klantenservice Kiala

www.kiala.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Kiala
Kiala biedt diensten als leveringspunt aan voor het leveren en terug sturen van pakketjes. Kiala is een alternatief voor thuislevering. Dit is prettig voor mensen die hun privacy belangrijk vinden die het niet prettig vinden om hun adres op te geven omdat op deze manier uw gegevens anoniem blijven. Tevens wordt er bij het ophalen van een pakket grondig naar uw ID gekeken. Op deze manier weet u zeker dat uw pakket goed aan komt. Het gebeurt natuurlijk maar al te vaak dat buren een pakket aannemen en het vervolgens kwijt raken of in het ergste geval zelf besluiten te houden. Kiala is een speciaal innovatief technologisch platform dat alle stappen van het leveringscyclus automatiseert. In Europa zijn er 7200 afhaalpunten waarvan er 2400 zich in de Benelux bevinden. Er zijn 1050 Kiala Click & Collect punten verdeelt over Frankrijk, België, Luxemburg, Nederland en Spanje. Sinds februari in 2012 is Kiala een deel van de UPS-groep. Er zijn nu meer 11700 afhaalpunten in de Europese markt. Kiala en UPS hebben als doen om in 2014 13000 afhaalpunten in Europa te hebben. Kiala vindt het belangrijk om milieu bewust bezig zijn. Zo is het verminderen van het impact dat hun uitoefenen op het milieu een groot aandachtspunt van het bedrijf. Daarom heeft Kiala een duurzame strategie in gesteld die door wordt gevoerd in al hun activiteiten, van het transport van de pakketten tot het personeel en de logistieke websites. Deze strategie wordt geleidelijk aangepast en het bedrijf wil geleidelijk zo veel mogelijk partijen betrekken. Kiala is voornamelijk bezig het uitbreiden van de afhaalpunten op lokale locaties zoals supermarkten, benzinestations en lokale winkels. Hierdoor draagt Kiala ook een steentje bij aan de lokale economie. In Nederland zijn er 500 Kiala punten die bij het Kiala netwerk horen. Voor extra uitgebreide informatie kunt u kijken op de website van Kiala. Mocht u hier niet het antwoord vinden dat u zoekt kunt u contact opnemen met de klantenservice van Kiala door het telefoonnummer van de klantenservice te bellen. Misschien heeft u wel een vraag over een van de locaties. Het kan natuurlijk ook dat u vragen heeft over de procedure die Kiala hanteert. Wanneer u twijfelt neemt u gerust contact op met de klantenservice. De medewerkers van de klantenservice van Kiala zijn ontzettend vriendelijk en geduldig en helpen u graag verder. Ook geloven de Kiala klantenservice medewerkers niet in domme vragen. Dus belt u vooral naar het telefoonnummer.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Kiala. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Kiala, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

PostNL is de partner in de wereld van het verzenden en het ontvangen....
uitgebreide informatie »

TNT

TNT Klantenservice TNT is één van de grootste leveranciers van...
uitgebreide informatie »

views

34091

rating

1/5

quality

11%

reactions

76

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Moet veel te lang wachten. Mijn pakket is niet aanwezig op de plek,waar ik het af kon halen. Waar is het wel? Hoe kan ik mijn geld terug krijgen? Website van kiala is waardeloos, onduidelijk, kan nergens een klacht indienen. Telefoon wordt niet opgepakt. Wat moet doen om persoonlijk met iemand te kunnen spreken. Mijn waardering is 0, ik moest iets in vullen. Carla
kan teleffon mobielnr niet correct invoeren en kan dus geen etiket aanmaken, als ik prefix verander naar 31 wel, maar dan kan ik weer mijn etiket niet afprinten, geef het op.
naima_m.h.y.3@hotmail.com ik wil vragen over mijn pakte is nu al 16 dagen vesturen maar ik heb nog niks ontvand
ontevreden geld klopperij...nog niet juist doorverbonden
beste mijnpakket is verzonden de 23-09-2014 11:16 De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen. 23-09-2014 02:33 Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd. we zijn de 30 ste en heb nog niets ontvangen gelieve eens te kijken a.u.b. dit is de track nr Beschrijving: Zal geleverd worden in: HALFORDS MAASTRICHT (NL10384) Brusselse Poort, 74 6216CG MAASTRICHT Controleer de openingsuren en exacte locatie van het Kiala Punt op een kaart. Tracking Number: 0005IAO
pakket verdwaald geraakt
Mijnheer/Mevrouw, Ik heb op 8 september een pakketje verstuurd via KIALA station Primera Geuzenplein in Schiedam. Het betrof een reparatie voor bestemming VARA Joseph van Instraat 9 Lier/Belgie. Het pakket is gestuurd naar Octa+ Lier Hoogveldweg `131 Lier/B. Daar vertelde mij een mevrouw dat zij een tankstation zijn en geen pakketjesverstuurder. Ik moet het maar op komen halen zei zij op bitse toon. Inmiddels heb ik al vele telefoontjes gepleegd, die de waarde van het artikel € 39.99 ver overschrijden. Bij Primera Schiedam en Varo/Lier (Mvr Sebregts) keurig behandeld. Het pakket is nog steeds niet terecht en ik heb inmiddels € 115.00 betaald aan internationale telefoontjes. Voor mij nooit meer KIALA. mvg Henk Tettelaar(66jr) tel. 00031104709046 mobiel: 0031633091683 email:htettelaar@versatel.nl Beste Marleen, Het is nu al weer einde van de week. Heeft U het pakket inmiddels ontvangen? Ik ga KIALA wel aansprakelijk stellen voor het verlies. mvg Henk Tettelaar Van: Marleen Seberechts [mailto:Marleen.Seberechts@varo.com] Verzonden: dinsdag 30 september 2014 10:57 Aan: 'HENK TETTELAAR' Onderwerp: RE: traceernummer Kiala 000462R Energiestation. Geachte, Ik heb ondertussen contact opgenomen met Kiala-België. Er zit eindelijk schot in de zaak. Zij bevestigen mij dat uw pakket bij hen in het sorteercentrum ligt en dat ze het rechtstreeks naar ons gaan doorsturen. Ze gaan me per mail bevestigen wanneer het bij hen vertrekt. Ik heb erop aangedrongen om dit vandaag of morgen te laten vertrekken. Zodra ik hun bevestiging heb laat ik u iets weten, zodat u de progressie mee kan volgen. Ik hoop, samen met u, op een snelle afhandeling. Met vriendelijke groeten, Marleen Seberechts tel. dir. + 32 (0)3 292 92 31 fax + 32 (0)3 292 92 70 www.varo.com Varo - Vic. Van Rompuy nv Joseph Van Instraat 9 2500 Lier Belgium Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: dinsdag 30 september 2014 10:06 Aan: Marleen Seberechts Onderwerp: RE: traceernummer Kiala 000462R Energiestation. Beste Marleen, Hedenmorgen KIALA gebeld in België, nummer 0800-80782, en gesproken met Mvr Agathe en deze zit als enige aan de telefoon maar mag aan particulieren geen informatie geven over mijn pakket met traceernummer 000462R. Alleen Varo mag contact opnemen. Daar doet KIALA zaken mee. Het pakket is niet teruggestuurd blijkbaar, maar is zoek. Mevr. Agathe verzocht mij om wederom Varo te bellen en hen vragen met Kiala op te nemen. Het enige,dat ik weet is dat uw adres op het pakket stond vertelde zij mij. Daarentegen was de mevroiuw Niama van Octa+ Lier was zeer onbeleefd. Zij is een tankstation en is niet van plan pakketjes met de auto rond te brengen. Kunt U nog eens een poging wagen want het heeft mij inmiddels meer gekost, dan de waarde van het energiestation. In afwachting van uw berichten, met vriendelijke groet. Henk Tettelaar Van: Marleen Seberechts [mailto:Marleen.Seberechts@varo.com] Verzonden: vrijdag 26 september 2014 09:55 Aan: 'HENK TETTELAAR' Onderwerp: RE: Geachte, Uw pakket is nog niet hier toegekomen. Ik heb contact gehad met Octa+. Zij hebben het pakket teruggestuurd naar uw Kiala-punt. Best dat u daar contact mee opneemt. Het pakket moet daar zijn. Laat het toestel daarna maar terug naar ons komen. Met vriendelijke groeten, Marleen Seberechts tel. dir. + 32 (0)3 292 92 31 fax + 32 (0)3 292 92 70 www.varo.com Varo - Vic. Van Rompuy nv Joseph Van Instraat 9 2500 Lier Belgium Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: donderdag 25 september 2014 11:11 Aan: Marleen Seberechts Onderwerp: FW: Geachte mevrouw Seberechts, Heeft u inmiddels mijn kapotte energiestation ontvangen van het KIALA- punt Octa+Lier? Gaarne uw bericht, waarvoor dank. Henk Tettelaar Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: maandag 22 september 2014 11:31 Aan: 'Marleen Seberechts' Onderwerp: RE: Beste Marleen, Bedankt voor de moeite maar ik heb na veel zoekwerk het pakketje gevonden bij Octa+Lier. Men snapt niet, dat het pakketje er nog steeds staat maar wordt heden per post vanuit Octa+Lier Hoogweldweg 131 naar NV VARO,Joseph van Instraat 9, 2500 Lier/Belgie. Dus het station bestaat wel degelijk. Ik heb gesproken met mevrouw Naima van dit station en zij is te bereiken onder nummer GSM 0489330830. In ieder geval stuur ik niets meer met Kiala, heb hen inmiddels ook dubbel betaald voor de verzendkosten. Dus m.a.w. ik ben zeer ontevreden over hen. Ik hoop, dat u volgens uw garantievoorwaarden mijn energiestation TPWC-0900/2013NL-XYZ247 NL na gemaakt te hebben terug stuurt naar het navolgende adres : Henk Tettelaar Harkje Benthempad 5 3123 SB Schiedam/Nederland In onze familie hebben wij veel producten van Topcraft en zijn met deze artikelen zeer tevreden maar dit ging wel erg mis. Nu maar hopen, dat het bij u terecht komt. Met vriendelijke groeten. Henk Tettelaar Van: Marleen Seberechts [mailto:Marleen.Seberechts@varo.com] Verzonden: maandag 22 september 2014 10:02 Aan: 'htettelaar@versatel.nl' Onderwerp: RE: Geachte, Dit is een zeer vreemd verhaal. Uit de door u gestuurde gegevens blijkt dat het pakket bij een andere firma werd afgeleverd. (Octa+ in Lier) Ik heb getracht contact op te nemen met dit tankstation, maar blijkbaar bestaat dit niet meer. Ik heb momenteel geen enkel idee waar uw pakket zich bevindt. Uit de onderstaande mail blijkt ook dat ze het pakje gaan terugsturen naar u indien dit door ons niet wordt opgehaald. Dit lijkt mij op dit moment de beste optie. Als het toestel terug bij u is, kan u het terug opsturen naar ons. Met vriendelijke groeten, Marleen Seberechts tel. dir. + 32 (0)3 292 92 31 fax + 32 (0)3 292 92 70 www.varo.com Varo - Vic. Van Rompuy nv Joseph Van Instraat 9 2500 Lier Belgium Van: HENK TETTELAAR [mailto:htettelaar@versatel.nl] Verzonden: zaterdag 20 september 2014 11:26 Aan: Info Onderwerp: VERZEND EEN PAKJE VOLG EEN PAKJE ZOEK EEN KIALA PUNT CLUB BUSINESS HULP/CONTACT Waar is uw pakket? Beste HENK TETTELAAR, Uw kiala verzending werd nog niet opgehaald. Uw Pakket: Naar: varo nv VARO NV Beschrijving: TOP CRAFT Geleverd in: KP OCTA+ LIER (BE20485) Hoogweldweg, 131 2500 Lier Controleer de openingsuren en exacte locatie van het Kiala Punt op een kaart. Traceernummer: 000462R Bovenstaand pakket is aanwezig op het Kiala Punt sinds 10/09/2014. Het blijft er nog enkele dagen vooraleer het zal worden teruggestuurd. Om dit te vermijden, raden wij u aan om contact op te nemen met varo nv VARO NV. U kan hem/haar contacteren via mail info@varo.com of telefonisch . Met vriendelijke groeten, Het Kiala team Meer dan 7.200 Kiala Punten in België, Spanje, Frankrijk, Nederland & Luxemburg Meer dan 5.000 UPS Access Points in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk Verzend uw pakket aan de laagste prijs: Met Kiala betaal je een vast tarief voor al je verzendingen tot 15 kg tussen twee Kiala Punten. Geen virus gevonden in dit bericht. Gecontroleerd door AVG - www.avg.com Versie: 2014.0.4765 / Virusdatabase: 4025/8252 - datum van uitgifte: 09/21/14 Geen virus gevonden in dit bericht. Gecontroleerd door AVG - www.avg.com Versie: 2014.0.4765 / Virusdatabase: 4025/8269 - datum van uitgifte: 09/25/14 Geen virus gevonden in dit bericht. Gecontroleerd door AVG - www.avg.com Versie: 2014.0.4765 / Virusdatabase: 4025/8297 - datum van uitgifte: 0
SLECHT
Ik heb meer dan 10 minuten aan de telefoon gewacht voor het opnemen va de telefoon door ee telefonist(e) : het tarief is 80 eurocent per minuut, ik heb een mail gestuurd . Morgen zal ik nog 1 x trachten de kiala service lijn te bereiken. Ik geloof niet dat ik in de toekomst nog gebruikt zal maken van kiala.
Een starttarief qua bellen van 4,50 euro!!!!!!??????????
beste mij is een pakje versteurd op 12/11 en tot p heden heb iki nog niets gehoord van kiala of het pakje aan gekomen is ik versteur dit naar jullie woon in genk belgiche limburg groetjes ken het I-mal adres niet van kiala belgie
belachelijk hoog tarief
Geachte medewerker/ster, Waar kan ik mijn inlog gegevens vinden om die te kunnen wijzigen? Per 1 febr. zullen we een nieuwe provider en mail adressen krijgen, dus wil ik vooraf weten wat te doen! Met vriendelijke groet, Leon de Ridder
Tot 2x toe minimaal 10 minuten in de wacht gestaan! Zeer slechte ervaring dus!
Het kiala punt in mijn gemeente (noordwijk)is gevestigd op een heel onhandige en slecht bereikbare locatie. Dit wilde ik graag doorgeven aan kiala maar helaas is de klantenservice op de site alleen gericht op webshop toestanden en is het niet mogelijk een ander bericht te sturen. Vervolgens zijn er totaal geen contactgegevens te vinden op hun eigen site en moet je eerst half internet af om iets te vinden. ( wel vond ik hier heeel veel slechte recenties over kiala) welicht hoog tijd om dit eens anders aan te pakken
Ik kom bij een doorverbindservice en daarna wordt de verbinding verbroken. Lekker voor 80 eurocent per minuut. Kiala heeft een eigen nummer: 030 601 40 24. Niet bedankt voor de overbodige service.
Bij nazicht heb ik dubbel betaald voor het verzenden van een pakket.Graag antwoord hoe jullie dit terugstorten.Alvast bedankt met vriendelijke groeten. Cannas R
Zeker 10 minuten in de wacht gestaan zonder iemand te spreken. Van elende maar opgehangen.
Al 2 keer betaald maar gaat niet goed de eerste keer was de label niet goed en de 2de keer kreeg ik geen bevestiging weg geld
eens men het nummer vind om via telefoon contact op te nemen krijg je een bezettoon.Wij krijgen maar geen antwoord op verzending van België naar Duisland
er raakt geregeld wat zoek,..eerst een pakket van 20 euro.. die 4 maanden later voor de helft werd uitbetaald ...nu een pakje naar mij onderweg vanaf 29 april..uit friesland.. naar brand oil lochem.. dus rara waar is dta nu weer pas heb ik voor een pakket verzenden de 3,95 overgemaakt..verbinding viel weg.. geen label kunnen printen..mocht na te bellen met hen ,weer opnieuw beginnen dus weer 3,95..dat pakket is aangekomen.. maar dat eerst betaalde geld wil ik natuurlijk terug ..3 x gemailt..maar hoor niks klachten formulier kun je enkel iets mee als je traceer nummer weet of iets daarvan wil weten..maar voor dit soort dingen ..??? nergens kun je iets vinden ..wat je daar voor in moet vullen.. sorry maar ik verstuur elke week meerdere pakketten.. dus goede klant.. die zou ik als ik kiala was graag te vriend houden..toch..??
drama
Belachelijk hoge kosten per minuut.. als je iets wilt weten.. Er is iets onderweg met tracking code, maar de site word niet bijgehouden dus ik kan niet zien waar mijn pakket is.. volgende keer laat ik het gewoon sturen met TNT.. wel duurder maar stukken sneller.
Goedendag, op 15 juli 2015 is er een pakket verzonden nu 2 weken verder en nog geen pakketje. even op ervaringen via google gekeken en wat heb ik een spijt dat het via deze organisatie hebt laten versturen. hier moet actie tegen worden genomen, nergens telefoon nummer of peperduur ik ga het hier niet bij laten zitten, pakje zal ik wel kwijt zijn. mvg, M verhelst. m.verhelst@kpnmail.nl
Het is onmogelijk om met dit bedrijf in contact te komen als particulier. Op mail wordt niet gereageerd en bellen kost je 80 cent per minuut en na 5 minuten nemen ze nog niet op.
heb veel pakjes te versturen UP geeft geen kiala punten in nederland weer met tel nr bel gsm 06 234 168 34 mail manders.ect@gmail.com
Hallo ik heb een pakje betaald maar de labels werden niet aangeleverd. Wat nu?????????????????????? Ik heb het afschrift van de betaling Groetjes Corrie
Hallo, Wij zijn al een week aan het wachten op een pakket voor mijn zoon. En die is nu nog steeds niet binnen. Kunt u mij vertellen hoe lang dit bij jullie duurt??? Bij TNT n.l maar 1 dag! Hoor het graag, Gr, Wendy Waaijenberg
Ik wil graag via de klantenservice in contact komen met Kiala. Er was vandaag een storing met telebankieren waardoor mijn eerste betaling niet gelukt eas dis dan nog maar een x. En nu is het 2x van mijn rekening af. Ik ben nu al een half uur verder om in contact te komen. Net klant geworden eerste pakketje weggestuurd. Zal waarschijnlijk ook mijn laatste worden. Als jlhet zo moeilijk is om gewoon een vraag te stellen. Maar goed een lang verhaal kort het gaat om maar 3.95 mijn reknr is NL15 RABO 0136879977 tnv L Klein. Ik hoop op het voordeel van de twijfel. Dat het netjes wordt opgelost en dat jullie echt wat aan de klantenservice haan doen. Dit is geen service zo. Mvg, Lieneke Klein
Wat een bagger bedrijf is dit.Moet meteen stoppen!Die ster is teveel moet 6 minder zijn!
Met het adres van de ontvanger kwam er een ophaalpunt op 900m verwijderd van hem boven. Achteraf blijkt dit 60km te zijn... Kiala meerdere contactmails gestuurd, maar geen gehoor. UPS gebeld omdat het hun dochterbedrijf is:"Wij kunnen niks voor u betekenen." Sowieso niet de moeite waard om al die moeite te doen om een paar euro te besparen, men moet namelijk alles zelf invullen en regelen. GEEN AANRADER
Ik heb mijn pakket aangemeld en in geleverd. Heb daar een bewijs van pakket is ingescand waar ik bij stond. Volgens inleveren punt is het opgehaald. Mijn status blijft op niet aan geboden staan. Al 2 keer een mailtje gestuurd aan de service desk. Maar tot op heden nog altijd geen enkele tegen reactie.
Hallo. Plentyparts Oldenzaal staat op de kaart verkeerd. Moet zijn: Hoek Lindestraat en Nieuwstraat Staat nog op oude adres. Mvg T.Huberts
We hebben een ponystoeltje verzonden een 3 tal weken geleden en de koopster nr is 410 736 348 het blijft hangen in het sorteercentrum Wilt u dit dringend nakijken aub Mvg Devos.martine@telenet.be
Voorheen zeer tevreden over KIALA. Maar nu is er 5 februari een pakje voor mij ingeleverd bij een kiala-punt en ligt het al vanaf 8 februari op het sorteercentrum!!! Inmiddels is het al 13 februari en ligt het dus al 5 dagen!!!! Waarom wordt mijn pakje niet naar mijn dichtstbijzijnde kialapunt gebracht? Zijn ze het kwijt? Wat is er aan de hand. De klantenservice is alleen op werkdagen te bereiken en kost 0.80ct per minuut. Ander contact is onmogelijk. Mijn pakje wordt van kiala-punt naar kiala-punt verstuurd dus er is geen webshop met referentienummer om een contactformulier in te vullen. Service en contact mag wel beter geregeld worden! Ik hoop in ieder geval nog wel op een oplossing en dat ik min pakje alsnog ontvang!!!! Anders toch maar voor een paar euro meer naar andere aanbieders.
Geen contact mee te krijgen. Dubbel betaald.... maar terugbetalen of überhaupt de klacht behandelen ho maar.
Waarom is dit zo slecht!!! kan niet eens bellen met Kiala 0645960814
Neen, want ik jullie niet bereiken
wacht al meerdere dagen op reactie klanten service - nu zelfs telefonisch niet bereikbaar!!
Pakje licht meer dan een week bij sorteercentrum op mijn vragen waarom word geen antwoord gegeven krijg geen bericht terug
peterverkaik3@hotmail.com tweede lindendwarsstraat 7d 1015LH Amsterdam. wacht al een week op. mijn. pakje. kreeg wel een e mailtje dat ze het pakje aan het klaar maken waren. moest aankomen bij tabaksshop Raadhuisstraat Amsterdam. maar de vraag weten jullie war het pakje zich bevindt. gr Peter verkaik
Kan niet inloggen bij Kiala. Mijn Email nummer wordt niet herkent en als een nieuw account wil aanmaken wordt vermeld dat mijn E-mailadres al in gebruik is. Ik vind dit een raar verhaal. Peter Visser
geeft aan te kunnen doorverbinden ik betaal ervoor en wat gebeurt er dan??? onzin!!!! geldklopperij
Ben mijn geld kwijt door een storing na betaling( wilde iets verzenden) en heb al twee contactformulieren ingevuld maar niks gehoord. Als je beld moet je het record van 1,- per minuut (belachelijk) betalen en kom je ook in de wacht te staan dus heb maar opgehangen omdat ik al paar euro voor niks kwijt was. Nu ben ik mijn geld kwijt, kan mijn pakket niet verzenden en kan niet gewoon bellen omdat je dan het overdreven bedrag van 1,- per min moet betalen.
Wanneer ik dit nummer bel, dan word ik doorverbonden naar UPS als ik een vraag heb over Kiala. Helaas heeft UPS "nog" niets te maken met Kiala. Ik wil weten waar mijn pakket is, dat met Kiala is verzonden. Nu heb ik een duur betaald gesprek gevoerd met UPS die niets te maken hebben met Kiala. Dit vind ik zeer onprettig.
Waardeloos bedrijf eerst duurt het 2 weken voor een pakket er is en als het er dan eindelijk is dan blijkt het gehele pakket aan alle kanten kapot te zijn gegooid. Contact opnemen met KIALA( KOALA is een betere naam) is niet mogelijk alleen op een telefoon nummer voor 0,80 € p/m vuile oplichters. Ik mag toch hopen dat dit takke bedrijf gauw failliet gaat aan mij zal het niet liggen ik boor dit graftakke bedrijfje de grond in !!!!!!
Slechte service en duur erbij.
Jullie leveren niet en reageren niet op email hele slechte zaak!!!!!
Kunt u mij bellen 0620950381
Schofterige bereikbaarheid. Via hun website, "klantenservice" lukt het niet. Bellen, dan wordt je eerst doorverbonden, dan een menu, en dan te horen krijgen tegen 0,90 + starttarief dat ze gesloten zijn. pestpleurislijers. Ik was altijd tevreden, maar dit is een grove afknapper, terug naar post.nl
Adres label voor Kiala punt niet gekregen. Bedrag voor verzending wel afgeschreven. Behalve via het dure klanten service nr. is Kiala totaal niet bereikbaar ...! en die ga ik dus echt niet bellen ! Zit dus met een pakket wat niet verzonden kan worden. Waardeloos. Ik wil mijn held terug en zal echt NOOIT MEER gebruik maken van Kiala.!!!!!
krijg geen contact
heel slechte service, dit moet al lang van deze website af, ze weten dat kiala geen nummer meer heeft voor klanten contact en toch laten ze dit staan.
Je krijgt niemand aan de lijn, dan wordt een pakketje versturen erg duur met deze kosten erbij als je een vraag hebt
Het is nu anderhalve maand geleden dat ik een pakketje zou krijgen, maar tot de dag van vandaag niks gehad. Wordt ook niet gereageerd op mijn mails.. Jammer..!
Hallo Kiala.. ik heb gisteren een pakket aangemaakt voor Belgie....toen ik er bijna was, kreeg ik een melding dat is het na een paar minuten opnieuw moest proberen (waarschijnlijk een storing)....ik dus alles opnieuw ingevuld en weer hetzelfde....toen even gewacht en weer alles opnieuw in gevuld en toen lukte het...kon de bon uitprinten en het pakket dus naar het servicepunt hier in Helmond brengen.. maar tot mijn verbazing zie ik dat er 2 keer 7,50 afgehouden is van mijn bankrekening...ik heb ook maar 1 keer een mailtje gehad waarmee ik de bon kon uitprinten... hier is het KIALA zendingsnummer als ik het goed heb...2862904...dat is dus het nummer waarvoor ik betaald heb maar geen bon kon uitprinten... mijn naam is CATHY VAN BERLO HELMOND en mijn bankrekening is van de RABO... Kunt U het na checken zodat ik die 7,50 terug krijg want ik kan het zelf niet storneren volgens de RABO...dat moet de ontvanger van het bedrag doen.. alvast hardstikke bedankt.. met vrgr. Cathy
Hele pakket vernielt, en nog steeds niet verzonden door Kiala. Ik heb 't weer terug gekregen en de telefoon kosten zijn €1,- p/m met een maximum van €50,-!!!! Belachelijk! Uit welk tijdperk komen jullie? Ik zou zo spoedig mogelijk contact met jullie willen en ik betaal er geen stuiver aan. Gr Frank
volgens mij wordt er gesmeten met pakketjes! volgens mij uh weet het gewoon zeker. een pakketje met servies superr goed verpakt.. gewoon kapot!!! :(
Beste klantenservice, Klopt het dat ik een blikje schoolbordverf niet kan versturen omdat het vloeistof I (binnen nederland) jokealmirante@gmail.com
Geachte Kiala, Ik heb 2 dagen geleden verzend klaar gemaakt maar blijkbaar de adres klopt het niet kan ik de adres verwijzen? Als ik moet bellen naar klantenservice voor 80 cpm vind ik teu duur. Ik hoor graag van jullie. Mvg H.Yusuf
Beste Kiale, Na betaald te hebben via i deal, werd bij mij een foutmelding weergegeven en kon het verzendlabel niet worden uitgeprint! Vertel mij hoe ik dit kan oplossen? Het bedrag van €3,95 is wel afgeschreven van mijn rekening. Maar geen verzendlabel dus. Groet Evelyne
Onmogelijk via hun website contact op te nemen!
Goedendag al eerder heb ik een mail aan U gestuurt met de vraag hoe ik mijn 4 euro voor label terug gestort krijgen. Waarom t fout ging weet ik niet mar bij t eerste label klopte t adres niet en ik moest dus een nieuw label aanmaken om t pakket te kunnen versturen. Het gaat om dit pakket 27/01/17 Tessa Arntz 3.95 EUR 001XKZF Online betaald Druk opnieuw af Deze was verkeerd maar wel betaald. Graag verneem ik hoe ik refund kan krijgen van de 4 euro voor het niet gebruikte label. Mvg Jacky
Kiala niet te bereiken telefonisch volgens UPS!! Al 3 mailtjes verstuurd, maar pakket nog niet binnen. Als dit woensdag niet binnen is zet ik het op Facebook en tv programma Radar! Wij zijn hier nu helemaal klaar mee en zoek de media op! Track & Tracenummer: 0001XMYC, HET PAKKET LIGT IN JULLIE SORTEERCENTRUM! josetraas@hotmail.com t.vanschaik6@upcmail.nl
Ik heb tot 2 x toe betaald voor een label, maar nog geen label per mail ontvangen. Ik heb niet de intentie een nummer wat 80 cent pm kost te bellen want ik kies voor Kiala omdat het voordeliger is dan de concurrent. Mijn mailadres: jannieckvanvlaardingen@gmail.com
Er is een mail verzonden dat het pakket klaar ligt op het afhaalpunt. helaas, het ligt er niet! Twee dagen later nog steeds niet! Als ik jullie probeer te bellen moet ik zo lang aan de telefoon blijven hangen dat de winst om het pakket met Kiala te laten versturen totaal overschreden wordt! Normaal laat ik iets bezorgen via Post NL ( wordt het ook nog thuis bezorgt ) en heb nooit klachten maar dat is € 2,00 duurder. Met jullie aan de telefoon zitten kost me nu al € 4,00 en er is nog niets opgelost! Hoe kan het dat er gemaild wordt dat het pakket binnen is maar dat het niet waar is? En hoe komt het dat daar over bellen zo duur is dat je halverwege het gesprek de hoorn op de haak gooit omdat het een veel te duur telefoongesprek wordt? Graag antwoord op deze vragen, vriendelijke groet, Helma
Er is een mail verzonden dat het pakket klaar ligt op het afhaalpunt. helaas, het ligt er niet! Twee dagen later nog steeds niet! Als ik jullie probeer te bellen moet ik zo lang aan de telefoon blijven hangen dat de winst om het pakket met Kiala te laten versturen totaal overschreden wordt! Normaal laat ik iets bezorgen via Post NL ( wordt het ook nog thuis bezorgt ) en heb nooit klachten maar dat is € 2,00 duurder. Met jullie aan de telefoon zitten kost me nu al € 4,00 en er is nog niets opgelost! Hoe kan het dat er gemaild wordt dat het pakket binnen is maar dat het niet waar is? En hoe komt het dat daar over bellen zo duur is dat je halverwege het gesprek de hoorn op de haak gooit omdat het een veel te duur telefoongesprek wordt? Graag antwoord op deze vragen, vriendelijke groet, Helma info@stoffigezaken.nl of 06 11258783
Heb 06-060-2017, vandaag dus. betaald voor n pakketje versturen maar geen etiketlabel ontvangen
Op 21-5-7 heb ik een Tommy Hilfiger webshop bestelling terug gebracht naar de Tommy Hilfiger winkel aan Kalverstraat 117 te Amsterdam. Zij zouden hem via een Kiala punt terugsturen naar het sorteercentrum van Tommy. Ik heb een Kiala Track & Trace code gehad. Via de code zie ik op 23-5-17 dit bericht: Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren. Hierna is er niks meer met het pakket gebeurd, althans volgens de T&T niet. Ik heb al 5 mails gestuurd naar Kiala webnl@kiala.com maar nooit reactie op gehad. Er is geen telefoon nummer bekend? Ik wil echt zo snel mogelijk te horen krijgen waar mijn pakket is, aangezien er aan een behoorlijke waarde aan kleding in zit waarvan ik het geld terug wil krijgen. Het is inmiddels bijna 1,5 maand verder en dit probleem mag nu weleens opgelost worden. Kiala code: 306 514 976
Mijn pakje nr 00280kA is niet in Winschoten aangekomen maar is afgehaald in Almere hoeken dit ? Waar is mijn pakje
Er is een pakket naar mij verstuurd via Kiala. De website waar ik naar wordt verwezen, KIALA.BE disfunctioneert voortdurend op meerdere pagina's, inclusief die van de traceer mogelijkheid. Het is mj niet gelukt om in te loggen met mijn traceercode. Heb de helpdesk gebeld. Vooraf werdt aangekondigd dat het tarief 90 cent per minuut is met een maximum van 45 euro. Moest eerst een bandje afluisteren, kwam vervoglens na een paar keer doorverbinden bij een medewerker die deed als of deze hier niets over kon melden. Ben naar de winkel geweest waar het pakket had moeten worden afgeleverd, maar daar was het (nog steeds) niet aangekomen. Ik vewacht per ommegaande een reactie met: Excuses voor het niet functioneren van uw website. Een mogelijkheid om gratis te kunnen melden dat er een probleem is. Restitutie van de door mij tot dusver gemaakte kosten om er achter te komen of / waar mijn pakket is afgeleverd. Verwacht een schriftelijke reactie, c.q. per email, wens niet gebeld te worden. Welgemeende groet, Drs. R. Glasbeek EoMC BA
extra kosten vragen terwijl dit door het Europese hof niet is toegestaan. foei!
Waarom krijg ik gern antwoord? 056607709 of 0497206462
Is Kiala in Uithuizen altijd open, of hebben ze ook vakantiesluiting? Gr. Ria
beste ik heb deze week 4 keer geprobeerd om een label aan te maken . Alles tot het einde gedaan en dan zegt men probeer later nog eens terug heb geen label kunnen afdrukken maar is wel 4 keer 7,50 € van mijn rekening gegaan . nu was mijn vraag wat moet ik dan doen . mvg Nancy 0486.67.79.79
Ik wil graag contact met Kiala zonder het dure 0900 nummer te hoeven bellen. Het lukt mij niet om op een andere manier contact te krijgen. Mvg Ria Geertman. ria.geertman@online.nl

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.