klantenservice Limburgs Dagblad

www.limburger.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Limburgs Dagblad
Het Limburgs Dagblad is een Nederlands-Limburgse krant, en was sinds 1972 onderdeel van het Telegraafconcern. Het Limburgs Dagblad vormt samen met het Dagblad De Limburger de Media Groep Limburg.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Limburgs Dagblad. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Limburgs Dagblad, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Het AD, ofwel Algemeen Dagblad is een Nederlands dagblad. Het wordt...
uitgebreide informatie »
De Telegraaf is een Nederlands nieuwsdagblad dat zes keer per week als...
uitgebreide informatie »
De Volkskrant is een kwaliteitskrant. Sinds 1919 voorziet de Volkskrant...
uitgebreide informatie »
Het Dagblad van het Noorden is een dagblad dat verschijnt in de...
uitgebreide informatie »
Het Eindhovens Dagblad is een van de meest bekende regionale dagbladen...
uitgebreide informatie »
Het dagblad De Stentor is een Nederlandse regionale krant met een...
uitgebreide informatie »

views

2939

rating

2/5

quality

17%

reactions

6

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Wij hebben reeds meer dan 50 jaar een abonnement op de Limburger en zijn voorgangers. Wij woonden destijds in Roermond en Herten. Wij denken dat wij altijd een Roermondse editie hebben gehad. Wij zagen de rubriek Abonnee van de week " . Wil graag meedoen aan de loterij van de week. Ik weet niet precies waar ik dit bericht naar toe moet sturen. De klantenservice weet wellicht raad. W.Levels Bösdaellaan 43 5953 BW Reuver
Aansluitend op mijn vorige mail, zeg ik bij deze mijn abonnement op Met ingang van 1 Augustus. Wilt u dan ook het bedrag van de maanden Augustus en September s.v.p. terugstorten Bedankt
Bij deze wil ik u mededelen dat ik het onbeschoft vind dat in Juni al voor de komende 3 maanden het abonnementsgeld wordt afgeboekt. Ik overweeg dan ook om het abonnement op te zeggen. Betalen voor iets wat ik b.v. In September pas ontvang.
Vandaag getelefoneerd met de klantenservice betreffende verschillende foutieve betalingen, zou terug gebeld worden helaas is dit niet gebeurd. Ook is het niet mogelijk een mail te sturen naar de klantenservice tevens is het zeer klant onvriendelijk als je 80 per minuut moet betalen en de kosten van je mobiel en in wacht wordt gezet!!! Ben benieuwd of er een oplossing komt M: 06-22499440
een klacht ik ben gisteren drie maal gebeld en vanmorgen weer ik baal hier van en ga een melding maken ik ben bijna 70 jaar en denk dat ik oud en wijs genoeg ben als ik iets wil bestellen dit is gewoon lastig vallen ik vraag me af of de directeur ook zo word lastig gevallen ik ben aangesloten bij het belmeniet register en eenmaal kan maar vier maal nee ik ben laaiend mevr c. zurek
maak het niet zo moeilijk.als er een klacht is gewoon een rieo telfoon

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.