klantenservice Ben

www.ben.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Ben
Ben Klantenservice Ben is een mobiele telefoonaanbieder in Nederland. Tussen 4 februari 1999 en 25 februari 2003 was Ben de merknaam van een mobiele telefoonaanbieder in Nederland, maar op 30 september 2002 werden de aandelen van Ben door T-Mobile overgenomen en vanaf dat moment was T-Mobile dus de volledige eigenaar van het mobiele netwerk. Op 25 februari 2003 werd de naam van Ben veranderd naar die van de eigenaar. Sinds 3 maart 2008 is Ben een zelfstandig onderdeel geworden binnen T-Mobile en is het weer actief als aanbieder van simkaartabonnementen. Het maakt echter nog wel gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile zelf. Binnen Ben is de Ben Klantenservice inmiddels een vast onderdeel geworden, dat probeert om haar klanten op een zo goed en snel mogelijke manier te helpen bij allerlei verschillende zaken. Geschiedenis van Ben Ben is ontstaat in 1998 tijdens een consortium van het Belgische Belgacom en het Deense Tele Danmark. De werknaam die het toen had was ‘BruCop’, naar de twee hoofdsteden van België en Denemarken zijnde Brussel en Kopenhagen. De mobiele aanbieder kreeg toen vijf GSM-licenties in handen. Hiermee werd het mogelijk om een netwerk op te zetten met een landelijke dekking. Op 4 februari 1999 ging Ben van start door op ongeveer hetzelfde moment op alle Nederlandse televisienetten een vrij lange reclameboodschap uit te zenden die niet gebruikelijk was voor mobiele aanbieders. Het bedrijf zat toen gevestigd in de Randstad. In oktober 1999 konden de klanten van Ben voor het eerst gebruikmaken van een vroege versie van mobiel internet. Dit systeem heette WAP en door hier gebruik van te maken, konden de klanten van Ben voornamelijk internetpagina’s met tekst bekijken op hun mobiele telefoon. Dit was de eerste generatie van mobiel internet. Vanaf dat punt ging het snel voor Ben, want in april 2000 kondigde Ben een landelijke dekking aan in Nederland. Nog geen drie maanden later konden Belgacom, Tele Danmark en Deutsche Telekom een UMTS licentie verwerven voor de Nederlandse markt voor een bedrag van maar liefst 320 miljoen euro. Dit bleek een goede zet, want in juni 2001 had Ben ongeveer 1 miljoen actieve gebruikers. Dit was een belangrijke mijlpaal voor het bedrijf en vormde een groot deel van het latere succes. Het succes In december 2001 was Ben de eerste Nederlandse mobiele aanbieder die op de markt kwam met GPRS. Dit systeem zorgde ervoor dat er snellere dataverbindingen ontstonden over het bestaande GSM-netwerk. Pas een jaar later werd het mogelijk om MMS berichten te versturen. In mei 2002 sloot Ben met Orange, dat doen nog Dutchtone heette, een deal waarmee ze gezamenlijk het niet-commerciële deel van het UMTS netwerk konden opzetten. Op 30 september 2002 kwam ben volledig in handen van T-Mobile International. Ben Klantenservice Ben heeft een goede klantenservice die klanten kunnen raadplegen wanneer zij vragen of klachten hebben. De medewerkers van Ben klantenservice proberen u dan zo goed mogelijk te helpen en uw problemen zo zorgvuldig mogelijk op te lossen. Het aanbod van Ben Ben wordt sinds februari 2008 door T-Mobile gebruikt als aanbieder van sim-kaarten. Voor september 2010 was het aanbod alleen sim-only abonnementen zonder toestel, maar sinds september 2010 biedt Ben ook prepaid kaarten aan. Sinds april 2010 verkoopt Ben ook losse toestellen. Sinds mei 2013 verkoopt Ben geen prepaid simkaarten meer, en sinds juni 2013 is het dan ook niet meer mogelijk om de prepaid simkaarten te gebruiken.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Ben. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Ben, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Hollandsnieuwe is een telefoon provider. Door de Sim Only abonnementen...
uitgebreide informatie »

T-Mobile is één van de grootste providers van Nederland. Het bedrijf...

uitgebreide informatie »
De Lebara Group is opgericht in 2001 om innovatieve oplossingen in de...
uitgebreide informatie »

Een abonnement afsluiten, uw abonnement verlengen, vragen over de...

uitgebreide informatie »
De Pay As You Go International SIM met meer dan 8 miljoen klanten...
uitgebreide informatie »
Pretium Telecom is na KPN de grootste aanbieder van traditionele vaste...
uitgebreide informatie »

views

15574

rating

1/5

quality

0%

reactions

4

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Als je teveel verbruikt wordt je afgesloten!
nog nooit zo een bedrijf meegemaakt nota,s kloppen van geen meter heb een ander abonnement dan ik heb afgesloten betaal voor internet maar kan het niet ontvangen zit elke keer ongeveer een 1 uur aan de tel met wachten erbij word gezegd dat ik word geholpen maar er gebeurt niets heb het opgezegd. maar er gebeurt gewoon niks nota,s gaan elke keer 250 % over mijn abonnement heen heb extra kosten met nummers bellen in Nederland plus sms maar heb nog 41 minuten over maar krijg wel extra betalen je word gewoon aan het leintje gehouden pure oplichting snap niet dat dit niet aangepakt kan worden. mvg teun
hoi ben nu al 4 maanden abbomenment heb al drie keer gebeld over dat ik geen 0906 kan bellen ik weet wel dat ik myn abbement nooit meer laat verlengen by jullie ik ben verdoemen geen klein kind als ik 0906 wil bellen moet ik dat weten en iet dat jullie daar over kunnen beslissen toen werd gezegd dat duurd een paar maanden maar is nu al 4 maanden nee nooit meer een abbenment van gewoon waardeloos
De klantenservice van Ben is belabberd. Als je telefonisch contact opneemt zegt een medewerker iets en een paar uur later zegt de volgende medewerker iets anders. Ze geven mondeling instructies hoe een en ander moet plaatsvinden, maar als je het gaat toepassen kom je van de regen in de drup. Het kost je altijd extra geld omdat deze service niet bereikbaar is en je enige verweer is op je rekening de rekening van Ben te BLOKKEREN!!! Voorheen had ik soortgelijke problemen met Simpe.nl maar Ben.nl is misschien laatstgenoemde telecom provider in onbetrouwbaarheid voorbijgestreefd.

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.