klantenservice Mediamarkt

www.mediamarkt.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Mediamarkt
In 1979 werd het consumentenelektronicabedrijf Mediamarkt opgericht in München door Erich en Helga Kelerhals, Leopold Stiefel en Walter Gunz. Een aantal jaar hebben zij succesvol werk kunnen verrichten, maar in 1993 werd er toch besloten dat de grote concurrent van Mediamarkt, Saturn, het roer over zou nemen. Toen werd de Media-Saturn holding opgericht. De Mediamarkt is actief in veel verschillende landen, waaronder: Hongarije, Italië, Nederland, Oostenrijk, België, China, Frankrijk, Duitsland, Rusland, Polen, Spanje, Zweden, Turkije en Zwitserland. In Nederland zit de Mediamarkt verspreid door het gehele land. Van Alkmaar tot Eindhoven, en van Emmen tot in Heerlen kunt u vestigingen van deze alom bekende winkel gespecialiseerd in consumentenelektronica vinden. De aller grootste vestiging van de Mediamarkt zit in Rotterdam. Dit is gemeten qua vloeroppervlakte. De aller grootste vestiging van de Mediamarkt zit in de plaats waar het 35 jaar geleden allemaal begonnen is: München. In Nederland hanteert de Mediamarkt de leus “ik ben toch niet gek?!”. Deze leus komt terug in verschillende reclames van de Mediamarkt en is daarmee ook kenmerkend voor de Mediamarkt. Deze leus staat op het feit dat u wel gek moet zijn om niet bij de Mediamarkt producten te kopen, omdat het zo goedkoop is. De Mediamarkt is verder een winkel die erg gefocust is om klantenservice. De Mediamarkt klantenservice vindt u dan ook terug in elke vestiging, in de vorm van een servicebalie. Dit is echter niet de enige manier waarop u de Mediamarkt klantenservice kan bereiken. Er zijn namelijk ook talloze andere manieren. Zo kunt u uw vraag stellen via de website. Dit kan bijvoorbeeld door het invullen van een uitgebreid contactformulier. Medewerkers van de Mediamarkt klantenservice zullen uw klant, opmerking of tip dan zo uitgebreid mogelijk proberen te beantwoorden. Hiernaast is Mediamarkt ook telefonisch bereikbaar. Medewerkers van de Mediamarkt klantenservice zullen al uw vragen dan beantwoorden. U kunt de telefonische Mediamarkt klantenservice bereiken op werkdagen tussen 09.00 in de ochtend en 21.00 in de avond. Wel twaalf uur lang dus! Hiernaast u dezelfde Mediamarkt klantenservice bereiken op zaterdag tussen 10.00 in de ochtend en 18.00, de reguliere openingstijden. De Mediamarkt klantenservice heeft ook een eigen webpagina op de website van de Mediamarkt. Hier geeft de Mediamarkt klantenservice informatie over verschillende belangrijke zaken. Het is dus lang niet altijd nodig om te bellen met de telefonische Mediamarkt klantenservice, soms staat het antwoord namelijk al op de website! Zo staat er informatie over de garantievoorwaarden, de garantieduur, de status van uw bestelling, over consumentenrecht en over de manier waarop online bestelde producten bezorgd kunnen worden. Neem dus ook vooral een kijkje op de webpagina van de Mediamarkt klantenservice. De website van de Mediamarkt is www.mediamarkt.nl. Hier zal u ook meer vinden dan alleen de Mediamarkt klantenservice, natuurlijk!

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Mediamarkt. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Mediamarkt, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Sony is een wereldberoemd Japans concern. Sony is actief als fabrikant...
uitgebreide informatie »
Phillips, of Koninklijke Philips N.V., is een onderneming met een...
uitgebreide informatie »
Samsung is een groot elektronica bedrijf. Het bedrijf is internationaal...
uitgebreide informatie »
Tefal is een handelsmerk van de Groupe SEB, een Frans bedrijf, dat...
uitgebreide informatie »
Saturn is met meer dan 260 vestigingen in 14 landen één van de grootste...
uitgebreide informatie »

JVC

Japan Victor Company, ook wel bekend als JVC in Europa en in Amerika,...
uitgebreide informatie »

views

3588

rating

1/5

quality

0%

reactions

7

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Ik heb in oktober 2011een laptop Apple macpro gekocht bij jullie in ander half tijd was die kapot laten maken bij jullie en vanaf die tijd ben ik er mee sukkel ieder keer terug gebracht en weer op gehaald nu vandaag weer terug gebracht omdat ie weer kapot is sta een uur bij de ballie word er vriendelijk gezegd mevrouw hij is uit de Garantie ik zei vriendelijk dat ie al 5keer bij hun laten maken heb word ze boos op me,ik zei mevrouw dit is de 5de keer al dat ik terug moet komen en dat me laptop nog niet gemaak is ,ze zijn echt niet klant vriendelijk hoor ik koop daar nooit meer iets dus net ander woorden 1750 euro voor betaalt en heb nog geen laptop die werk en wees maar blij dat ik nog zeg waar het is
wat een KUT bedrijf is dit zeg. je koopt een vriezer online, zal de volgende dag bezorgt worden, en een week later heb je nog niets, ook heb ik in de tussentijd al 2 email gestuurd hoe het zit met de levering, maar je krijgt gewoon geen antwoord. BULL SHIT bedrijf
Hallo, Wij hebben op 28 dec en tv bij de mediamarkt in hoorn gekocht maar ben slecht te spreken over de service. Er werd ons gezegd dat ik een super moderne tv kocht terwijl dit ding uit 2012 kwam. Er was gezegd dat ik wifi op de tv had maar er werd niet bij gezegd dat ik nog een dommel van 50 euro moet kopen. Ik vind dit een slechte zaak want ze verkopen oude rommel terwijl er slechte informatie wordt gegeven. De verkoper heet ROB DROSTE. Ik wilde de tv terug brengen en dan kan dat niet meer wand de doos was open geweest. Ik ben een leek ik zuks soort dingen en ze hebben me gewoon rommel aangepraat . Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt wand ik heb niet gespaard voor een tv uit 2012. Met vriendelijke groet henry
Ik wil een klacht indienen waar en hoe aub
Ik heb via de webshop een order geplaatst ,betreffende 1 Plasmascherm,1 wasautomaat,1 koelkast en 1 fornuis,daarbij heb ik gekozen voor witgoed service 15 euro per stuk dus totaal 45 euro niet voor de TV,inhoudend dat de bezorgers het piepschuim en karton mede retour zouden nemen zoals beschreven staat in de service voorwaarden en alles aansluiten,maar wat scherts mijn verbazing ze hebben alles achter gelaten en vertelde mij dat zij dat niet mee zouden nemen,en niets mochten aansluiten omdat zij daar niet toe in staat waren,in vind dat erg asociaal zoals wij behandeld zijn door de bezorgdienst van MEDIAMARKT,bij deze zou ik dan ook willen dat ik het geld voor de extra service die niet is geleverd retour zou willen zien.mijn order nm is 11225613. K.Dhonre Vijverhofstraat 137 A 3032 SK Rotterdam.vr grt
14-10-2014 besteld spullen zijn nog niet binnen , de afspraak was 5 tot 8 werkdagen ik vindt dit niet normaal volgende week niet binnen haal ik mijn 2400 euro terug .
14-10-2014 besteld spullen zijn nog niet binnen , de afspraak was 5 tot 8 werkdagen ik vindt dit niet normaal volgende week niet binnen haal ik mijn 2400 euro terug .

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.