klantenservice Bonprix

www.bonprix.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Bonprix
Shopt u uw kleren liever online dan in de winkel? Neem dan een kijkje bij Bonprix, dé online shop met een enorme keuze aan dames- en herenkleding. Bonprix is gevestigd in verschillende Europese landen, zoals Frankrijk, Duitsland, Italië, Polen en België. Sinds 1991 is de firma in Nederland gevestigd. De online shop is inmiddels niet meer weg te denken in de online shopping wereld en levert al jaren op rij kleding met een goede kwaliteit. Bonprix is zo populair vanwege haar uitgebreide collecties voor jong en oud. Zo heeft u bij Bonprix bijvoorbeeld een enorme keuze: kleding, schoenen, ondergoed, accessoires, badkleding, zwangerschapskleding, sportkleding, jassen.. Noem maar op! Ook dames met grotere maten kunnen terecht bij de online shop. Zo heeft Bonprix een hippe en uitgebreide collectie voor de ‘grote’ maten, zodat dames die niet langer maatje 36 hebben ook online kunnen slagen. Bonprix heeft een gevarieerde en moderne collectie, geïnspireerd op de laatste mode. Daarnaast is de online shop gericht op kwaliteit. Kleding moet immers niet alleen mooi zijn, ook kwaliteit staat bij Bonprix hoog in het vaandel. Om deze reden heeft Bonprix meer dan 6 miljoen tevreden klanten. Hebt u vragen over de online shop? Bij de Bonprix klantenservice kunt u terecht met al uw vragen over de kleding die online wordt aangeboden. Vragen? Bel de Bonprix klantenservice! Op Bonprix shopt u eenvoudig: u bestelt uw kleding in de juiste maat en kleur, vult uw adres in en kiest uw betaalwijze. Hebt u toch vragen over hoe de online shop in elkaar zit? Bel dan de klantenservice van Bonprix! De medewerkers van de klantenservice staan voor u klaar. Ook voor andere vragen kunt u terecht bij de Bonprix klantenservice. Wilt u bijvoorbeeld weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten? Onze medewerkers kunnen aan de hand van uw gegevens zien hoe ver uw bestelling is en u vertellen wanneer u uw bestelling kunt ontvangen. Wilt u weten hoe u een artikel moet retourneren en wat hier de voorwaarden van zijn? Ook dan kunnen onze medewerkers u vertellen wat u moet doen om uw bestelling eenvoudig kan retourneren. Hebt u specifieke vragen over de verschillende betalingswijzen? Onze medewerkers zijn bekend met iDeal, PayPal, Creditcards en betalingen achteraf. Zij helpen u graag met alle vragen over deze systemen. Daarnaast kunnen zij u adviseren over de wijze waarop u het beste kunt bestellen aan de hand van uw belangen. Kortom, voor al uw vragen kunt u terecht bij de Bonprix klantenservice! Problemen met inloggen? Bel de klantenservice van Bonprix! Als u problemen heeft met inloggen, kunt u het beste de Bonprix klantenservice bellen. De medewerkers van de Bonprix klantenservice helpen u graag met uw paswoord of e-mailadres. Zo bent u in een mum van een tijd weer ingelogd op de online shop. Ook als u nog niet geregistreerd bent of problemen heeft met de express-registratie, kunt u de Bonprix klantenservice bellen. Zo bent u binnen no time ingelogd om uw kleren op de online shop te bestellen en heeft u deze voor u het weet al in huis!

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Bonprix. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Bonprix, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Wehkamp is een Nederlands postorderbedrijf. Het bedrijf werd in 1952 als...
uitgebreide informatie »
Pabo is dé online shop voor een uitgebreid aanbod sexy lingerie, mode,...
uitgebreide informatie »
Wie kent Groupon nog niet? Groupon is de marketingonderneming die via...
uitgebreide informatie »
Zalando is een Duitse webshop voor schoenen- en kleding. Het bedrijf is...
uitgebreide informatie »
Marktplaats (online store) Marktplaats is een Nederlandse website waar...
uitgebreide informatie »
Neckermann (online store) Neckermann is een van oorsprong Duits...
uitgebreide informatie »

views

11225

rating

2/5

quality

33%

reactions

33

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

ik heb 24 maart 2014 een bedrag overgeboekt van 20.84 met betkenm 700000010231363370 naar bonprix dit is af geschreven van mijn rabobank ik heb al 2keer een herrinnering gehad ik en betaal dus niet niet meer
Ik heb iets besteld bij Bon Prix en moest 23,84 vooruit betalen. Heb netjes 24 euro betaald, maar kreeg mijn bestelling maar niet. Bij na vraag per mail werd er na vijf dagen geantwoord dat de betaling niet binnen was en of ik 20 euro wilde overmaken. Mijn reactie hierop was dat ik reeds netjes 24 euro over had gemaakt zoals ze hadden verzocht en ik heb het bewijs van betaling meegezonden. Vervolgens heb ik niks meer van Bon Prix vernomen. Ik heb nogmaals gemaild en geeist dat ik of mijn bestelling krijg of mijn gekld terug, ik heb nu geld betaald voor iets wat ik nooit gekregen heb, schandalig!!
u behandelt klachten niet zoals dit hoort...mail gestuurd op 11-2-2014, gebeld op 3-3-2014 en u blijft maar doorgaan met herinneringen sturen...En krijg geen antwoord op mijn vragen...Heb dit alles aan mijn advocaat doorgestuurd..en deze gaat het verder behandelen.. klantnummer: 0089368804...
Er valt niet met u te communiceren. Laatste zogenaamde aanmaning wordt onder protest zal ik de kleding betalen die teruggestuurd zijn, echter , minus € 10,- ekstra kosten zoals overeengekomen destijds met een van uw medewerkers .. Alle betalingen zijn onmiddellijk verricht. De klant wordt niet serieus genomen en is duidelijk geen koning. Ik stel post van Bon Prix niet meer op prijs en wens het ook niet meer via email te ontvangen. Met dit bedrijf wil ik niets meer te maken hebben omdat je niet serieus wordt genomen. Beloftes worden gedaan die later alleen geld en tijd kosten. Ik vraag je af of de klantenservice ueberhaupt wel bestaat.
Graag wil ik doorgeven dat ik de rekening betaald heb dat heb ik al gemeld zou doorgegeven worden , nu krijg ik brief van contentia daar ben ik niet van gediend . Heb jullie gebeld en moet per mail me beklag doen bij deze dus. Het bedrag is 17 febr al betaald dus hoop nu dat het recht gezet is . Vriendelijk groet Janneke anema Leimuiderdijk 89 1435 cv rijsenhout
had een vraag over een betaling heb hem al betaald enige tijd geleden had hem zelf uitgeschreven daar ik geen internet bankieren heb had iets besteld via internet weet het haast zeker dat ik hem heb betaald mijn klantnummer is 0101412679 heb hier niks meer dus dit berust op een vergissing ik denk omdat ik het via overschrijving had betaald en geen betalingskenmerk had bij gezet met vriendelijke groet agi overbeeke vignolastraat 158 3066BR rotterdam
Geachte, ik weet dat er nog een factuur open staat, maar ikzit midden in een scheiding en mijn man heeft alles meegenomen dus ik hoop dat ik nog even uitstel kan krijgen van mijn factuur Ik hoop dat het mogelijk is ik hoop op u begrip met vriendelijke groet c van gelder burgemeester kruiffstraat 11 2985ad ridderkerk
Na mijn bestelling kreeg ik een bevestiging met bezorging op 28/2. Klantennr. zou iik binnen 2 dagen ontvangen. Dit om mijn bestelling te traceren. Dit nr. niet van U ontvangen, evenmin de bestelling, waarvoor ik de hele dag ben thuisgebleven. Wel! ontvang ik van U reklame via mijn mail. ! Vreemd toch? Ook Uw Email adres is in NL niet aangesloten! Maar staat wel aangegeven. Ik moet U eerlijk zeggen dat dit mij van zo'n groot bedrijf erg tegen valt. En Ik dit geen reklame voor Uw firma vind. Graag wil ik zsm van U een reactie ontvangen. Mvg Ank Snabel
Geachte heer/mevrouw, Ik heb uw brief ontvangen afgelopen zaterdag en die moet ik nog betalen voor € 5,45 maar ik snap helemaal niet volgens mij heb ik al lang betaald maar ik ga niet betalen hoor en wil ik eerst uw heel goed kijken naar mijn rekening of wil jij een rekeningoverzicht naar mij sturen dan kan ik zien??? Ik heb geen zin meer bij u bestellen want er is soms helemaal niet kloppen dus laat maar en ik hoef niet meer bestellen hoor. Mijn naam Mieke Derijck De Heerlijkheid 170 3344 BP Hendrik Ido ambacht Ik kan niet bellen omdat ik doof ben en kan wel mailen± b.derijck"caiway.nl klantnr. 0088216016 P.S.ik heb brief van afgelopen zaterdag 22 februari en er staat op brief moet voor 17 februari betalen hoe kan dat nou..... In afwachting van uw antwoord, verblijf ik met vriendelijk groet Mieke Ik vind altijd bij u rommeling sorry dat ik moet zeggen.
geachte hr/mvr. ik heb op 14-1-2014 bestelling gedaan, 97742395 maat 42. maar ik heb tot heden niks ontvangen. ik heb de rekening betaald. van van eos en deze besteling ook van 44.94. wanneer kan ik het verwachten. groetjes w.hoevenberg
Snelle en correctie reactie op mijn vraag. Ben vriendelijke geholpen.
Ik heb klachten ingediend bij de radar dat jullie ons niet willen betalen die we twee broeken hebben teruggestuurd terwijl we vooraf moeten betalen. Ik heb de radar doorgeven dat we 'de koude douche' voor bonprix aanmelden, omdat jullie de betaling niet op tijd op de rekening van mijn man terugstorten. Terwijl we meermalen hebben gemaild en gebeld. Deze tekst hebben we doorgestuurd naar de radar.
Mijn man heeft drie broeken besteld en ontvangen, maar twee van drie broeken heeft hij twee maanden geleden teruggestuurd, omdat ze te klein waren en de kwaliteit is erg slecht. Hij heeft een maand geleden een mail gestuurd om het bedrag terugstort op zijn rekening. Tot nu is niks gebeurd, dan ga ik klachten indienen
Ik krijg een acceptgiro van bonprix over verzendkosten, die heb ik al betaald.de blouse koste 19.99 en ik heb 25.84 betaald.
U stuurt mij een aanmaning met de mededeling dat u er al meer heeft verzonden,kan mij daar niets van herineren en kan dat ook per e-mail niet terug vinden, dus ik begrijp dit niet helemaal.evele089@planet.nl
Ik wens geen post per mail meer te ontvangen van Bronprix. Ook de boekjes hoeft U niet meer op te sturen. groeten Marianne Guezen.
IK (mevr a boon puttersbos 127 )hoofddorp, ik heb een mail van jullie gekregen , dat t nu gratis verzenden is , heb 2 bestellingen gedaan, samen 29,98 , maar er is toch weer bezorgkosten berekend, ik vind dit niet netjes grtjes a boon ,
IK (mevr a boon puttersbos 127 )hoofddorp, ik heb een mail van jullie gekregen , dat t nu gratis verzenden is , heb 2 bestellingen gedaan, samen 29,98 , maar er is toch weer bezorgkosten berekend, ik vind dit niet netjes grtjes a boon ,
Geachte reactie. Mijn klantnr.86252570 en campagnecode 15109 Gaat per 08-09-2012 verhuizen van : klaverweide 20 1688BB Nibbixwoud Naar: Het Woud 3 1688JE Nibbixwoud
Ontvangen ,Blazer art.903080 gebeld voorkant vier open naadjes inmiddels zelf genaaid maar doorgegeven er zou iets aangedaan worden niets gehoord.MIJN klantn 93976908
halo hier met freiwalt kunnen juli hier n pakje op halen op de klispad 4 6841gw 0633836191 dank u wel
Ik ben Petra Cox met klantnr. 1036499 wonende in Roermond. Echter er woont nog een Petra Cox in Roermond nl. op de Minderbroedersingel 8 in Roermond. Deze persoon is waarschijnlijk ook aan mijn klantnummer gehangen ?? Zij kreeg nl. de catalogus toegestuurd maar met mijn gegevens waaronder tel. nr. en banknummer. Kunt u zo vriendelijk zijn doch dringend een correctie in uw adm. te maken zodat persoonlijke gegevens niet bij de verkeerde persoon aankomt..
ik heb een vraag ik heb artikelnr 944198besteld en artikelnr 948504 besteld ik wou vragen of dat nog binnen komt
waarom kan ik me niet op een normale email manier afmelden en daarna blijkt zelfs jullie email adres abusievelijk. knap waardeloos allemaal
goede middag ik doe een bestelling en als ik mijn postcode in voer wijst het mij dat het niet goed is en heb vaker spullen bestelt mijn klant nummer is 15663 B.V.D dank mevr hooplot
IK BEN HEEL VRIENDELIJK EN HEEL SNEL GEHOLPEN DUS HEEL ERG TEVREDEN
ik heb een pakje besteld. dat zou zaterdag geleverd worden, maar de post staakte. ondertussen al woensdag, maar heb nog niks!!!!!! gaat het nog komen??? graag spoedig antwoord.
Herinneringsnota van 4,95 ontvangen,maar ik heb het gerourneerd
hallo bon prix ik heb 24-08 drie badpakken bij u besteld en die waren niet naar mijn zin dus terug gestuurd , ik heb mijn verzendkosten niet terug gekregen ??? a € 4.95 A.U.B TERUG STORTEN OP REKNUMMER NL46INGB0005551278
wil geen post meer ontvangen of e mails ivm emigratie bvd carina jenten ,jan van heelustraat 8 5702 dm helmond
Ik heb vorige week gebeld en aangegeven dat ik het bedrag van 35.84 vandaag zal over maken en toch krijg ik een aanmaningsbedrag van 10 euro boven op het bedrag van 35.84. Dat was toch niet de gemaakte afspraak. Het bedrag van 35.84 is overgemaakt en hopelijk kunt u de kosten boven dit bedrag afboeken Met vriendelijke groet, G.B Imperator
Ik heb een badpak besteld maar nog steed niet gekregen Ik wilde jullie bellen maar dan alleen een 0900 nummer Een ander nummer gevonden is niet meer in gebruik Na alle negatieve reacties annuleer ik hierbij mijn bestelling Mijn lol is er goed af willytary@hotmail.com
Ik wil doorgeven dat wij zijn verhuisd van Poelruit 17, naar Moerweide 111, 2811JC Reeuwijk.

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.