klantenservice Appie

www.ah.nl

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Appie
Albert Heijn is de grootste supermarktketen in Nederland, met meer dan 917 filialen verspreid over Nederland. Albert Heijn is onderdeel van de Koninklijke Ahold NV en heeft naast Nederland ook 22 filialen in België, 6 AH to Go winkels in Duitsland en een winkel op Curaçao. Albert Heijn is in 1887 in Oostzaan opgericht en sinds toen uitgegroeid tot de meest bekende en grootste supermarktketen van Nederland. Juist door dit explosieve aanbod en de groei van klanten, staat bij de Albert Heijn de klant hoog in het vaandel. Albert Heijn doet er dan ook alles aan om de klantvriendelijkheid kwalitatief zo hoog mogelijk te houden en laat dit zien via de Albert Heijn klantenservice. Anno 2011 is de Albert Heijn klantenservice onder Appie als webwinkel beschikbaar. Er kunnen tegelijkertijd producten van meerdere Aholdformules (Albert Heijn, Etos en Gall&Gall) besteld worden. De webwinkel kent dezelfde prijzen en hetzelfde assortiment als de gemiddelde Albert Heijn-winkel maar rekent wel bezorgkosten, tevens dient een minimum bestelbedrag aangehouden te worden. U kunt op verschillende manieren gebruik maken van de Appie klantenservice. Ten eerste is er de sectie “veelgestelde vragen” op de website. Een voorbeeld van deze vragen is de top vijf die vermeld staat, zoals vragen over de bezorgkosten van Appie of informatie over allergenen in de producten van de Albert Heijn. U kunt echter ook terecht voor klachten over de kwaliteit van uw aankoop of een klacht over het desbetreffende filiaal in het algemeen. Daarnaast maakt de Albert Heijn ook Allerhande Recepten – het kan natuurlijk voorkomen dat u hier ook een vraag over heeft. Ook voor deze vragen kunt u terecht bij de veelgestelde vragen. Ook haalt de Albert Heijn veel voldoening uit het aanbieden van Appie: uw mobiele boodschappenhulp die aan uw persoonlijke wensen kan voldoen. Appie is te vinden op ah.nl/appie of via de Android of App store via uw smartphone. Deze persoonlijke hulp is fijn, maar er zijn natuurlijk ook veel vragen over. De Appie klantenservice heeft speciaal voor u ook in de veelgestelde vragen een sectie over Appie aangemaakt, waarin al uw vragen beantwoord worden. Onderwerpen die u zich hierbij kunt voorstellen zijn vragen over eventuele kosten die verbonden zijn aan het gebruik van Appie, of hoe Appie uw privacy waarborgt. U kunt het allemaal terug vinden op de website. In het geval dat u hier geen antwoorden op uw vragen kunt vinden, kunt u contact met Albert Heijn opnemen. Dit kunt u doen door middel van het contactformulier, waarbij u uw vraag handmatig in kan voeren, of door langs te gaan bij uw Albert Heijn filiaal als u bijvoorbeeld een klacht heeft over de bezorging van uw folder of een bonus actie die niet duidelijk is. Daarnaast is het mogelijk om contact op te nemen met de Appie klantenservice waar deskundige medewerkers voor u klaar zitten en u graag uit de brand helpen. Uw vraag komt na enige tijd terecht bij de verantwoordelijke persoon, zoals de voedingsleverancier, de webbeheerder van ah.nl of een technoloog. De Albert Heijn staat open voor klachten of opmerkingen die het bedrijf helpen groeien: het is het begin van een nieuwe start. U kunt contact opnemen door te bellen naar 0800-0305 (gratis) of te mailen naar internetklantenservice@ah.nl. Ook kunt u Albert Heijn vinden op Facebook of op Twitter: @albertheijn.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Appie. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Appie, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Wehkamp is een Nederlands postorderbedrijf. Het bedrijf werd in 1952 als...
uitgebreide informatie »
Pabo is dé online shop voor een uitgebreid aanbod sexy lingerie, mode,...
uitgebreide informatie »
Wie kent Groupon nog niet? Groupon is de marketingonderneming die via...
uitgebreide informatie »
Shopt u uw kleren liever online dan in de winkel? Neem dan een kijkje...
uitgebreide informatie »
Zalando is een Duitse webshop voor schoenen- en kleding. Het bedrijf is...
uitgebreide informatie »
Marktplaats (online store) Marktplaats is een Nederlandse website waar...
uitgebreide informatie »

views

1450

rating

0/5

quality

0%

reactions

0

Laat uw reactie achter
ja nee




Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.