klantenservice Eindhovens Dagblad

www.ed.nl/

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Eindhovens Dagblad
Het Eindhovens Dagblad is een van de meest bekende regionale dagbladen van Nederland. De drukkerij van het dagblad is gevestigd in Best. Iedere dag worden er wel 120.000 exemplaren bezorgd in en rondom Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad brengt u niet alleen regionaal nieuws. Het dagblad behandelt ook nationaal en internationaal nieuws. Zo blijft u dagelijks op de hoogte van alles wat er gebeurt in de wereld. Daarnaast geeft het Eindhovens Dagblad haar lezers verdieping door allerlei achtergrondverhalen over wonen, gezondheid, reizen, economie, sport en cultuur. Kortom, redenen genoeg om een abonnement te nemen op het Eindhovens Dagblad! De klantenservice van het Eindhovens Dagblad De bezorgers van het Eindhovens Dagblad doen hard hun best om de kranten op tijd te bezorgen bij al haar abonnees. Het Eindhovens Dagblad hecht veel waarde aan de tevredenheid van haar abonnees. Om deze reden heeft het Eindhovens Dagblad een speciale klantenservice. Deze service heet ook wel de Eindhovens Dagblad klantenservice. De medewerkers van de klantenservice helpen de abonnees van het dagblad graag en staan klaar om al hun vragen te beantwoorden. Ook kunt u terecht bij de Eindhovens Dagblad klantenservice als u klachten heeft. Zo kan er bijvoorbeeld af en toe wat mis gaan bij het bezorgen van de kranten ‘s ochtend en kunnen enkele exemplaren soms wat later worden bezorgd. In dit geval dient u de Eindhovens Dagblad klantenservice te bellen. De medewerkers van de klantenservice staan u graag te woord en kunnen u vertellen waar uw krant blijft. Hebt u uw krant helemaal niet ontvangen? Ook dan kunt u het beste de klantenservice van het Eindhovens Dagblad bellen. De medewerkers van de klantenservice registreren uw informatie in het systeem, waarna u zo snel mogelijk alsnog uw exemplaar ontvangt. Hebt u andere klachten? Ook voor andere klachten kan u de klantenservice van het Eindhovens Dagblad bellen. Hebt u bijvoorbeeld een beschadigd exemplaar in uw brievenbus gekregen? Neem dan niet de krantenjongen verbaal te grazen, maar bel de klantenservice. Als u de Eindhovens Dagblad klantenservice belt, wordt uw klacht geregistreerd. Zo ziet het Eindhovens Dagblad er op toe dat de kranten in de toekomst niet langer beschadigd geleverd zullen worden. Adres- en telefoongegevens wijzigen? Bel de klantenservice van het Eindhovens Dagblad! Gaat u verhuizen of heeft u een nieuw telefoonnummer? Ook dan kunt u terecht bij de Eindhovens Dagblad klantenservice. De medewerkers van de klantenservice verwerken uw wijzigingen snel, zodat u zo snel mogelijk uw krant kunt ontvangen aan de hand van uw nieuwe gegevens. Ook als u uw betalingswijze wilt wijzigen, kunt u het beste even de klantenservice van het Eindhovens Dagblad bellen. De medewerkers vertellen u graag meer over deze verschillende opties.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Eindhovens Dagblad. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Eindhovens Dagblad, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Het AD, ofwel Algemeen Dagblad is een Nederlands dagblad. Het wordt...
uitgebreide informatie »
De Telegraaf is een Nederlands nieuwsdagblad dat zes keer per week als...
uitgebreide informatie »
De Volkskrant is een kwaliteitskrant. Sinds 1919 voorziet de Volkskrant...
uitgebreide informatie »
Het Dagblad van het Noorden is een dagblad dat verschijnt in de...
uitgebreide informatie »
Het dagblad De Stentor is een Nederlandse regionale krant met een...
uitgebreide informatie »
Het Noordhallands Dagblad is een krant in Noord-Holland. De krant...
uitgebreide informatie »

views

7452

rating

2/5

quality

6%

reactions

32

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Waarom moeten wij voor service 80 cent per minuut betalen + de gebruikelijke telefoon en abonnementskosten en dan in de wachtstand geplaatst worden??? Wil mijn bezorging stilleggen van 21-05-2014 t/m 31-05-2014 ivm vakantie. Dan maar op deze goedkopere manier. Peter Cras, M de Ruijterstraat 78 5684 BM BEST
mmmmm
Bij deze wil ik mijn abonnement van het eindhovensdagblad opzeggen,met ingang van het nieuwe kwartaal. gegroet, C Kuijten Papenvoortseheide 6c 5674SL Nuenen Graag bevestiging??
wij krijgen de krant om 8 uur i p v 7 uur.hopelijk gaat dit niet een gewoonte worden.
Ik ben erg boos . Ik krijg al een paar dagen de krant niet meer bezorgt. Wat nu . Ik betaal niet voor niets . Wil dat deze alsnog in de bus valt anders zeg ik hem per direct op.
Voor de 4e maal geen krant ontvangen!! Dit ook 4e maal gemeld!! Waarom doen jullie hier niets mee buiten een automatisch mailtje sturen?
Zeer slechte service. Lange wacht tijden en uiteindelijk niet geholpen. Opzeggen die rommel.
Goedemorgen, In het begin van het jaar heb ik meegedaan aan een contest voor baby van de maand, hiervoor heb ik twee email adressen ingevoerd. Nu krijg ik om de haverklap nieuwsbrieven en reclame van het Eindhovens dagblad. Ik heb me al een aantal keer afgemeld, maar de reclame blijft komen. De email adressen die in jullie bestand zitten zijn: renatemast@hotmail.com en renatemast@gmail.com. Graag mijn emails uit jullie bestand halen, blijft de reclame komen ga ik het Eindhovens dagblad bij Opta als spam melden. Met vriendelijke groet, Renate Mast
Heel erg verbaasd was ik dat ik niet op de site kan zonder cookies te accepteren. Er is een totale blokkade tot contact. Ook om de krant digitaal te lezen is op deze manier onmogelijk. Nu ga ik mijn abonnement opzeggen, ik wil geen dwang. Als u vraagt om cookies te accepteren is het ja of nee en dan verder. Heel erg jammer. gr Nico van Eldonk.
ik ben bijzonder teleurgesteld over de nieuwe puzzelpagina. De quizfilippine klopte geen meter van de omschrijving (?), ik mis het grote zaterdag crypto en de grote sudoku en ook nog de doorloper. Het zou bijna een reden kunnen zijn om de krant op te zeggen. Graag terug naar het oude of de puzzels allemaal in de bijlage. Hopelijk doen jullie er iets mee, groet Mieke van Hoof Waalre
Krant komt regelmatig te laat op 20-06-2015 kwam de krant om 8.30.
Op woensdag 22 juli geen krant ontvangen. Kan niemand bereiken op 088-139940 hoe werkt dit???????????
Het ED is (bewust?) slecht bereikbaar. Het lukt ons niet om de krant digitaal te kunnen lezen aangezien deze niet is bezorgd. Keurig voor 12.00 uur gemeld, zou de krant m.i. alsnog bezorgd moeten worden. Dit is 2e keer in korte tijd. Service valt tegen.........
De krant was voorheen altijd voor half zeven in de bus. Nu is het laatste half jaar de krant er nooit meer voor kwart over zeven op z'n vroegst, en vandaag moest de bezorger om kwart voor acht nog beginnen aan de route, en is de krant niet voor half negen bij ons in de bus. ik heb al meerdere keren gevraagd of hij de route niet eerder kan beginnen omdat wij zo in de ochtend drie a vier keer geen krant meer kunnen lezen. Dit hoor ik van enkel medebewoners bij ons in de straat. Als de krant zo laat blijft komen , overwegen wij om onze krant na 37 jaar op te gaan zeggen, wat ik wel erg jammer vindt, maar als we maar twee a drie keer in de ochtend de krant kunnen lezen is het wel een hele dure krant. Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden. Wilma Kastelijn Oude peelstraat 14 5759pc Helenaveen
De krant was voorheen altijd voor half zeven in de bus. Nu is het laatste half jaar de krant er nooit meer voor kwart over zeven op z'n vroegst, en vandaag moest de bezorger om kwart voor acht nog beginnen aan de route, en is de krant niet voor half negen bij ons in de bus. ik heb al meerdere keren gevraagd of hij de route niet eerder kan beginnen omdat wij zo in de ochtend drie a vier keer geen krant meer kunnen lezen. Dit hoor ik van enkel medebewoners bij ons in de straat. Als de krant zo laat blijft komen , overwegen wij om onze krant na 37 jaar op te gaan zeggen, wat ik wel erg jammer vindt, maar als we maar twee a drie keer in de ochtend de krant kunnen lezen is het wel een hele dure krant. Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden. deze reactie hoeft niet geplaatst te worden op internet.
Ik heb gehoord dat mensen die meer dan 25 jaar abonnee zijn een air fryer cadeau krijgen. Nou hier maak ik ook graag gebruik van, want wij zijn al langer abonnee. Als ik die krijg ben ik weer tevreden over de dienstverlening. J.Cornelissen Diamantstraat 2 5706 DK Helmond. jancornelissen@chello.nl
dat waar u naar verwijst brengt geen duidelijkheid dus nutteloos. zelfs u oor-delings apparaat stinkt ben verplicht een ster te geven geen dank
Op het moment hebben we een proefabonnement van het Eindhovens dagblad. In het begin was ik goed tevreden. De krant was mooi op tijd en kon deze voordat ik naar mijn werk (7.30 uur)vertrok lezen. Maar !! op het moment laat de bezorging te wensen oven. Namelijk maandag 21-09-15 is de krant uitendelijk om 9.30 uur bezorgd.Dit heb ik telefonisch gemeld. Dinsdag 22-09-15 is wederom de krant veel te laat bezorgd. Mijn vrouw heeft mij laten weten dat de krant vandaag om percies 8.00 uur is bezorgd. Ook vandaag heb ik deze klacht telefonisch gemeld. Graag wil ik dat het ED om 7.00 uur wordt bezorgd zoals voorheen. Kijk op de hoogte zijn van het nieuws is iets voor de ochtend en niet 's avonds. Anders hoef ik de krant niet meer te ontvangen. Met vriendelijke groeten, M.L.M. Wils 0653729842
Waarom betalen voor telefoon en waarom niet mogelijk via mail een vraag te stellen? Webwinkel vraagt goedkeuring voor cookies maar deze krijg je niet weg door op acoord te klikken, kopen gaat dus niet janvandewal49@gmail.com
Ik wil naar het dag kijken en krijg daar wat over coocies...ik accepteer dat en dan moet je naar het dagblad gaan....maar ik kan klikken wat ik wil,er gebeurt niks
Hallo, Wij zijn nu zo'n 40 jaar abonnee, krijg regelmatig brieven in de bus om mensen blij te maken met 4 weken een gratis krant in de bus. Zo ook nu weer,3 mensen die dan 4 weken de krant gratis krijgen .Deze kosten zijn 3 x €53. Diende hierover mijn ongenoegen met iemand van het 0900-0700 nummer, verbinden ze mij door, kom ik 10 minuten in de wacht te staan,kost me dit dus al 8 Euro. In dezelfde envelope zit ook een gratis lot voor de postcode loterij,doe ik dit dan zit ik daar een jaar aan vast,ook €15 korting op een musical voorstelling,deze voorstellingen zijn niet te betalen. Al met al vind ik het schandalig dat er voor ons na 40 jaar niet een korting op de het abonnement van toch €350 gegeven kan worden. Daar heb je tenminste wat aan. Hopelijk krijg ik snel een positieve reaktie van jullie. Groet Marlies van Eupen. Klantnr. 2696291
Omstreeks 22 december 2015 ontving ik van een kennis een cadeau inhoudende een gratis proefabonnement voor 2 weken. Tot op heden nog geen krant van u ontvangen. Wel werd ik een dag er na telefonisch benaderd om mijn " abonnement" te upgraden!!!!!!!! Teleurstellend.
Speciaal voor u als abonnee 144 pagina`s fiets en wandelboek.Helaas nog niets ontvangen. Al meer dan veertig jaar geabonneerd.Cadeaubonnen verzonden en Mails naar ED.nl/cadeau,maar tot nu toe geen enkele reactie. Hoe kom ik als nog in aanmerking voor dit boek? Ik hoop dat er in iedergeval een reactie komt van wat ik verkeerd heb gedaan. Wie voelt zich hier voor verantwoordelijk vraag ik mij af. Vriendelijke groet Jaap van Wageningen 5635PH Eindhoven
Speciaal voor u als abonnee 144 pagina`s fiets en wandelboek.Helaas nog niets ontvangen. Al meer dan veertig jaar geabonneerd.Cadeaubonnen verzonden en Mails naar ED.nl/cadeau,maar tot nu toe geen enkele reactie. Hoe kom ik als nog in aanmerking voor dit boek? Ik hoop dat er in iedergeval een reactie komt van wat ik verkeerd heb gedaan. Wie voelt zich hier voor verantwoordelijk vraag ik mij af. Vriendelijke groet Jaap van Wageningen 5635PH Eindhoven
ik heb van mijn buurman vier weken de krant gratis waarom word die niet bezorgt 0402052338 graag reactie
KLACHT: Bezorgklachten krant. Vaak te laat en vandaag 28 juni geen krant ontvangen. Kunt u mij berichten hoe lang mijn opzegtermijn is? M Coolen Zagershof 17 5721HX Asten rien.m@kpnmail.nl
Deze week al 3 keer de krant niet gekregen BAAL hier enorm van.
We hebben in de Sperwerlaan 19 te Maarheeze een bezorgster.Ze doet het geweldig en haar naam is Toos ...achternaam ??.Ze kwam gisteren aan de deur en niet met zo een lullig kalendertje maar met een eigen geschreven kerstkaart .Ze wilde meteen kennismaken met de mensen achter de brievenbus . Dat is pas geweldig .Groetjes Thieu Peeters............
Zaterdagkrant niet ontvangen, formulier verstuurd. Mail terug met verwijzing naar sites voor een voucher en toegang tot digitale krant. Sites niet operationeel. Geen mogelijkheid tot persoonlijke klacht per telefoon.Dit is de derde keer. Nog een keer en ik ben weg bij het ED, na 30 jaar.
Heb voor de 2de maal in korte tijd geen krant ontvangen. Heb daarover gebeld, maar dit resulteerde erin dat het bedrag in mindering werd gebracht. Dus nog geen krant. Bovenstaand nr bellen kost ook nog eens geld. Overweeg om of over te stappen naar een andere krant of de krant op te zeggen.
Wij hebben nog steeds geen tablet ontvangen wanneer kan ik deze verwachten?
Vandaag 17-07-2017 weer geen krant ontvangen!

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.