klantenservice Booking.com

www.booking.com

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Booking.com
Wie kent Booking.com niet? Booking.com is een populaire website die vakantiegangers en zakenreizigers helpt met het regelen van de beste accommodaties! Zo biedt Booking.com appartementen, resorts, villa’s, hostels, bed & breakfasts en pensions aan. De website heeft als doel om allerlei soorten reizigers op een eenvoudige wijze de mogelijkheid te bieden het brede aanbod van accommodatie te bekijken. Wie een keuze heeft gemaakt, kan zelfs via de website zijn of haar accommodatie boeken. Er is voor ieder budget een keuze. Zelfs voor het kleinste budget heeft Booking.com meerdere opties voor een accommodatie. En dat is nog niet alles. Het beste van de website zit hem ongetwijfeld in het feit dat Booking.com accommodaties aanbiedt die zich over de gehele wereld bevinden. Zo werkt deze wereldleider in online reserveringen van accommodaties samen met haar accommodatiepartners door middel van lokale ondersteunende kantoren. Hierdoor maakt zij de beste prijzen voor haar klanten mogelijk. Bovendien blijven de accommodaties door deze samenwerking transparant. Twijfel daarom niet langer of u wel een goed hotel kunt vinden in dat plaatsje wat u al jarenlang wilt bezoeken en boek nu snel via Booking.com! Twijfel niet langer of u wel een betaalbare accommodatie kunt vinden in die mooie stad waar u altijd al in wilt verblijven en boek snel via Booking.com! Andere twijfels? Gooi deze overboord en neem een kijkje op Booking.com. De website is informatief van aard en werkt eenvoudig. Hebt u toch vragen over uw boeking? Bij de Booking.com klantenservice kunt u terecht met al uw vragen. Verschillende vragen? De klantenservice van Booking.com staat voor u klaar! Het is begrijpelijk dat u vragen heeft over een mogelijke boeking bij Booking.com. De medewerkers van de Booking.com klantenservice staan voor u klaar en helpen u graag bij het beantwoorden van al u vragen. Hebt u bijvoorbeeld vragen over uw betaling met Creditcard? De medewerkers van de klantenservice staan u te woord op een informatieve wijze die bovenal vertrouwelijk en veilig van aard is. Hebt u verdere vragen over een specifieke accommodatie die u in gedachte had, zoals vragen over de kamer of de kindervriendelijkheid? Ook dan kunt u terecht bij de klantenservice van Booking.com. De medewerkers kunnen u alles vertellen over de accommodatie in kwestie. Hebt u vragen over de beoordelingen van de accommodatie? De medewerkers van de klantenservice helpen u wederom graag en geven u informatie over deze kwestie. Zij kunnen u vertellen wat de reacties van eerdere gasten zijn. Zo kunt u beslissen of de accommodatie aan de hand van deze reacties de moeite waard is om te boeken. Kortom, met al uw vragen kunt u terecht bij de klantenservice van Booking.com! Schroom daarom niet om de telefoon te pakken. Via de Booking.com klantenservice kunt u uw boeking snel en eenvoudig voltooien. Zo geniet u hopelijk spoedig van een heerlijke en betaalbare accommodatie in het buiten- of binnenland.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Booking.com. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Booking.com, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Hotelkamerveiling.nl is een website die hotelkamers aanbiedt tegen een...
uitgebreide informatie »
HotelSpecials Klantenservice. Steeds vaker willen mensen even een...
uitgebreide informatie »
Buro Scanbrit is de vakantiespecialist voor Noordwest- Europa. Buro...
uitgebreide informatie »
Hotelidee.nl is een online reisorganisatie die verschillende hotels of...
uitgebreide informatie »

views

20873

rating

2/5

quality

32%

reactions

25

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Wij willen graag onze beoordeling voor Gites "Les Framboisiers" in Neufchateau intrekken. Wij hebben nu compensatie gekregen en willen graag onze beoordeling wijzigen m.b.t. het appartement.
Wij willen heel graag van 20 t/m 21 augustus een vierpersoonskamer boeken bij het hotel: Logis Burnel Et la Cle Des Champs In de plaats Nancy in Frankrijk. Omdat we geen creditcard, vista of mastercard hebben kunnen we deze kamer niet boeken. Zouden we de kamer toch op een andere manier kunnen boeken?
Graag wil ik een ander rekeningnummer opgeven waar de commissies vqnaf geschreven moeten worden. Kunt u mij zeggen aan wie ik dat moet doorgeven. Met vriendelijke groet, Lukkien Hoiting
Annulatie successfully submitted op 31/03/2014 nr. 895.613.084. 2 maand op voorhand. Nu krijg ik toch een factuur van 425Eu, voor no-show? Gelieve recht te zetten.
Mijn vraag was: geef telefoonnummer van booking.com. U gaf zelf direct een wervende en wervelende beschrijving van booking.com, maar verwees mij naar de site van b.c. waar geen nummer op te vinden was doch slechts een overmaat aan ongevraagde info: veel gezoek maar geen resultaat. Beoordeling? Vette nul.
Ik heb een booking gedaan en visa gegevens doorgeven voor de betaling. Ik krijg een bevestiging van de boeking van de villa waar ik voor betaald heb met het verzoek bij aankomst cash te betalen? Graag had ik hierover wat uitleg Groeten Georgie
Geachte mevrouw, mijnheer, Sinds weken probeer zowel ik als mijn agent in Duitsland mijn appartementen uw site vermeld te krijgen. Via uw kantoor te Dusseldorf wordt telkens gesteld dat de site wordt vrijgegeven echter tot op heden is de service erg slecht. In dit geval kan ik mijn appartementen niet aanbieden en op mijn email berichten wordt gereageerd dat alles in orde is maar er wordt niets gedaan. Hierdoor loop ik inkomsten mis zeker de komende paasdagen. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend het nodige te ondernemen. Met vriendelijke groet, R.R. Willemse Haus Alte Rebe www.moezelvakanties.com U kunt mij bereiken op rowil49@hotmail.com
Vraag: bij onze reservering 2 kamers 4 pers hotel Romerbrucke Trier van 29 dec tot 2 jan 2014, willen we graag voor 1 kamer 1 dag eerder boeken en 1 dag eerder vertrekken. 28 dec - 1 jan. Lukt dat niet dan moeten we 1 kamer gaan annuleren. Ik kreeg geen gehoor bij het hotel zelf, wel een mail gezonden. resnr 549197602 pc 7824
ik probeer te bellen maar dat lukt niet.
Wij hebben verkeerd geboekt, mijn man (86) heeft per ongeluk de verkeerde maand ingevuld ipv van Juni heeft hij Mei ingevuld voor Bayeux Novotel. Hoe kunnen we dit oplossen. Graag een reactie van jullie. j.vanheeswijk2@upcmail.nl We zijn in paniek
Hallo, waarom kan ik niet met ideal betalen. ik heb geen creditkaart.maar wil wel een hotel boeken. graag reactie op ervandepol@hotmail.com met vriendelijke groet Evert
Onze booking in Barcelona d.d. 7 op 8 september j.l. was niet aangekomen, gelukkig kregen we nog een kamer, maar dit is een slechte zaak, terwijl ik zelf wel een bevestiging had. Ik heb al eerder dit gemeld bij booking.com maar kreeg geen antwoord. Daarom nogmaals. Verder wil ik niet de hotels registreren, maar hoe kan ik afmelden, want het is me veel te veel werk om alles in te vullen, ik heb secht internet hier in spanje.!!!
Even dit melden ! Wij gaan regelmatig via booking .com , nu weer er staat DUIDELIJK wel betalen later ,ze hebben al van onze rekening het geld afgenomen !!!! Anulatie verzekering gratis ! NIET WAAR 101.70 Euro !! onze bestemming is ;Reims 51430 -Premiere Classe Reims-Tinqueux France !7 tot 10 december .
Dit is de tweede maal op 14 dagen dat ik een hotel boek en geen bevestiging krijg. Gisteren heb ik een hotel gereserveerd voor 7 maart 2015 en heb nog geen bevestiging.Dan ga ik naar klantenservice en voeg mijn reserveringsnummer 256.021.640 om te versturen en telkens laten die weten dat dit uit 9 cijfers is en probeer op nieuw.Dit zijn de juiste cijfers en toch kan ik niet versturen??? Begrijpen wie kan. GUY ASSYS
U vroeg in uw mail van 3 januari om een beoordeling over het geboekte hotel den Wolsack in Mechelen. Die boeking was echter buiten u om geannuleerd en veranderd in hotel Elisabeth. Heette een upgrade. Heb u daarover gemaild maar (nog) geen reactie ontvangen...
Geachte boking ik wel graag vakantie boeken naar Engeland allen ik heb geen creditcard kan u mij helpen voor oplossing zou u mij kannen bellen tel 0613778606. Soezdar@hotmail.nl
wij hadden gereserveerd Hotel City Meckenheim maar zijn daar niet gebleven in overleg met receptie. Reden was dat alles was gesloten, sauna, zwembad, fitness, Bar met biljart etc etc. Dan boek je special hotel met zwembad voor de kinderen is het gesloten. Reserveringsnummer: 700161401
Wij hebben al 3 reserveringen gemaakt bij jullie (849317497)(6157418)(665141405) mail adres is (simone_dobbe@hotmail.com) ik had graag die reserveringbevestiging ook in 't Engels toegestuurd gekregen. Omdat wij geboekt hebben voor Nieuw Zeelandse vrienden. Dan kunnen zij het ook lezen en volgen. Graag hadden we nog meer nachtjes geboekt en misschien ook de vlucht . En misschien een auto huren Hoop wat van u te horen. Vrgr Simone.
Aangezien ik mijn appartement Casa "Oliva" in Rojales, Costa Blanca bijna 2 weken geleden in de verhuur bij Booking.com heb gedaan, wacht ik nog steeds op mijn lokale support team, om extra foto's toe te voegen. Ik hoop, dat er zo spoedig mogelijk een reaktie komt. Met vriendelijke groet, Ingrid Engelkes
Resnr 1086.594.816 Boeking L&H Plaza Santa Ana, budget studio 25-10/29-10. Betreft onjuiste bevestiging van booking.com: Budget Studio voor Lina Hille (1 gast) Aanpassen Gratis WiFi Rookvrije kamer Douche • Koelkast • Toiletartikelen • Ventilator • Magnetron • Badkamer • Verwarming • Keuken • Flatscreen-tv • Kledingkast • Kookplaat • Broodrooster • Koffiezetapparaat • Handdoeken • Beddengoed. Grootte van bed(den): Tweepersoonsbed(den). 1)Volgens de booking op de site heb ik een bad geboekt en geen douche!!!! Graag ontvang ik een correctie bevestiging, die ter plaatse ook klopt. Ik accepteer geen fout. 2) Er staat ook uitzicht op de binnenzijde, maar vlgs de gastenbeoordelingen lijkt er geen raam te zijn. Dit is onacceptabel! Je kunt geen 4 nachten slapen in een kamer zonder raam. Ik verzoek u dringend dit te verifieren en te herstellen, u betn verantwoordelijk voor de juiste gegevens bij de bevestiging, om problemen en teleurstelling ter plaatse te voorkomen. Graag verneem ik binnen 48 uur de juiste gegevens, anders vind de creditcardbetaling voor mijn boeking onterecht. Alvast mijn dank voor uw service, Lina Hille
Waarom staat er nergens een tel.nr dat vanuit t buitenland te bellen is ?
Hello, I wont to change mij reservation from double room to trible room .reservationnummer is 1696222933 can or not. thanks fatinmorsy@hotmail.com
Afgelopen week verbleef ik met mijn broer in Avoca House, een B&B in Dublin, geboekt via Booking.com (ik heb al zeer vele accommodaties geboekt via jullie site en nooit problemen ondervonden). Deze accommodatie heb ik als volgt beoordeeld: de ontvangst, het ontbijt en de kwaliteit van het bed waren prima, echter de kamer zelf was van extreem slechte kwaliteit, zeker gezien de prijs die we ervoor hadden betaald (130 EURO PER NACHT): we hadden de zolderkamer waar we alleen in het midden rechtop konden staan, een piepkleine badkamer met een veel te kleine douchecabine waar we nauwelijks gebukt in konden gaan staan), een toilet onder een schuin gedeelte waar recht opzitten niet mogelijk was en bovendien was alles behoorlijk aan een opknapbeurt toe: de verf was overal aan het bladderen en alle attributen zaten los. Al met al een ZEER slechte kamer voor een veel te hoge prijs. Graag had ik van u een reactie hieromtrent. Met vriendelijke groeten, Ton Born
Ik ben een verwoed bezoeker en besteller van Booking.com, echter sinds een aantal weken is de site meteen van het beeld af,als ik iets wil gaan boeken. Dus,als ik het beeld van Booking.com op het scherm krijg,is het ook weer gelijk verdwenen. Erg lastig,ik weet niet bij wie de fout ligt. Graag Uw aandacht hiervoor en een berichtje terug. Mvg Jacques
De betaling voor een overnachting voor 5 persoonsappartement in Split Promenade Apartments, Ban Madenova 1 in Split is twee maal teruggestort! Heb vandaag voor de derde maal het bedrag overgemaakt!

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.