klantenservice AH

www.ah.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij AH
Albert Heijn is de grootste supermarktketen in Nederland, met meer dan 917 filialen verspreid over Nederland. Albert Heijn is onderdeel van de Koninklijke Ahold NV en heeft naast Nederland ook 22 filialen in België, 6 AH to Go winkels in Duitsland en een winkel op Curaçao. Albert Heijn is in 1887 in Oostzaan opgericht en sinds toen uitgegroeid tot de meest bekende en grootste supermarktketen van Nederland. Juist door dit explosieve aanbod en de groei van klanten, staat bij de Albert Heijn de klant hoog in het vaandel. Albert Heijn doet er dan ook alles aan om de klantvriendelijkheid kwalitatief zo hoog mogelijk te houden en laat dit zien via de Albert Heijn klantenservice. U kunt op verschillende manieren gebruik maken van de Albert Heijn klantenservice. Ten eerste is er de sectie “veelgestelde vragen” op de website. Een voorbeeld van deze vragen is de top vijf die vermeld staat, zoals vragen over de openingstijden van uw Albert Heijn filiaal of informatie over allergenen in de producten van de Albert Heijn. U kunt echter ook terecht voor klachten over de kwaliteit van uw aankoop of een klacht over het desbetreffende filiaal in het algemeen. Daarnaast maakt de Albert Heijn ook Allerhande Recepten – het kan natuurlijk voorkomen dat u hier ook een vraag over heeft. Ook voor deze vragen kunt u terecht bij de veelgestelde vragen. Ook kan Albert Heijn u Appie aanbieden: uw mobiele boodschappenhulp die aam uw persoonlijke wensen kan voldoen. Appie is te vinden op ah.nl/appie of via de Android of App store via uw smartphone. Deze persoonlijke hulp is fijn, maar er zijn natuurlijk ook veel vragen over. De Albert Heijn klantenservice heeft speciaal voor u ook in de veelgestelde vragen een sectie over Appie aangemaakt, waarin al uw vragen beantwoord worden. Onderwerpen die u zich hierbij kunt voorstellen zijn vragen over eventuele kosten die verbonden zijn aan het gebruik van Appie, of hoe Appie uw privacy waarborgt. U kunt het allemaal terug vinden op de website. In het geval dat u hier geen antwoorden op uw vragen kunt vinden, kunt u contact met Albert Heijn opnemen. Dit kunt u doen door middel van het contactformulier, waarbij u uw vraag handmatig in kan voeren, of door langs te gaan bij uw Albert Heijn filiaal als u bijvoorbeeld een klacht heeft over de bezorging van uw folder of een bonus actie die niet duidelijk is. Daarnaast is het mogelijk om contact op te nemen met de Albert Heijn klantenservice waar deskundige medewerkers voor u klaar zitten en u graag uit de brand helpen. Uw vraag komt na enige tijd terecht bij de verantwoordelijke persoon, zoals de voedingsleverancier, de webbeheerder van ah.nl of een technoloog. De Albert Heijn staat open voor klachten of opmerkingen die het bedrijf helpen groeien: het is het begin van een nieuwe start. U kunt contact opnemen door te bellen naar 0800-0305 of te mailen naar internetklantenservice@ah.nl. Ook kunt u Albert Heijn vinden op Facebook of op Twitter: @albertheijn.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met AH. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van AH, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Lidl (Duitse uitspraak: Liedel) is een van origine Duits...
uitgebreide informatie »
C1000 is een supermarktorganisatie die in 1977 ontstond in Dokkum. De...
uitgebreide informatie »
Makro Nederland is een zelfbedieningsgroothandel (een groothandel...
uitgebreide informatie »
Plus is een supermarktketen gevestigd in Nederland en heeft 254...
uitgebreide informatie »
DekaMarkt is een Nederlandse supermarktketen met vestigingen in...
uitgebreide informatie »
Dirk van den Broek is een Nederlandse supermarktketen en onderdeel van...
uitgebreide informatie »

views

7476

rating

3/5

quality

36%

reactions

11

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

waar zijn de wedgwood windsor kopjes te koop
goede dag ik zou graag informatie willen kunt u mij daar bij helpen mijn zoon heb ah telefoonkaart nu is mijn vraag of er mogelijkehid is om bepaalde site te kunnen blokkeren buiten zijn telefoon om dat jullie kunnen blokkeren via zij telefoon nummer kunt u mij daar over inlichten ik wacht op uw reaktie
doe boodschappen bij ah joh. verhulsstraat amsterdam, en het is er echt smerig de vloer plakt en zit vol viezigheid overal al weken, graag uw aandacht, heb het bij de cassiere gemeld, die zei: ik ben er net ik antwoordde ik ook maar zie het meteen
Fijn hoor een welkomstgeschenk per e-mail ontvangen op 13-12 als de actie al op 9- 12 gestopt is !!! Dat is nog eens goedkoop iets weggeven.
Ik heb mij ingelogd voor de nieuwe bonuskaart en deze is ook geactiveerd maar mijn man wil ook een nieuwe bonuskaart aanvragen maar dat lukt niet daar wij hetzelfde e-mailadres hebben. Wat moeten we nu doen om de nieuwe bonuskaart toch te activeren Laat mij a.u.b. dit zo snel mogelijk weten!! Een hartelijke groet van Tonnie van Breugel
Geachte heer / mevrouw, Gisteren bezocht ik de AH winkel in de Sarphatistraat 141k te Amsterdam om een potje gel te kopen. Bij het draaihekje in de winkel stond een meneer met een V op zijn jas die mij vroeg of ik een mandje wilde nemen. Waarop ik nee bedankt antwoordde. De meneer met de V vroeg waarom ik dat niet wilde. Daarop antwoordde ik dat ik alleen een potje gel wilde hebben. De meneer met de V zei dat ik toch een mandje moest pakken. Mijn antwoord was dat ik hier geen boodschappen meer deed. Daarop wenste hij me nog een fijne dag. Met andere woorden wegwezen! Ik draaide me om en liep weg. En hiervoor dien ik een klacht in bij AH. Als het beleid erop gericht is om diefstal onder scholieren tegen te gaan, verplicht dan geen hardwerkende burgers met tools van AH te gaan sjouwen om bijvoorbeeld een potje gel te kunnen kopen. Dat slaat nergens op. Hiertegen maak ik bezwaar. Ik ben nu 44 en nog nooit heeft iemand me in welke winkel dan ook verplicht een mandje mee te sjouwen. Vooralsnog heb ik besloten om nooit meer naar AH te gaan waar ze mandjes verplichten. Graag zie ik uw reactie tegemoet. Vriendelijke groet, Erik van Egmond.
Geachte heer / mevrouw, Gisteren bezocht ik de AH winkel in de Sarphatistraat 141k te Amsterdam om een potje gel te kopen. Bij het draaihekje in de winkel stond een meneer met een V op zijn jas die mij vroeg of ik een mandje wilde nemen. Waarop ik nee bedankt antwoordde. De meneer met de V vroeg waarom ik dat niet wilde. Daarop antwoordde ik dat ik alleen een potje gel wilde hebben. De meneer met de V zei dat ik toch een mandje moest pakken. Mijn antwoord was dat ik hier geen boodschappen meer deed. Daarop wenste hij me nog een fijne dag. Met andere woorden wegwezen! Ik draaide me om en liep weg. En hiervoor dien ik een klacht in bij AH. Als het beleid erop gericht is om diefstal onder scholieren tegen te gaan, verplicht dan geen hardwerkende burgers met tools van AH te gaan sjouwen om bijvoorbeeld een potje gel te kunnen kopen. Dat slaat nergens op. Hiertegen maak ik bezwaar. Ik ben nu 44 en nog nooit heeft iemand me in welke winkel dan ook verplicht een mandje mee te sjouwen. Vooralsnog heb ik besloten om nooit meer naar AH te gaan waar ze mandjes verplichten. Graag zie ik uw reactie tegemoet. Vriendelijke groet, Erik van Egmond.
Dat ik mijn geld niet meer uitgeef in hun ah winkels totdat ze zwarte piet niet meer boycotten. Het is geen discriminatie, maar een kinderfeest en een jarenlange traditie!
ik heb u een bericht gestuurd over het lawaai dat de koeling maakt van het AH filiaal in Almelo aan de Rosa Luxemburglaan. Het verbaast me dat ik geen reactie van u ontvang. Graag hoor ik of er wat aan gedaan wordt, wij liggen nachten wakker van het geluid en dat duld ik niet langer.
Mooie artikelen en recepten in de Allerhande, alleen jammer dat producten uit het assortiment zijn. Kennelijk moet je daarvoor naar een andere winkel. Vreemd.
wat moet ik doen met een nieuwe bonuskaart wanneer mijn oude verloren is

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.