klantenservice T-Mobile

www.t-moblie.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij T-Mobile

T-Mobile is één van de grootste providers van Nederland. Het bedrijf begon ooit met goedkope basisabonnementen voor de mobiele telefoon, maar heeft de dienstverlening in de afgelopen jaren sterk uitgebreid. U kunt er nu ook terecht voor alles rondom mobiel internet, abonnementen mét smartphone en nog veel meer.
Het kan natuurlijk voorkomen dat u hier vragen over hebt, waarvoor u het telefoonnummer van T-Mobile nodig hebt. De website mag dan overzichtelijk zijn; er is niets zo gemakkelijk als gewoon even het telefoonnummer van T-Mobile bellen en uw vragen rechtstreeks bij bijvoorbeeld de klantenservice neerleggen. Of niet?

Contact T-Mobile

Contact leggen met T-Mobile kan wat lastiger zijn dan u denkt. Want waar vindt u het telefoonnummer? En wat is het juiste telefoonnummer? Veel bedrijven hebben tegenwoordig meer dan één nummer, waardoor het lastig wordt om te bepalen wat het juiste is. En misschien kunt u het nummer wel helemaal niet vinden! Ook dat komt veel voor.
In al die gevallen helpt NL Contact. Via NL Contact kunt u eenvoudig contact opnemen met de grootste en belangrijkste bedrijven en instellingen in Nederland. Wij bieden een up-to-date database met al deze gegevens en werken deze dagelijks bij. Het enige nummer dat u dan nog hoeft te onthouden is dat van ons: 0900-0700.

Vragen over uw T-Mobile contract

Bent u al klant bij T-Mobile en heeft u vragen over uw contract? Dan heeft u waarschijnlijk een andere afdeling nodig dan wanneer u nog geen klant bent, maar klant wilt worden. NL Contact helpt u snel in contact met de juiste afdeling voor al uw vragen over uw T-Mobile contract, door u het juiste nummer te geven.
Als u nog meer tijd wilt besparen, dan zorgt u ervoor dat u al uw gegevens bij de hand hebt, zodat we u direct kunnen doorverbinden. Dan kunt u al uw vragen direct stellen en mogelijk ook meteen de juiste wijzigingen doorvoeren. Het is altijd belangrijk om ervoor te zorgen dat een contract in orde is, maar we begrijpen ook dat u hier liever niet teveel tijd aan kwijt wilt.

Waarom NL Contact?

NL Contact stelt alles in het werk om het leven voor u makkelijker te maken. Dankzij onze dienstverlening hoeft u niet langer op zoek naar het telefoonnummer van T-Mobile of van welk ander groot bedrijf dan ook. Wij hebben het zoekwerk al voor u gedaan en geven u het nummer eenvoudig via de telefoon.
Het enige dat u hiervoor hoeft te doen is ons nummer in te tikken. Wij zorgen vervolgens voor de rest. Bovendien kunnen we het nummer ook naar u toesturen in een sms'je. Zo heeft u het altijd bij de hand, bijvoorbeeld als u op een later moment nog meer vragen heeft. U hoeft dan niet opnieuw met ons contact op te nemen.

Bel 0906-8666 voor het telefoonnummer van T-Mobile

Heeft u vaak al te weinig tijd en besteedt u de tijd die u hebt het liefst aan zaken die écht belangrijk zijn? Verspil dan geen seconde met het zoeken van het telefoonnummer van T-Mobile, maar bel direct 0906-8666. U krijgt dan een deskundige medewerker van NL Contact aan de lijn, die u voorziet van het nummer dat u nodig hebt.

Om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden wij ook een doorverbindservice. Dat betekent dat u via het nummer van NL Contact kunt worden doorverbonden met T-Mobile of een ander bedrijf. U betaalt hiervoor slechts 90 cent per minuut en het maakt hiervoor niet uit of u later in het gesprek weer opnieuw wordt doorverbonden.

T-Mobile is de mobiele telefonie tak en daarmee een van de drie divisies van het Duitse Deutsche Telekom-concern. Het hoofdkantoor van T-Mobile bevindt zich in Bonn. De mobiele telefoonactiviteiten van Deutsche Telekom werden gestart in 1992. In 1999 werden alle draadloze activiteiten van Deutsche Telekom samengevoegd in T-Mobile International. Het bedrijf kreeg een groot aandeel van de Nederlandse markt in handen na de overname van telecom aanbieder Ben.

Met bijna 5 miljoen klanten is T-Mobile Netherlands tegenwoordig een van de grootste mobiele telecommunicatiemerken voor consumenten en bedrijven geworden. T-Mobile biedt klanten op een eenvoudige en aantrekkelijke manier toegang tot mobiele telecommunicatiediensten. De mobiele Telecom markt is sterk in beweging. Vooral de opmars van mobiel internet de laatste jaren is indrukwekkend. T-Mobile loopt voorop met mobiel internet in Nederland. T-Mobile was de eerste die in 2008 de Iphone in Nederland introduceerde. Begin 2009 was T-Mobile ook de eerste die een Android smart Phone op de Nederlandse markt bracht. Sindsdien zijn beide smart Phones met onbeperkt mobiel internet van T-Mobile niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Klanten willen, waar dan ook ter wereld, altijd online zijn. Daarnaast willen klanten overal mooie momenten kunnen delen met vrienden en familie. Ook is het uitvoeren van banktransacties, het bestellen van producten, het spelen van games en het bekijken van video’s op de smart Phone een vereiste geworden. Hiervoor moet de klant altijd online kunnen zijn.

T-Mobile kondigde in augustus 2012 aan ook in Nederland een nieuw mobiel netwerk te bouwen. Met dit nieuwe 4G-netwerk krijgen bestaande en nieuwe klanten van T-Mobile een nog betere en snellere mobiele internetervaring. In december vorig jaar nam T-Mobile met succes deel aan de frequentieveilig. Met maar liefst 15 nieuwe vergunningen in verschillende frequentiebanden heeft T-Mobile de ideale uitgangspositie om in 2013 4-G te lanceren. Tegelijk is T-Mobile door dit veilingresultaat in staat de snelheid en kwaliteit van alle diensten zowel binnen- als buitenhuis nog verder te verbeteren.

Mocht u vragen hebben over T-Mobile, dan kan u gebruik maken van de T-Mobile klantenservice. De klantenservice van T-Mobile helpt u graag met al uw vragen over het nieuwe mobiele netwerk, uw smart Phone of andere zaken. De klantenservice van T-Mobile bestaat uit verschillende onderdelen. Als u snel antwoord wilt hebben over uw vraag, kunt u het beste gebruik maken van Webcare. Dit is het online forum van het T-Mobile Webcareteam. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de T-Mobile klantenservice. Schroom dus niet te bellen als u een vraag heeft over T-Mobile. De klantenservice van T-Mobile helpt u graag!

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met T-Mobile. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van T-Mobile, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Hollandsnieuwe is een telefoon provider. Door de Sim Only abonnementen...
uitgebreide informatie »

Ben

Ben Klantenservice Ben is een mobiele telefoonaanbieder in Nederland....
uitgebreide informatie »
De Lebara Group is opgericht in 2001 om innovatieve oplossingen in de...
uitgebreide informatie »

Een abonnement afsluiten, uw abonnement verlengen, vragen over de...

uitgebreide informatie »
De Pay As You Go International SIM met meer dan 8 miljoen klanten...
uitgebreide informatie »
Pretium Telecom is na KPN de grootste aanbieder van traditionele vaste...
uitgebreide informatie »

views

16468

rating

1/5

quality

13%

reactions

15

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Geachte heer/mevrouw, Heden heb ik contact gehad met uw medewerkers in verband met de betaling van een factuur. In eerste instantie is getracht de betaling te doen via www. t-mobile.nl/betalen. Na herhaalde pogingen, waarbij steeds een error-melding werd ontvangen en lang bellen, heb ik uiteindelijk via telefoonnummer 0703055444 contact gekregen met een medewerker van uw onderneming. Zij zou een AcceptEmail opsturen die ik binnen enkele minuten zou ontvangen. Deze e- mail is niet ontvangen. Hierna heb ik weer contact gehad met het bovenstaande telefoonnummer. Hierbij is mij, door ene "Priya" te kennen gegeven dat zij mij nu niet kon doorverbinden en dat het nummer 0800-7112 gebeld moest worden. Hetgeen ik ook heb gedaan. Na lang wachten, heb ik uiteindelijk contact gekregen met een medewerker, die weigerde zijn naam te geven. Deze medewerker heeft mij zeer onbeschoft, onheus, onbeschaafd bejegend en te kennen gegeven dat bij afsluiting en of blokkering van de sim-kaart de bijkomende kosten voor mijn rekening komen. Ik ben al jaren klant en heb mijn facturen steeds betaald en ben nog niet eerder met dit probleem geconfronteerd. Door omstandigheden zijn deze facturen niet tijdig betaald. Ik betaal de openstaande facturen en wens geen bijkomende extra kosten te betalen. Door de vandaag opgedane ervaring met uw medewerker en de zeer slechte bereikbaarheid van uw onderneming zeg ik mijn abonnement op en zal overstappen naar een andere provider, waar hopelijk de service aan en bejegening van klanten beter is. Want slechter dan bij u kan het niet. Helaas kan bij waardering geen 0 worden ingevuld, vandaar 1. R.D. Achaibersing (06-41648436)
Tot wanneer is myn beltegoed geldig
krijg geen contact per telefoon en geen antwoord op mijn vraag hopeloos
Ik wilde mijn beltegoed ophogen. Lukte niet via ABN AMRO - wel via ING. Waarom? Mijn telnr 0638363218
nee zeker niet tevreden kan me vraag niet eens versturen
Kan weer niet inloggen van u gekregen Welkom01 en € 10.00 ter vergoeding,maar weer problemen. piet-zwaanenburg@gmail.com
ik ga niet bellen voor 80 euro cent per minuut
waardering= dit kon beter.
Krijg nog post op mijn oude adres: Molenbrink 42, 2553 GP Den Haag. IK woon daar niet meer en heb ook niets meer lopen bij T-mobile dus mijn verzoek: haal mijn oude adresgegevens uit uw bestand svp. Mvg J. Dekkers
ik wil mijn abonnement stop zetten en ik kan niemand berijken dat is zeer kut zo kunje niet met klanten omgaan daarom ga ik bij deze mijn abonnement stoppen
wat een pleuris bende dit
Goedenavond, Tot woensdagavond was ik meer dan tevreden over de dienstverlening. Toen werd ik echter gebeld met de vraag of ik wilde meewerken aan een enquête over het gebruik van het internet en mobiele telefoon in het buitenland. Graag zou ik u willen verzoeken even naar de vragen te kijken , dit kan echt niet. wanneer en een vraag komt van heeft u hierover gelezen in een tijdschrift en ik zeg nee, verwacht ik niet dat de volgende vraag is: ik ga nu 5 namen van tijdschriften oplezen, kunt u dan aangeven of u in 1 van deze bladen de advertentie heeft gelezen. daarop stug doorgaand als ik aangeef dat ik al nee gezegd had. Heeft u zo'n lage dunk van de klanten of ligt het aan de medewerkster die me belde. Dit kan echt niet, zo klantonvriendelijk. Ik ben er echt van geschrokken en het geeft me een erg nare nasmaak. Jammer dat 1 contact het positieve gevoel dat ik bij Tmobile had zo heeft ondermijnt. hierdoor maar 3 sterren anders waren het er 5 geweest. Graag zie ik een reactie tegemoet
ik heb een pre-paid toestel en nu is het beltegoed al op en mijn collega zegt niet te bellen, hoe kan dit?
ik heb betaald de laaste achterstand graag geen incassobureau klant nr 114607479
Dit is de slechtste organisatie die er bestaat, mijn kind zit in het buitenland en ik mag als moeder niet weten hoeveel zij moet betalen, in de kader van pravezie aan mijn reed

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.