U zocht: T-Mobile klantenservice

Hulp nodig met het vinden van T-Mobile klantenservice?

Bel 0906-1950 [Doorschakelservice van Cadena Xtra SL 90cpm ook na doorverbinden]

T-Mobile klantenservice

Beoordeling:

T-Mobile klantenservice
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Cadena Xtra SL, Keizersgracht 62-64 Amsterdam.

 0906-8800 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Bel ☎ 0906-0708 voor nummerinformatie over klantenservice van T-Mobile

Wist u dat u heel gemakkelijk contact op kunt nemen met de klantenservice van T-Mobile? U kunt bellen met het nummer 0906-8800. U krijgt via de klantenservice direct en snel antwoord op uw vragen. Of het nu gaat om vragen betreffende uw rekening of over de dienstverlening van T-Mobile. De klantenservice beantwoordt alle vragen eenvoudig en vakkundig. Of u nu problemen heeft met telefonie, internet of een van de andere diensten van T-Mobile, de customer service staat u graag te woord. We raden u aan om het nummer 0906-8800 op te slaan in uw telefoon. Zo hoeft u maar een nummer te kiezen wanneer u contact wilt zoeken met de klantenservice van T-Mobile.

Zoals we al eerder hebben geschreven, het nummer om in contact te komen met de T-Mobile klantenservice is 0906-8800. U kunt bellen naar dit nummer, waarna onze telefoniste u direct doorschakelt met de juiste afdeling. De klantenservice van T-Mobile belt u eenvoudig door te kiezen voor het nummer 0906-8800. De klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van  08:00 tot 20:00 uur. Zaterdag is T-Mobile te bereiken van 09:00 tot 17:30 uur.

Direct de juiste afdeling van T-Mobile

We begrijpen dat u bij vragen direct in contact wilt komen met de juiste afdeling van T-Mobile. Wanneer u gaat bellen met de klantenservice van de T-Mobile dan heeft u mogelijk al een klantnummer. Houdt dit klantnummer bij de hand. Bij het bellen met de customer service zult u door een keuzemenu moeten. Het is via het menu eenvoudig om voor verschillende afdelingen te kiezen, denk hierbij aan vragen over facturen, aanschaffen van nieuwe diensten of producten, technische vragen, vragen over interactieve tv of het doorgeven van een verhuizing. Heeft u een keuze gemaakt dan krijgt u snel en eenvoudig de juiste collega van T-Mobile te spreken.

Bereikbaarheid van de klantenservice van T-Mobile?

De klantenservice van T-Mobile is op de volgende momenten te bereiken. Op maandag t/m vrijdag te bereiken van  08:00 tot 20:00 uur. Zaterdag is T-Mobile te bereiken van 09:00 tot 17:30 uur. Er zijn ook winkels van T-Mobile door het hele land. Wilt u in contact komen met een van de collega’s van T-Mobile, loop dan eens een van de fysieke winkels van T-Mobile binnen.

T-Mobile Zakelijk klantenservice

Bent u zakelijke klant bij T-Mobile? Of wilt u juist zakelijke klant worden bij T-Mobile? Dan vindt u op deze pagina alle contactgegevens die u nodig heeft. U kunt contact opnemen met de klantenservice van T-Mobile Zakelijk om verschillende redenen. Vraagt u zich bijvoorbeeld af welk zakelijk T-Mobile abonnement bij uw of uw organisatie past? Wilt u meer weten over een recente factuur? Of heeft u vragen of problemen en heeft u de hulp nodig van de T-Mobile helpdesk? Het telefoonnummer van T-Mobile Zakelijk is 0800 – 7112.

Online contact met T-Mobile

Heeft u (tijdelijk) geen beschikking over een telefoon of belt u liever niet met de klantenservice van T-Mobile? Kies dan voor de verschillende online contactmogelijkheden. Zo is de zakelijke klantendienst van T-Mobile actief op Twitter (@TMobile_NL) en Facebook (@TMobileNL). Of bekijk de officiële website van T-Mobile. Hier vindt u een overzicht met een antwoord op veel gestelde vragen.

Het klantenservice T-Mobile telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice T-Mobile

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice T-Mobile. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice T-Mobile, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

R.D. Achaibersing

Geachte heer/mevrouw,

Heden heb ik contact gehad met uw medewerkers in verband met de betaling van een factuur. In eerste instantie is getracht de betaling te doen via www. t-mobile.nl/betalen. Na herhaalde pogingen, waarbij steeds een error-melding werd ontvangen en lang bellen, heb ik uiteindelijk via telefoonnummer 0703055444 contact gekregen met een medewerker van uw onderneming. Zij zou een AcceptEmail opsturen die ik binnen enkele minuten zou ontvangen. Deze e- mail is niet ontvangen. Hierna heb ik weer contact gehad met het bovenstaande telefoonnummer. Hierbij is mij, door ene “Priya” te kennen gegeven dat zij mij nu niet kon doorverbinden en dat het nummer 0800-7112 gebeld moest worden. Hetgeen ik ook heb gedaan. Na lang wachten, heb ik uiteindelijk contact gekregen met een medewerker, die weigerde zijn naam te geven. Deze medewerker heeft mij zeer onbeschoft, onheus, onbeschaafd bejegend en te kennen gegeven dat bij afsluiting en of blokkering van de sim-kaart de bijkomende kosten voor mijn rekening komen.
Ik ben al jaren klant en heb mijn facturen steeds betaald en ben nog niet eerder met dit probleem geconfronteerd.
Door omstandigheden zijn deze facturen niet tijdig betaald.
Ik betaal de openstaande facturen en wens geen bijkomende extra kosten te betalen. Door de vandaag opgedane ervaring met uw medewerker en de zeer slechte bereikbaarheid van uw onderneming zeg ik mijn abonnement op en zal overstappen naar een andere provider, waar hopelijk de service aan en bejegening van klanten beter is. Want slechter dan bij u kan het niet. Helaas kan bij waardering geen 0 worden ingevuld, vandaar 1.

R.D. Achaibersing (06-41648436)

nawid

Tot wanneer is myn beltegoed geldig

ans

krijg geen contact per telefoon en geen antwoord op mijn vraag hopeloos

R Coenen

Ik wilde mijn beltegoed ophogen. Lukte niet via ABN AMRO – wel via ING. Waarom?
Mijn telnr 0638363218

guus schrier

nee zeker niet tevreden kan me vraag niet eens versturen

06-20552050

Kan weer niet inloggen
van u gekregen Welkom01
en € 10.00 ter vergoeding,maar weer problemen.
piet-zwaanenburg@gmail.com

romijn

ik ga niet bellen voor 80 euro cent per minuut

j.arts

waardering= dit kon beter.

Dekkers Training & Coaching

Krijg nog post op mijn oude adres: Molenbrink 42, 2553 GP Den Haag. IK woon daar niet meer en heb ook niets meer lopen bij T-mobile dus mijn verzoek: haal mijn oude adresgegevens uit uw bestand svp.

Mvg J. Dekkers

cevdet Dogan

ik wil mijn abonnement stop zetten en ik kan niemand berijken dat is zeer kut zo kunje niet met klanten omgaan daarom ga ik bij deze mijn abonnement stoppen

boss .a

wat een pleuris bende dit

Marijke Witman

Goedenavond,
Tot woensdagavond was ik meer dan tevreden over de dienstverlening. Toen werd ik echter gebeld met de vraag of ik wilde meewerken aan een enquête over het gebruik van het internet en mobiele telefoon in het buitenland. Graag zou ik u willen verzoeken even naar de vragen te kijken , dit kan echt niet. wanneer en een vraag komt van heeft u hierover gelezen in een tijdschrift en ik zeg nee, verwacht ik niet dat de volgende vraag is: ik ga nu 5 namen van tijdschriften oplezen, kunt u dan aangeven of u in 1 van deze bladen de advertentie heeft gelezen. daarop stug doorgaand als ik aangeef dat ik al nee gezegd had. Heeft u zo’n lage dunk van de klanten of ligt het aan de medewerkster die me belde. Dit kan echt niet, zo klantonvriendelijk. Ik ben er echt van geschrokken en het geeft me een erg nare nasmaak. Jammer dat 1 contact het positieve gevoel dat ik bij Tmobile had zo heeft ondermijnt. hierdoor maar 3 sterren anders waren het er 5 geweest.
Graag zie ik een reactie tegemoet

Sonja Dees

ik heb een pre-paid toestel en nu is het beltegoed al op en mijn collega zegt niet te bellen, hoe kan dit?

DIKS

ik heb betaald de laaste achterstand
graag geen incassobureau
klant nr 114607479

verdam

Dit is de slechtste organisatie die er bestaat, mijn kind zit in het buitenland en ik mag als moeder niet weten hoeveel zij moet betalen, in de kader van pravezie aan mijn reed

Contact

 

 

 

0906 – 8444

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Meer van T-Mobile

U zocht: T-Mobile klantenservice

Hulp nodig met het vinden van T-Mobile klantenservice?

Bel 0906-1950 [Doorschakelservice van Cadena Xtra SL 90cpm ook na doorverbinden]

 

Menu