal blijven groeien. Datzelfde geldt voor het adverteren op internet en via mobiele telefoons. Bedrijven zullen vaker op meer manieren gaan adverteren, bijvoorbeeld door internet en direct mail te combineren. Tegelijkertijd leidt meer elektronische communicatie tot minder brieven. PostNL past zich aan op de digitaliserende wereld. Tegelijkertijd zet PostNL in op de sterke groei in pakketten en op de postactiviteiten. Door post, pakketten en e-commerce met elkaar te combineren kan Post NL innovatieve producten en diensten aanbieden. De mogelijkheden zijn zo eindeloos. Post NL maakt bijvoorbeeld reclamepost voor kleinere bedrijven toegankelijk en goedkoop. Zo kan een bedrijf online zijn folder ontwerpen en zijn doelgroep kiezen. De rest verzorgt PostNL. PostNL heeft ook op internationaal niveau grootse plannen. Buiten Nederland wordt nog steeds onder het oude merk gevoerd. Het oude merk van PostNL heette TNT Post. Naar verwachting zal de rebranding daar halverwege 2014 waargemaakt worden. Momenteel concentreert PostNL zich op internationale activiteiten in de landen met een grote postmarkt die aantrekkelijk is voor PostNL. Deze bedrijven kunnen aantrekkelijk zijn vanwege de ruimte die de regelgeving biedt voor concurrentie van het nationale postbedrijf. Het gaat om een aantal landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Italiƫ en Duitsland. Deze drie landen bevatten in totaal 92 miljoen huishoudens. PostNL is de nummer twee in deze landen. In totaal verwerkt het bedrijf ruim 7 miljard poststukken per jaar. Bij een groot internationaal postbedrijf hoort een kwalitatieve klantenservice. PostNL is hard bezig om haar klantenservice te verbeteren. Momenteel is de website van PostNL informatief, maar is de online klantenservice nog klein. Daarom heeft PostNL een kwalitatieve telefonische klantenservice. Schroom niet de PostNL klantenservice te benaderen voor al je vragen! De klantenservice van PostNL staat je graag te woord en helpt je met al je vragen over post of andere zaken.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met PostNL. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van PostNL, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

11723

rating

0/5

quality

0%

reactions

12

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

mevr van seggelen
ik wordt er gek van dat alles via internet moet gebeuren. het persoonlijke contakt is er niet meer. Post slecht bezorgd. en vind het nog steeds belachelijk dat de post op maandag niet meer wordt bezorgd.
Jorritsma
Ik krijg de post van postnl waar een kaart bij zit dat ik niet thuis was en er een pakketje was.Nou sorry hoor maar ik was gewoon thuis,ze zijn hier helemaal niet aan de deur geweest.Schandalig vind ik dit.Dit is op naam van Jocon het nr is KG91367133 .Jullie moeten maar eens controleren wat jullie personeel doet in werktijd!!!!!!!!!!!!!SUCCES
Lamers
Pakje werd aangeboden bij mij op nr 5. Niemand was er thuis. Toen heeft bezorger het pakket afgegeven op nr 7 = bij de buren, met wie we niet omgaan! Die buren hebben het aangenomen en meteen bij mijn voordeur gezet! Hoe is te voorkomen, dat pakketten voor nr 5 worden afgegeven op nr 7? Mocht de bezorger dit wel doen? Mijn pakket was dus niet meer veilig! Tel.nr v koerier: 06-41240542. Barcode v pakket: 3SIUPT200004515
gerrit
wat een oplichters 80 cent per minuut . verder zeer slecht bereikbaar !!
BNowak
Hallo 2weeken geleden heb ik een pakket naar Polen gestuurd.Pakket is nog steeds in Nederland.Dat was atandaart weeg 10kg Barcode 3SKABA6671057 kod in Polen 00-232 Warszawa Ik woon in Breda De groetjes
BNowak
Hallo 2weeken geleden heb ik een pakket naar Polen gestuurd.Pakket is nog steeds in Nederland.Dat was atandaart weeg 10kg Barcode 3SKABA6671057 kod in Polen 00-232 Warszawa Ik woon in Breda De groetjes
rijkeboer
bezorger is niet aan de deur geweest, er is heel de dag iemand thuis geweest en niks gezien of gehoord,
w der kinderen
Zaterdags krijgen we geen post de Oogst in Straten, Oirschot terwijl het wel verzonden is. Het is dus mogelijk dat meerdere poststukken niet ontvangen worden op zaterdag.
koppelaar
De brievenbus is weggehaald uit de Sparwinkel in barneveld. Dit is bijzonder jammer eigenlijk heel triest!!! foute boel van post nl
Sidney
Belachelijke klantenservice... Als dit nog service te noemen valt. Op de website zelf is er geen telefoonnummer direct zichtbaar. 40 cent per minuut met een max van 40 euro.... Lekker bezig PostNL. Top service... NOT.
alikhurshaid
ik heb de Levering van mijn pakket(ten)ge mist wat kan ik nu doen?mijn ph no;0032493981103;belgium;mijn;mail aders;alikhurshaid@hotmail.be
alikhurshaid
ik heb de Levering van mijn pakket(ten)ge mist wat kan ik nu doen?mijn ph no;0032493981103;belgium;mijn;mail aders;alikhurshaid@hotmail.be

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klanten service telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.