klantenservice Hollandsnieuwe

www.hollandsnieuwe.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Hollandsnieuwe
Hollandsnieuwe is een telefoon provider. Door de Sim Only abonnementen die Hollandsnieuwe u aanbiedt kunt u ontzettend voordelig bellen, sms’en en van internet gebruik maken. Hollandsnieuwe biedt vier soorten abonnementen aan waarbij u zelf kunt kiezen of u de optie op te bellen, te sms’en of te internetten in uw bundel wil opnemen. Een contract bij Hollandsnieuwe duurt 1 of 2 jaar. Al uw gebruik komt uit één bundel. Bij Hollandsnieuwe betaald u elke maand vooraf. Hierdoor komt u nooit voor verassingen te staan en zult u niet schrikken van hoge rekeningen. 1 belminuut kost bij Hollandsnieuwe hetzelfde als 1 SMS of 1MB. Wanneer u toch meer belt, sms’t of gebruik maakt van internet dan u aan het begin van de maand had ingeschat dan kunt u gemakkelijk en veilig en snel uw bundel opwaarderen via iDeal of creditcard. Wanneer u wilt weten hoeveel tegoed u nog overheeft kunt u dit gemakkelijk online bekijken of bellen naar een telefoonnummer. Wat speciaal is aan Hollandsnieuwe, in vergelijking tot andere mobiele providers, is dat u altijd hetzelfde lage bedrag binnen en buiten uw bundel betaalt. Tevens kunt u per maand uw bundel aanpassen. U kunt bijvoorbeeld een hogere of lagere bundel nemen of een extra bundel aan of uit zetten. Dit gaat ontzettend simpel online. Wanneer u meer wilt dan enkel een sim kaart kunt u kiezen voor een toestelabonnement. Bij veel andere mobiele providers worden de abonnementen gepresenteerd alsof u de telefoon gratis krijgt. U betaalt echter veel extra kosten die zijn verwerkt in uw abonnement. Bij Hollandsnieuwe is de telefoon direct van u. U betaald elke maand een vast laag bedrag en aan het eind van uw contract stopt u met het betalen van deze lage lasten en betaalt u nóg minder. Hollandsnieuwe heeft heel veel mooie smartphones in het assortiment. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor de Apple iPhone 4s in het zwart en wit, voor de HTC Mini of HTC Desire, LG Optimus of de Samsung Galaxy S3 mini. Daarnaast kunt u ook kiezen voor een simpeler model zoals de Nokia 301 of Nokia Asha 302. Als u het niet prettig vindt om vast te zitten aan een abonnement kunt u ook terecht bij Hollandsnieuwe. U kunt namelijk ook voor de prepaid optie kiezen. Daarnaast heeft Hollandsnieuwe ook Sim Only abonnementen voor ondernemers voor als u uw telefoon zakelijk wilt gebruiken. Wanneer u voorheen een andere provider had dan Hollandsnieuwe is het heel makkelijk om over te stappen. U kunt bij Hollandsnieuwe gewoon uw nummer behouden. Als u naar het buitenland gaat kunt u ook hier gewoon voor een laag tarief bellen, sms’en en gebruik maken van internet. Op de website van Hollandsniewe kunt u terecht voor verdere vragen. D website heeft een klantenservice sectie waar veel gestelde vragen staan vermeld. Mocht u het antwoord dat u zoekt daar niet kunnen vinden kunt u altijd bellen naar het telefoonnummer van de klantenservice. Bij twijfel kunt u altijd het telefoonnummer bellen, de klantenservice medewerkers staan u graag te woord en helpen u verder.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Hollandsnieuwe. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Hollandsnieuwe, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

T-Mobile is één van de grootste providers van Nederland. Het bedrijf...

uitgebreide informatie »

Ben

Ben Klantenservice Ben is een mobiele telefoonaanbieder in Nederland....
uitgebreide informatie »
De Lebara Group is opgericht in 2001 om innovatieve oplossingen in de...
uitgebreide informatie »

Een abonnement afsluiten, uw abonnement verlengen, vragen over de...

uitgebreide informatie »
De Pay As You Go International SIM met meer dan 8 miljoen klanten...
uitgebreide informatie »
Pretium Telecom is na KPN de grootste aanbieder van traditionele vaste...
uitgebreide informatie »

views

21621

rating

2/5

quality

18%

reactions

82

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

€ 15,= belkosten met de vaste telefoon om een abonnement te nemen ! Schandalig !!! mailen en geen reactie krijgen = nog erger !
Heb ik een kapot toestel moet ik zelfs in de garantieperiode kosten betalen. Jammer, maar bij einde contract ga ik toch naar een andere provider uitkijken
Even een vraag: klopt het dat ik met hollands nieuwe NIET kan bellen of internetten in China. Ik zie dit land nl. niet op jullie lijst staan. Hoe is dat mogelijk?
Hoe kan ik mijn contract verlengen , loopt af op 15 okt. aanstaand. Ben vanaf 9 aug voor 2 maanden weg,\ Wat ik ook schrijf op de side van holl. nieuwe ik krijg geen goed antwoord. w.rijswijk31@upcmail.nl
2 toestellen besteld 1 geleverd andere afgewezen op mijn naam. Andere toestel geleverd op naam van mijn zoon en wat denk je wordt van mijn rekening gehaald hoe kan dit was al een zootje met bestellen maar wordt nu steeds erger Zoeken op de site een ramp, bellen een ramp kost je alleen maar geld waardeloze rotzooi daar moet een waardering invullen anders niet verzonden nou 1 ster maar is veel te veel zet er maar een dikke min voor
-`t duurt 20 minuten , voor je iemand aan de lijn hebt ; allemaal eigen kosten !!! -ik krijg rekeningen die allemaal al op tijd BETAALD ZIJN . -heb een brief hierover gestuurd , maar krijg GEEN ANTWOORD !!! - ik ben niet meer bij ING , maar bij ABN/AMRO - van die rekening heb ik telkens betaald (NL40ABNA 0544468600 ) ALSTUBLIEFT , wilt u dit voor mij doorspelen naar de betreffende afdeling ? ( ik ben 65+ , en "digibeet "; daarom is `t voor mij wat moeilijker allemaal . Ik hoop echt , dat u dit BEGRIJPT ! Alvast heel erg hartelijk bedankt voor de moeite , Fijne avond , vriendelijke groeten , Mw. Heitkamp
pure nepperij
Is super goed nummer!
Vind het balachelijk om 35 min aan de telefoon te blijven en niemand te spreken. Sommige mensen leven van een uitkering hebben een hoeskoop abbonement en zijn jog bijna 32euro kwijt zonder iemand gesproken te hebben. Vind dat schandalig serieus
Ik ben al klant bij jullie nu met mijn nieuwe bestelling bij jullie heb ik dan automatisch nummerbehoud Gr. Jessica prinsen Tel 0627434628
ik heb net anderhalf uur aan de telefoon gehangen om mijn abonnement te verlengen met een nieuwe telefoon van jullie. Door JULLIE fout om mijn geboortedatum niet correct in te vullen, kan ik nu geen nieuw abonnement aanvragen. jullie hebben wel mijn gegevens van mijn paspoort, daar staat mijn geboortedatum toch ook juist op!!!! Wie betaald nu mijn kosten van de telefoon!!!! 90 belminuten maal € 0,80 is €72.00 mvg, Marion Schouren
Ik moest vorige maand 10 euro extra betalen voor een sms bundelvoor me dochters telefoon 0637561829 die ze niet had besteld maar dat kon volgens jullie die maand niet meer gewijzigd worden was ik niet blij mee want ze sms helemaal niet is een beetje uit de tijd voor die jongelui maar wat gebeurt er deze maand weer terwijl ik de sms bundel zelf heb uitgezet wordt het gewoon weer afgeschreven en nu wil ik toch echt die 10 euro terug want ik word er niet goed van wat en zooitje het bij jullie is dus ik wil maandag d.d.14-7-2014 gebeld worden op mijn nummer 0618445700 en ik vind dat jullie slecht bereikbaar zijn want dat op de computer vragen stellen slaat helemaal nergens op wat voor antwoorden je terug krijgt dus niet vergeten maandag te bellen want als ik toch zelf moet bellen word ik echt boos het is jullie fout dus jullie moeten het ook maar oplossen en me bellen
Ik lees hier dat er ook een gratis telefoonnummer beschikbaar is. Daarvoor moet je zelf gaan zoeken op de site van Hollandsnieuwe. Helaas voor mij onvindbaar! Heb ik jullie misschien begrepen?
Wat een klote service hollandsnieuwe!!!! Laten je TELKENS 10 minuten (en langer) aan de lijn hangen, dan zit je per keer al op 8 euro. En nog heb ik niemand aan de lijn gehad.
Ben totaal niet tevreden!! Sinds 4 dagen afgesloten omdat de incasso in mei fout is gegaan en de herrineringen naar een verkeerd email adres is gestuurd,het gaat om een vergeten punt in mijn email adres door jullie ! Het heeft mij al vele uren gekost maar ik word niet gemaild en sdta uren in de wacht,zelfs een belcomany winkel kon het niet oplossen,gewoon schandalig. Mijn nummer is 0621826827. mvg Marcel van Zuuk
Erg lange wachttijd om telefonisch contact te krijgen. erg klantvriendelijk!!!!
slechte service. Als je toestel in de garantie periode kapot gaat, kun je nergens terecht voor reparatie.
oplichterij . Niks doorverbonden, Alleen maar in de wacht gestaan, € 7,68 armer
Klantenservice is waardeloos, ik heb zo vaak geprobeerd te bellen. Continu krijg ik emails van julie waar ik niet kan op antwoorden. Mijn telefoon is geblokkeerd sinds bijna twee weken maar ik heb alles betaald. Netwerk op mijn telefoon werkt niet. Ik heb allen toegang via WiFi. Ik ben nu echt kwaad. Als ik niet binne een dag mijn telefoon niet kan gebruiken dan ga ik zelf maatregelen nemen. Ik hoop op uw snelle reactie. Mvg. Tomasz Kukulka Oxfordstraat 24 2711 DM Zoetermeer
Mijn telefoon 0637341571 is afgesloten en in mijn hotmail zie ik geen berichten. ik zou binnen 3 dagen teruggebeld worden. Echter, ik wil voor de zekerheid nog een keer mijn bereikbare telefoonnummer opgeven. 0703536778 of 0644456955. Els Hof
Ik stel een vraag en krijg geen antwoord. Is dat de prijs voor een "goedkoop" abonnement??? ericpauwels@hotmail.com 06-22696153
Ik stel een vraag en krijg geen antwoord. Is dat de prijs voor een "goedkoop" abonnement??? ericpauwels@hotmail.com 06-22696153
waardeloose klanten servicekan niet prive met ze in contact kommen
zeer slecht contact te krijgen als je je abenoment wil op zeggen. Ze blijven gewoon geld van je rekening afschrijven. Ook als je al heb opgezegt
ik hoor nu al dertig keer dat ik als eerste word geholpen.Maar ik word NIET GEHOLPEN!!!!!
nummer klopt niet: is algemeen!
Slechter kan het niet! Afzetters!
hallo mijn mobieletelnr is 0637276244 mijn adres is opril-westwal 7 4461 cl in goes. mijn vraag is of dat u mij dit kan toesturen wie mijn heeft gebeld en ik heb gebeld vanaf 14-8-2013 tot op heden , graag zou ik deze informatie toegestuurd willen hebben mvg eric
Wat een op grijpers 1 nummer aangevraagd en 5 euro beltegoed armer echt schandalig dit
Slecht bereikbaar. Als klant kun je op geen enkele manier hollandsenieuwe bereiken. Telkens krijg je voorgedefinieerde antwoorden te zien. Ik vind dit niet handig.
Schandalig op deze manier geld verdienen. Zag later pas dat Hollandsnieuwe een ander nummer heeft en maar 15 cent per minuut vraagt!
Ik heb ruim 12 min moeten wachten en was nog niet door verbonden,zo ben je een hoop geld kwijt á 80 eurocent per minuut en heb nog niks
ik kon nergens het tel.nummer van hollandse nieuwe vinden. Op hun website is het totaal niet te vinden. Dank zij jullie ben ik er toch gekomen.
Het is toch dom dat de klantenservice geen telefoonnummer heeft. Is hollandsnieuwe een scam ofzo?
Ja ik heb nog geen bel minuten binnen moet eiglijk op 28 12 miet zijn en nog steeds niet binnen. Gr
Wordt onbeschoft behandeld door telefonistes Na eindelijk jullie aan de telefoon heb word je af gesnauwd en afgescheept En ben je nog niet geholpen met de vraag waar je mee zit Het kost je klauwen vol geld en nog geen stap verder schandalig dus Ben blij dat mijn abonnement bijna is afgelopen Maar voor die tijd wil ik dat het probleem waar ik mee zit nog wel door jullie wordt opgelost door mij terug te bellen en wel op een nette manier Gr e.m van der linden 0648596423 O
Wordt onbeschoft behandeld door telefonistes Na eindelijk jullie aan de telefoon heb word je af gesnauwd en afgescheept En ben je nog niet geholpen met de vraag waar je mee zit Het kost je klauwen vol geld en nog geen stap verder schandalig dus Ben blij dat mijn abonnement bijna is afgelopen Maar voor die tijd wil ik dat het probleem waar ik mee zit nog wel door jullie wordt opgelost door mij terug te bellen en wel op een nette manier Gr e.m van der linden 0648596423 O
geachte heer/ mevrouw mijm mirosimkaart werkt niet meer van tel nummer 0632343760 ik heb begrepen dat een nieuwe 15 euro kost maar die van mij is niet beschadigd dat is toch anders heb al eerder contact opgenomen maar niets gehoord 3 maanden zonder telefoon tel 0786916868 met vriendelijke groet b van gameren
geachte heer/ mevrouw mijm mirosimkaart werkt niet meer van tel nummer 0632343760 ik heb begrepen dat een nieuwe 15 euro kost maar die van mij is niet beschadigd dat is toch anders heb al eerder contact opgenomen maar niets gehoord 3 maanden zonder telefoon tel 0786916868 met vriendelijke groet b van gameren
Ik wil graag weten hoe het zit met opzeggen, maar ik kan niks vinden! en 80 cent per minuut is gewoon onbeschoft! Heeft u hier een oplossing voor?
Beste mensen van Hollandse nieuwe. Als een bedrijf 80 cent per minuut rekent om een klant te woord te staan heeft het voor mij hetzelfde niveau als een exploitant van 0906 sexlijnen. Schandalig gewoon. Als ik dit geweten had was geen klant geworden. Echt schandalig!!!!!! J.Versteeg 060637328454
Heb 3x moeten bellen om doorgeschakeld te worden. Elke keer werd ik weggedrukt en moest opnieuw bellen. Makkelijk verdienen zo en duur telefoontje voor mij.
Je betaald om doorverbonden te worden, echter in plaats van doorverbonden te worden, wordt de lijn verbroken en ben je ongeveer € 1,- lichter en geen steek verder.
niet normaal dat je 90 cpn ik heb zelf kpn en dat is gratis. dit is voor mij een reden om toch maar niet over te stappen
Ik was eerst volgende en vervolgens wordt de lijn verbroken. Lekker dan.
Hallo, Ik kan geen apps bijwerken of nieuwe apps toevoegen asl ik dat wil doen staat er u moet inloggen op uw google-account Mij vraag is waar/hoe moet ik inloggen op mijn google account Alvast bedankt Timo
kut
Doorverbinden duurt veel te lang!!!! nr 0637153945
Op de website staat geen telefoonnummer vermeldt. Zeer vervelend!
Geachte heer mevr, Bij deze wil ik mijn email adres bekend maken bij U ik kan mij niet inloggen op U site, mijn mail is jos.franssen@hotmail.com, ik wilde kijken voor een nieuw toestel mijn abonnement loop eind dit jaar af. Afz j.franssen 6466SH 26, Kerkrade. Telefoonnummer 0637418277.
Ik probeer al langer dan 28 uur nummerbehoud aan te vragen via mijn hollandsnieuwe.nl en de button "nummer overzetten" is niet beschikbaar. Na lang zoeken vind ik deze mogelijkheid om contact met u te nemen. Want wie wil nou 80 c.p.m. betalen voor vragen bij een bestelde product dat niet werkt. Ik heb mijn telefoon nog niet thuis en de ergernis loop al erg hoog. Erg irritant en onpersoonlijke zaak is dit. Ik heb al spijt van dat ik met deze zaak in zee ben gegaan.
ik kan telefoonnummer van de betalingsadministratie nergens vinden. bel mij svp met spoed 06 20599055
hufters: denk je dat je Hollandsnieuwe belt, krijg je deze hufters aan de lijn die 80 cent rekenen, waarvoor??: NIKS Ga je echt nuttig maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Duurt veel te lang voor je geholpen wordt, ondertussen zijn zij na 10 min wachten ruim acht euro rijker en je hebt nog niemand gesproken, typisch geval van klanten oplichten
Geachte heer/mevrouw Adreswijziging per 14 Februar i2015 hondsdrafstraat 21 2971BT Bleskensgraaf tel 0184785505. met vriendelijke Groet
iheb al vijf keer bij anouk mijn klacht op gegeven maar krijg geen antwoord
ik bel jullie 4eur kwijt en geen gehoor
Wilt u mij zo als aangevraagd bij de bestelling op 09-01-2015 met effectieve datum instelling nummerbehoud t.w. 0657324464 op 27-02-2015 effectueren. Ik wil mijn nummerbehoud vandaag nog in werking zien. Als u niet aan dit verzoek voldoet, heb ik het voornemen op mijn contract op te zeggen. Ik hoop en vertrouw op uw medewerking. MVG Jos Donkers
mijn mobiel nr. is 0647587381, het gaat hierom er wordt nu of er is nu 28 euro 50 van mijn rekening afgeschreven terwijl dit al zo+n 2 jaar 16 euro 50 is dat vindt ik nogalvreemd hoe zit dat, verder wordt er sinds vorige maand ook door onbekende gemelde apps vorige maan voor bijna 100 euro afgeshreven die ik zelf telekns opwaardeer hoe kan dat en hoe kom ik er vanaf, graag via mijn e/mail adres h.verstijnen@live.nl reageren ik zeg anders mijn abonnementper direct op en zoek ik een ander provider. m.v.g.verblijf ik H.Boer Verstijnen.
Ik heb mijn abbonnement bij jullie opgezegd . Dat gaat in 16 mei .ik ben nu prepaid bij telfort. Maar ik wil wel graag mijn nummer houden . Mijn nummer is 0622402443 . Het spijt me dat ik bij jullie wegga ,maar ik heb nu twee jaar heel slecht ontvangst gehad van jullie . Een drama . Geen goede dekking . Hoop dat het allemaal geregeld kan worden . YT Jorritsma de nijsted 11 8735 hv Itens . Hoop snel iets te horen . Bvd
Goed doorverbonden en antwoord gekregen op mijn vraag
Het toestel van mijn zoon is vandaag gestolen. Hij komt er net achter. Bij iedere provider kun je de sym telefonisch blokkeren. Maar bij de hollandse nieuwe niet. Het is nu wel een zondag en jullie zijn er niet. Heel slecht geregeld
na dagen geprobeerd te hebben nog steeds geen internet op mijn telefoon. dan maar even bellen! inmiddels hang ik al 40 min aan de telefoon. na een vreselijk bandje waar je enkele cijfers in moet toetsen die NIET pakken. toets 2 om een medewerker aan de lijn te krijgen, ik overdrijf niet maar pas na 12 keer toetsen werd ik doorverbonden waar ik inmiddels al weer ruim 40 min op wacht??? Hier word je niet vrolijk van. Uiteindelijk gaat het over een simpele vraag; bij mijn eerste abonnement heb ik gevraagd internet uit te schakelen, dit wil ik weer ingeschakeld hebben? Ik ga maar ophangen, krijg hier geen medewerker te spreken, kortom waardeloos. Voorstel;neem de gegevens op en bel terug erikforfrieds@hotmail.com
ik wacht na al 13 minuten op een verbinding om iemand te kunnen spreken tegen 0,40 cent per minuut. Is dat KLANTENSERVICE? B el mij svp zo spoedig mogelijk op!!! Tel 0229 591568 tnv J.H. van IJzerloo
Ik heb een probleem dat mijn mobiel ( Samsung Galaxy Ace 2) elke keer vast loopt en dan weer moet worden opgestart moet worden. Ik kan van Hollandse Nieuwe hier op geen antwoord krijgen om dat op te lossen.
Ik heb al meerdere malen proberen in te loggen ook met het nieuwe wachtwoord, maar het lukt maar niet mij oude wachtwoord wat in de eerste mail stond ben ik kwijt. dus ik kan niet meer in mijn gegevens help mij hiermee en stuur mij het wachtwoord. Hoogachtend W.Krijnen mij telefoonnummer is0637683959 bij voorbaat dank.
Wat een slechte bedoening: geen mobiel internet, daarna een geblokkeerde simkaart terwijl ik mijn rekening heb betaald (via een omweg dat wel), GEEN BEREIK MET DIE MENSEN. Dat laatste punt vind ik het vervelendste. Bij T-Mobile had ik tenminste een winkel in de stad Alkmaar en bereik via de mail.
Waardeloos bedrijf, begin er niet aan.
Is niet bereikbaar
Ik heb begin december gigantische problemen gehad met het bereik op het moment dat ik in het buitenland zat. Dat werd destijds erkend door Hollands nieuwe na telefonisch contact. 7 december kreeg ik te horen dat mijn beltegoed opeens op was. Ik had nauwelijks gebeld, omdat ik op het moment van de storing eigen telefoonkaarten heb gekocht in het buitenland. Ik heb nog nooit zo'n slecht gevoel gehad bij een abonnement. Ik heb al veel schade gehad door onbereikbaar te zijn en na meerdere malen proberen de klantenservice te bereiken met terugbel garantie na 45 min in de wacht te hebben gestaan wordt ik niet teruggebeld. Ik verwacht een oplossing met i.i.g. een telefonisch contact. Groet, Jeroen Stuyt Stuyt Recreatie bv 0615242666
Waarom neemt u geen telefoon aan .
Jullie geven het E-mail adres niet prijs dat vindt ik super slecht! Je kunt niet eens een mail naar hollandsnieuwe sturen.
Ik kan geen contact krijgen met hollandse nieuwe. Wil mijn contract opzeggen:0637271591.. Op naam van W Hoogerbrugge. Te bereiken op nr 0648165716
Heb26 jan een simonly kaart gekregen met 1500mb internet bellen en smsen heb vandaag een maile gekregen dat er een simkaart onderweg was voor sneller internet moet ik die allebei gebruiken er kan toch maar 1simkaart in moet ik bie van sneller internet terug sturen naar hollandsnieuwe want die is dan niet nodig
Mijn abonnement is in december afgelopen en toch wordt er elke maand nog een bedrag van 10 euro 50 van mijn rekening afgehouden
Ben tevreden alleen jammer dat ik nog zo klein tefoontje heb van 6 jaar terug
Waardeloos! Nu al drie maal terug gemoeten naar Bel compagnie omdat telefoon ermee ophoudt, lekker met dit weer weer een uur te moeten fietsen.
Goedenmorgen, ik ben al vanaf oktober aan het proberen om deze gasten te pakken te krijgen via mail,via hun contact formulieren zelfs geen telefoonnummer kan ik vinden,kunt U mij helpen? Dank U wel mvg Helga Janssen
Hallo ik zal mijn eigen eerst even voorstellen, ik ben Dokus Weel en ik heb in 1998 een ongeluk gehad met de auto v/d baas (een Golf T.D.I. van 3 maanden oud). En kan sindsdien niet meer lopen, wat ik veel erger vind ik kan ook niet meer praten. En praten was juist mijn beroep ik was uitvoerder, dus daarom vind ik dat verschrikkelijk. En om niet weg te kwijnen achter de Geraniums, doe (wat ál mijn hobby was) maar nu doe ik er meer voor het verzamelen van reclame pennen. Ik doe er nu meer moeite voor zoals blijkt uit deze mail. Nu is mijn vraag zijn jullie in het bezit ervan, ze mogen ook van Uw bureau zijn hoor. En zou U ze dan willen sturen naar : Dokus Weel Tames Visserstraat 6 1636 XX Schermerhorn En als er iemand in de buurt komt, kom dan om een bakkie. P.S. Ik heb trouwens liever dat je in de avond komt, en neem je partner méé. Dan drinken we nog een borrel, een biertje of een wijntje kan ook. Ik ben vaak al om 3 uur, half 4 uit mijn werk. Stuurt u mij een mail als U komt? Naar: dokus57@hotmail.nl
5 minuten in de wacht voor €0,80 per minuut . Mijn telefoon verloren dus stress en ik probeer de telefoon te blokkeren. Wat wen slechte service!!! .
Ik ben 4 maanden geleden overgestapt naar T-Mobile en er wordt vanaf die tijd nog steeds abonnementskosten afgeschreven, ook na herhaaldelijk contact met Hollands nieuwe.
Ik wil n nieuw abbo en mn oude afkopen maar lukt niet zonder 0900 te bellen treurig dit

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.