klantenservice Corendon Airlines

www.corendon.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Corendon Airlines
Corendon Airlines is een Turkse low-costluchtvaartmaatschappij, die vluchten biedt naar Turkije vanuit België, Duitsland en Nederland. Het hoofdkantoor is in Antalya. De maatschappij is sinds 2005 actief, en heeft ook buitenlandse kantoren in Brussel, Düsseldorf, Lijnden, Bodrum en Istanboel. Corendon Airlines is onderdeel van Corendon Holding.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Corendon Airlines. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Corendon Airlines, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Easyjet is de grootste luchtvaartmaatschappij in Europa. Easyjet heeft...
uitgebreide informatie »
Air Arabia is een luchtvaartmaatschappij die haar basis heeft in...
uitgebreide informatie »
Transavia is een Nederlandse lijndienst- en chartermaatschappij,...
uitgebreide informatie »
Vueling Airlines is een Spaanse low cost luchtvaartmaatschappij. De...
uitgebreide informatie »
Iberia Líneas Aéras de España is de nationale luchtvaartmaatschappij van...
uitgebreide informatie »
British Airways bestaat sinds 1974 en is gevormd door een fusie tussen...
uitgebreide informatie »

views

2671

rating

3/5

quality

100%

reactions

2

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Beste mevrouw, mijnheer, mijn klacht gaat over het volgende. Vandaag kreeg ik mijn flight coupons. Reservation num: 3206610.1. Bij mijn boeking en bevestiging mail was het vertrek uur 06.05 en op flight coupons staat 18.20. Ik kan begrijpen dat er verandering gebeurd in de vluchten, maar graag had ik toch een seintje gekregen over deze verandering. Toen ik naar het reisagentschap belde om uitleg had ik de heer Peter Meivis aan de lijn, corendonshop. Hij was heel kort en onvriendelijk op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd werd over deze verandering. Ik ben zelf zelfstandig, dus klantenservice en klantvriendelijk staat heel hoog op mijn lijst. Toen ik vroeg naar de zaakvoerder, zei hij uit de hoogte dat hij dat zelf was en dat ik dus niks verder kon doen. Toen hij dan heel sarcastisch zei en nu verder nog iets vond ik het er echt over. Ik heb naar Corendon zelf gebeld en ze zeiden dat ik klacht moest neerleggen bij de klantendienst. Mijn vraag is? We zijn een volledige dag kwijt en komen de dag nadien maar aan in het hotel of er daar een compensatie voor staat. Ik heb in de algemene voorwaarden gekeken en vind daar nergens iets over terug. Voor ik naar de geschillencommissie van Fod Economie stuur wil graag jullie mening. Volgens informatie die ik op het net gevonden heb en ook gehoord van de persoon bij Corendon zelf, moeten ze 2 weken op voorhand verwittigen. Wij vertrekken op 28/09/15 dus zijn die 2 weken niet gerespecteerd. Brief afgestempeld door de post op 21/09/15. Het is de vierde maal dat we via Corendonshop gaan en waren altijd heel tevreden. We hebben zelf eens een reis moeten annuleren voor een spoed operatie van mijn man en alles is heel correct geregeld. Vind het nu heel jammer dat dit voor mij een negatief beeld heeft van Corendon, misschien groot en sterk genoeg zijn, dus wat kan een klant meer of minder hen schelen. Het zet in ieder geval een serieuze domper op mijn vakantiebestemming. Ik zal dit ook doorsturen naar Corendonshop, want ik vind nergens een leesbevestiging. Dan heb ik een wettelijke mail om op terug te vallen. Bedankt voor de opvolging. Met vriendelijke groeten, Van der Cruyssen Yvette
Beste mevrouw, mijnheer, mijn klacht gaat over het volgende. Vandaag kreeg ik mijn flight coupons. Reservation num: 3206610.1. Bij mijn boeking en bevestiging mail was het vertrek uur 06.05 en op flight coupons staat 18.20. Ik kan begrijpen dat er verandering gebeurd in de vluchten, maar graag had ik toch een seintje gekregen over deze verandering. Toen ik naar het reisagentschap belde om uitleg had ik de heer Peter Meivis aan de lijn, corendonshop. Hij was heel kort en onvriendelijk op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd werd over deze verandering. Ik ben zelf zelfstandig, dus klantenservice en klantvriendelijk staat heel hoog op mijn lijst. Toen ik vroeg naar de zaakvoerder, zei hij uit de hoogte dat hij dat zelf was en dat ik dus niks verder kon doen. Toen hij dan heel sarcastisch zei en nu verder nog iets vond ik het er echt over. Ik heb naar Corendon zelf gebeld en ze zeiden dat ik klacht moest neerleggen bij de klantendienst. Mijn vraag is? We zijn een volledige dag kwijt en komen de dag nadien maar aan in het hotel of er daar een compensatie voor staat. Ik heb in de algemene voorwaarden gekeken en vind daar nergens iets over terug. Voor ik naar de geschillencommissie van Fod Economie stuur wil graag jullie mening. Volgens informatie die ik op het net gevonden heb en ook gehoord van de persoon bij Corendon zelf, moeten ze 2 weken op voorhand verwittigen. Wij vertrekken op 28/09/15 dus zijn die 2 weken niet gerespecteerd. Brief afgestempeld door de post op 21/09/15. Het is de vierde maal dat we via Corendonshop gaan en waren altijd heel tevreden. We hebben zelf eens een reis moeten annuleren voor een spoed operatie van mijn man en alles is heel correct geregeld. Vind het nu heel jammer dat dit voor mij een negatief beeld heeft van Corendon, misschien groot en sterk genoeg zijn, dus wat kan een klant meer of minder hen schelen. Het zet in ieder geval een serieuze domper op mijn vakantiebestemming. Ik zal dit ook doorsturen naar Corendonshop, want ik vind nergens een leesbevestiging. Dan heb ik een wettelijke mail om op terug te vallen. Bedankt voor de opvolging. Met vriendelijke groeten, Van der Cruyssen Yvette Gegevens: sensueeltjezaffelare@hotmail.com Kluizestraat 9 9080 Zaffelare België

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.