klantenservice Easyjet

www.easyjet.com

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Easyjet
Easyjet is de grootste luchtvaartmaatschappij in Europa. Easyjet heeft meer dan 600 routes tussen meer dan 30 landen en is in bezit van meer dan 200 vliegtoestellen. Er werken meer dan 8000 werknemers bij Easyjet waarvan 2000 piloten en meer dan 4500 cabinepersoneel werknemers. Vorig jaar, in 2012, heeft Easyjet 60 miljoen mensen vervoerd. Easyjet heeft een sterke positie in de markt. Zo is het bedrijf nummer één bij Londen Gatwick, Londen Luton, Londen Southend, Bristol, Edinburgh, Milaan Malpensa, Naples, Venetië. Nice, Basel en Geneva en nummer twee bij Londen Stansted, Paris Orly, Paris Charles De Gaulle, Lissabon, Lyon en Rome Fiumcino. Easyjet heeft normen en waarden die het bedrijf hanteren. Deze zijn veiligheid, eenvoud, één team, integriteit, passie en pionieren. Daarnaast vindt Easyjet het belangrijk om milieu bewust te werk gaan. Easyjet streeft namelijk naar uitmuntendheid in milieu, sociale en ethische activiteiten. Easyjet hanteert daarom een milieu code. Hun doel is om milieu efficiënt in de lucht te zijn, milieu efficiënt te zijn op de grond, om te leiden in een groene toekomst in luchtvaat (zoals bijvoorbeeld het ontwerpen van vliegtuigen zoals de ecoJet) en om een hoog rendement te hanteren waar door de emissies lager worden en de tarieven ook lager worden. Wist u bijvoorbeeld dat Easyjest 22% minder carbon dioxide per passagier kilometer verbruikt dan traditionele luchtvaartmaatschappijen voor dezelfde routes en toestellen. Easyjet vindt het belangrijk haar passagiers op tijd te laten arriveren. Elke aankomsttijd wordt geregistreerd en opgenomen in de database zodat de tijden geoptimaliseerd kunnen worden. Zo was in April 2013 90.5% van alle vluchten van Easyjet op tijd. Dit is ontzettend veel vergeleken met andere luchtvaartmaatschappijen. Easyjet heeft dan ook vele onderscheidingen ontvangen. Zo heeft Easyjet de volgende prijzen ontvangen in 2013: Best Short-Haul Airline in de Travolution Awards, Best Low Cost Airline in de Business Traveller Magazine Awards 2013, Best Low Cost Airline in de World Travel Awards, Corolyn McCall in de Airline Strategy Award for Low Cost Leadership 2013, Best Airline in de Airline retail conference Award 2013, Best Airline for Inflight Food in de Airline retail conference Awards 2013, Best B2C App en Grand Prix Best in Show Award in de Marketing on Mobile Awards. Wilt u op vakantie of gaat u op een zakenreis? Easyjet heeft veel connecties in alle landen waar het bedrijf gevestigd is. Zo kunt u bij Easyjet ook terecht voor accommodatie en vervoer. Easyjet heeft een uitstekend aanbod in hotels, appartementen, resorts, villa’s, hostels en bed & breakfasts. Daarnaast kunt u via Easyjet auto’s huren, zorgen dat het openbaar vervoer goed aansluit en uitstekende informatie verkrijgen. Heeft u geen inspiratie voor uw volgende vakantie? Ook hier kunt Easyjet u helpen. Op de website is een sectie met inspiratie met top bestemmingen. Heeft u vragen, over bijvoorbeeld het boeken van een vlucht, dan kunt u het telefoonnummer van de klantenservice bellen. De klantenservice van Easyjet helpt u graag verder, dus twijfel niet om het telefoonnummer te bellen!

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Easyjet. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Easyjet, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Air Arabia is een luchtvaartmaatschappij die haar basis heeft in...
uitgebreide informatie »
Transavia is een Nederlandse lijndienst- en chartermaatschappij,...
uitgebreide informatie »
Vueling Airlines is een Spaanse low cost luchtvaartmaatschappij. De...
uitgebreide informatie »
Iberia Líneas Aéras de España is de nationale luchtvaartmaatschappij van...
uitgebreide informatie »
British Airways bestaat sinds 1974 en is gevormd door een fusie tussen...
uitgebreide informatie »
De Air Berlin PLC & Co. Luftverkehrs KG, meestal aangeduid als...
uitgebreide informatie »

views

35744

rating

2/5

quality

28%

reactions

18

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

lachwekkend lang in de wacht!!!
Belachelijk om mensen met vragen of evt kritiek voor 80cent per minuut in de wacht te zetten
Mijn dochter probeerde een vlucht te boeken naar Manchester voor eind deze maand. Mocht met creditcard van haar zus ( zelf heeft ze die niet) en andere betalingsmogelijkheden bieden jullie niet. Helaas lukte dit niet. Is ze naar Schiphol gegaan om aan de balie een vlucht te boeken. Helaas geen paspoort mee, ligt bij mij thuis. Er was can de baliemedewerkers geen enkele medewerking, had via de Wapp een foto gestuurd, zodat mijn dochter die via haar mail naar de balie kon versturen. Zodat het uitgeprint kon worden. Dat is toch het enige wat nodig is? Een kopie? Raar eigenlijk dat je op internet kunt boeken zonder paspoort en aan de balie een paspoort moet hebben. In principe heb je die als je gaat vliegen. Er kwam een vaag verhaal over iets buiten de EU etc. Weet niet hoe goed de medewerkster is in geografie naar volgens mij hoort Engeland gewoon bij Europa. Maar bij andere maatschappijen kun je zelfs voor vrienden een reis boeken, en bij easyJet niet eens voor jezelf. Kan ook zijn dat de betreffende dame helemaal geen zin had om zich om zich ook naar een beetje inspanning te getroosten om wie dan ook naar te helpen. Vriendelijke groeten G.Haak.
Mijn dochter probeerde een vlucht te boeken naar Manchester voor eind deze maand. Mocht met creditcard van haar zus ( zelf heeft ze die niet) en andere betalingsmogelijkheden bieden jullie niet. Helaas lukte dit niet. Is ze naar Schiphol gegaan om aan de balie een vlucht te boeken. Helaas geen paspoort mee, ligt bij mij thuis. Er was can de baliemedewerkers geen enkele medewerking, had via de Wapp een foto gestuurd, zodat mijn dochter die via haar mail naar de balie kon versturen. Zodat het uitgeprint kon worden. Dat is toch het enige wat nodig is? Een kopie? Raar eigenlijk dat je op internet kunt boeken zonder paspoort en aan de balie een paspoort moet hebben. In principe heb je die als je gaat vliegen. Er kwam een vaag verhaal over iets buiten de EU etc. Weet niet hoe goed de medewerkster is in geografie naar volgens mij hoort Engeland gewoon bij Europa. Maar bij andere maatschappijen kun je zelfs voor vrienden een reis boeken, en bij easyJet niet eens voor jezelf. Kan ook zijn dat de betreffende dame helemaal geen zin had om zich om zich ook naar een beetje inspanning te getroosten om wie dan ook naar te helpen. Vriendelijke groeten G.Haak.
Het is te gek voor woorden hoe we behandeld zijn toen bleek dat de voornaam niet correct op de boarding pass bleek te staan. Moesten we even € 192,-- bijbetalen voor een korte trip naar Londen. U wordt direct op het eerste vliegtuig terug gezet als ze het merken werd er gezegd, terwijl ze de boarding pass niet eens controleren bij aankomst. Wij voelen ons dan ook min of meer belazerd !
Ik sta steeds netjes in de wacht via de telefoon en er word steeds gezegd dat ik zogenaamd als eerst volgende aan de beurt ben. Dan krijg ik een vrouw aan de telefoon die vraagt waarmee ze me door kan verbinden.. dus is zeg netjes met de klantenservice van easyjet en de verbinding is verbroken. dit tot 2 keer aan toe!! het is natuurlijk voor jullie wel makkelijk om zo geld te verdienen. Totaal ontevreden met deze gang van zaken!
Nummer klopt niet (Moet zijn 0900 040 1048) Tarief klopt niet (is 15 ct, niet 90 ct)
Ik heb ticket reservering maar ik kan niet inchecken waarom dat ik heb betaald in geld af in me rekening
Op 18mei j.l. was ik op Schiphol om 08.00uur om in-checken daar stond een rij van wel 200 mensen te wachten met maar 4 balie medewerkers.Tussen tijds werd er om geroepen dat er vluchten naar plaatsen in Engeland voorrang hadden daardoor werden de banden verbroken en konden mensen die nog buiten de lijnbanden voordringen waardoor irritaties ontstond voor de mensen al een tijd stonden te wachten.De afhandeling was onvoldoende.
Tijdens mijn vlucht op 27-4-2013, vluchtnummer 6162 naar Bristol is mijn koffer kwijtgeraakt, terwijl ik naar een huwelijk moest en allerlei spullen heb moeten huren. Terugreizende van Bristol naar Schiphol heb ik koffer opgehaald in Bristol. De code van het koffer is BRSU216843. Bij openmkaen koffer is ketting ernstig kapot. Ik wil een vergoeding voor deze zaken. Groet, V. Blusse-van Ravels.
Ik bel met Easyjet. Heb niet de mogelijkheid Nederlands te spreken dus kies Engels en dan wordt er na een tijdje de verbinding verbroken. Niet netjes en helemaal niet blij mee met een 0900 nummer natuurlijk!! merellla@hotmail.com
Beste, Helaas heb ik i.p.v. 1 x , 2 x het bedrag van euro 17,32 overgemaakt. En dat op 25 april easyjetenwvc46. Graag had ik dit bedrag teruggeboekt op rekeningnr.NL66ABNA 0619214295. Met vriendelijke groet, I.H.H.Habets Met vriendelijke groet,
hallo,op 29 juni vliegen we naar nice dit is mij boeking ENHCXKT Tis volgende hoeveel kilo mag ik meenemen ik dacht dat het 20kg is klopt dat laat me iets weten dank u met vele groeten valerie
zeer slecht je wordt totaal niet goed verbonden. zomaar naar een slecht werkende website . schandalig wat een service
Hufterstreek 80 cent pm Klanten service?????
vanuit Easyjet wil men dat je alles via de website doet, prima geen enkel probleem. Maar iedereen maakt wel eens fouten en telefonisch krijgt men Easyjet niet te spreken, welk nummer je ook probeert. Dit vind ik echt niet kunnen. Heb je eindelijk easyjet aan de lijn , krijg je bandje en zijn de wachttijden extreem lang. Slechte service
Hierbij wil ik Easyjet een zeer groot compliment geven betreffende de oplossing van een vlucht die gecanceld werd omdat er problemen waren met het vliegtuig. Dit betreft de vlucht van Luton naar Amsterdam van zondag 23 oktober van 19.05. We kregen een prima overnachting in een zeer goed hotel. Namens mij en mijn zoon bedankt en zeker tot de volgende keer. Wim van Zanten
Ik heb een boardingpas kado gekregen van Amsterdam naar (MXP) Milano Malpensa. Nu vertelde mij iemand dat ik dan op Schiphol heel ver moet lopen en daar heb ik problemen mee. Heeft U daar een oplossing voor ??? Dank U . Ik hoor het wel Hartelijke groet. Mijn E-mail adres; cecilevanp@gmail,com. Het vluchtnummer is EZY2726 op 26 Mei om 13.10 uur

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.