klantenservice Tele2

www.tele2.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Tele2

Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecom aanbieder en levert zowel vaste als mobiele telefoniediensten, datanetwerken en internetdiensten. Bij het grote publiek is het bedrijf bekend geworden als gevolg van het in het verleden aanbieden van goedkoop bellen voor consumenten. Tele2 AB werd in 1993 in Zweden opgericht. Tele2 had vanaf het begin een haast onmogelijke missie: het afbreken van de bestaande telecom monopolies.

Inmiddels is deze missie zeker geslaagd. Tegenwoordig is Tele2 aanwezig in tien landen waar het aan meer dan dertig miljoen klanten diensten levert. De merknamen waaronder deze diensten worden aangeboden zijn Tele2, Parlino en Comviq. De aandelen van Tele2 AB zijn sinds 1996 genoteerd aan de Stockholmbörsen. Tele2 trok zich niets aan van de bestaande conventies. Hiermee heeft het bedrijf de markt opengebroken. Tele2 heeft ervoor gezorgd dat men tegenwoordig voor een paar cent naar elk willekeurig land ter wereld belt. Hierdoor kan iedereen zelf bepalen hoe zijn of haar mobiele abonnement wordt samengesteld. Daarnaast kunnen bedrijven nu eindelijk kiezen uit meerdere, betrouwbare telecom partners. Tele2 was eerst in Nederland, België en Luxemburg aanwezig, maar heeft na een periode haar divisies in België en Luxemburg afgestoten.

Informatie Tele2 Klantenservice

Over Tele2

Tele2 vervult een belangrijke rol in de Nederlandse maatschappij. Een kwalitatief hoogwaardig netwerk is hierbij van groot belang. Tele2 heeft sinds 2006 al een van de grootste glasvezelnetwerken van Netwerken en met de licenties om frequenties in de 2600 en 800Mhz te gebruiken zal Tele2 straks ook een hoogwaardig mobiel netwerk kunnen inzetten. In begin 2013 is Tele2 van start gegaan met de uitrol van haar eigen 4G-netwerk. Dit netwerk wordt ook wel een LTE netwerk genoemd. Hiervoor worden in heel Nederland antennes verbonden met het bestaande glasvezelnetwerk van Tele2. Dit glasnetwerk in de grond is essentieel om straks de grote hoeveelheid mobiele data van alle klanten goed te kunnen verwerken.

Op www.tele2.nl vindt u veel informatie over Tele2. De online klantenservice van Tele2 helpt u graag met al uw vragen over uw telecom zaken. Op de pagina met veel gestelde vragen vindt u veel informatie. Daarnaast vindt u hier een pagina met handige links.Tele2 heeft ook een telefonische klantenservice. Ook hier kan u terecht met al uw vragen over het bedrijf. Ook kan u hier terecht als consument of bedrijf met vragen over uw pakket. De Tele2 klantenservice helpt u graag met al uw vragen. Schroom dus niet de klantenservice van Tele2 te bellen met allerlei vragen!

Telefoonnummer Tele2

Als je klant bent bij Tele2, kan het zijn dat je vragen hebt over bijvoorbeeld je abonnement, je factuur, een bestelling of over hoe dat je een simkaart kunt activeren. De klantenservice van Tele2 is bereikbaar via nummer 0906-8444 (90 cpm).

Storing Tele2

Het kan altijd gebeuren dat er sprake is van een storing. Wil jij controleren of er sprake is van een storing of dat er een ander probleem is? Bekijk dan de volgende website: https://www.tele2.nl/klantenservice/storingen/.

Openingstijden klantenservice Tele2

Tele 2 klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 20.00 uur. Op zaterdag kun je bellen tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Als je een vraag hebt over vaste telefonie, dan kun je op maandag tot en met zaterdag bellen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

Als je een zakelijke klant bent bij Tele2, dan kun je bellen naar Tele 2 zakelijk:

Als je een ondernemersproduct hebt, wat begint met een klantnummer met een B, CBS of met een één dan kan er ook naar een ander nummer gebeld worden. Dit kan op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Op zondag kun je bellen tussen 12.00 uur en 17.00 uur.

Bij een zakelijke dienst met een accountnummer wat begint met een 9, CW, of met CS, dan bel je naar weer een ander nummer op maandag en vrijdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur.

Als je een vraag hebt over hosting en domeinnamen, dan kun je bellen naar InterNLnet, naar nummer: 0906-8444 (90 cpm) op maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 uur en 17:00 uur.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Tele2. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Tele2, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Euphony is een Belgisch-Nederlands bedrijf dat onder meer...
uitgebreide informatie »
The Phone House Nederland is onderdeel van het Britse beursgenoteerde...
uitgebreide informatie »
ZeelandNet is de grootste internetprovider van Zeeland. ZeelandNet...
uitgebreide informatie »
Orange is een wereldwijde aanbieder van mobiele telefonie. Sinds Orange...
uitgebreide informatie »
BelCompany is een winkelketen die zich richt op de verkoop van mobiele...
uitgebreide informatie »
Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomaanbieder en levert zowel...
uitgebreide informatie »

views

3553

rating

1/5

quality

0%

reactions

3

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

mijn mail is slecht bereikbaar. Ik verblijf op een locatie zorghotel in Hilversum. Mijn waardering is in tegenstelling tot deze mededeling negatief
in plaats van een contract van 44.00 euro per maand komt daar nog eens 21 procent bovenop, wat niet is aan gegeven dit is zeer kwalijk, zit nu wel aan een contract van 2 jaar vast
in plaats van een contract van 44.00 euro per maand komt daar nog eens 21 procent bovenop, wat niet is aan gegeven dit is zeer kwalijk, zit nu wel aan een contract van 2 jaar vast

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.