klantenservice Aer Lingus

www.aerlingus.com

0906-8444 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Aer Lingus
Aer Lingus is de nationale luchtvaartmaatschappij van het Europese land Ierland. Dit is goed te zien aan het soort vliegtuigen waarmee Air Lingus vliegt. Dit zijn namelijk vliegtuigen in de nationale kleuren van het land. De vliegtuigen zijn groen en wit, en hebben allen het logo van Aer Lingus op een van de vleugels. Het logo van Aer Lingus is een Seamróg, een klaverblad. Dit is tevens het niet-officiële symbool van Ierland. Air Lingus werd in 1936 opgericht door de Ierse regering. Op dit moment vliegt Aer Lingus met zes verschillende vliegtuigen, allen een Airbus. Zo vliegen ze met de Airbus A319-100, met de Airbus A320-200, met de Airbus A321-200, met de Airbus A330-200, met de Airbus A330-300 en met de Airbus A350-900. Aer Lingus vliegt met name korte afstanden binnen Europa. Hiernaast vervoert Aer Lingus ook vracht, maar dit brengt minder dan 5% van de totale opbrengst op. Aer Lingus concentreert zich dus op de “cityhop” vluchten: korte vluchten van een grote stad in Ierland naar een grote stad ergens in Europa. In 1989 besloot Aer Lingus dat het wel tijd werd voor iets anders, en het besloot Futura International Airways op te richten. Dit is een Spaanse Chartermaatschappij. In 2002 verkocht Aer Lingus ongeveer 80% van haar aandelen in Futura an het management. In 2007 verkocht Aer Lingus de rest van Futura. Aer Lingus vindt het verder erg belangrijk om er voor haar klanten te zijn. Hoe prettigere de reis voor een klant namelijk was, hoe groter de kans dat hij of zij terug zal komen bij een volgende trip. Exact om deze reden heeft Aer Lingus klantenservice hoog in het vaandel staan. De Aer Lingus klantenservice bestaat uit een aantal onderdelen, waarvan de voornaamste de pagina op de website van Aer Lingus is. Deze pagina, www.aerlingus.com/help/, zal alle informatie leveren die u moet weten voordat u contact op neemt met de Aer Lingus klantenservice. Deze webpagina kunt u zien als een virtuele Aer Lingus klantenservice. Als u wel persoonlijk contact wilt hebben met een van de medewerkers van de Aer Lingus klantenservice, dan moet u eerst aangeven vanuit welk land u belt. Door dit te doen, weet u zeker dat u met de juiste persoon van de Aer Lingus klantenservice in contact komt. U kunt kiezen uit Ierland, Verenigd Koninkrijk en Noord Ierland, Europa, Verenigde Staten en Canada of de rest van de wereld. Als u dus vanuit Nederland contact wil hebben met de Aer Lingus klantenservice, dan moet u kiezen voor “Europa”. Binnen Europa kunt u voor alle landen waarin Aer Lingus actief hun Aer Lingus klantenservice contactgegevens vinden. Dus ook voor Nederland en België. De contactgegevens van de Aer Lingus klantenservice bestaan uit een telefoonnummer, een emailadres en een postadres. Ook kunt u de tijden vinden waarop de Aer Lingus klantenservice geopend is. Dit kan per land verschillen.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Aer Lingus. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Aer Lingus, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Gerelateerde bedrijven

Easyjet is de grootste luchtvaartmaatschappij in Europa. Easyjet heeft...
uitgebreide informatie »
Air Arabia is een luchtvaartmaatschappij die haar basis heeft in...
uitgebreide informatie »
Transavia is een Nederlandse lijndienst- en chartermaatschappij,...
uitgebreide informatie »
Vueling Airlines is een Spaanse low cost luchtvaartmaatschappij. De...
uitgebreide informatie »
Iberia Líneas Aéras de España is de nationale luchtvaartmaatschappij van...
uitgebreide informatie »
British Airways bestaat sinds 1974 en is gevormd door een fusie tussen...
uitgebreide informatie »

views

3829

rating

2/5

quality

25%

reactions

4

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Ik wil volgende maand Ecoline-inkt gebruiken in Ierland (workshop) maar ben bang dat de 3 foesjes gaan lekken in koffer in het ruim. Weet u ern kogelijkheid het toch mee te hebben - af te geven bij de het inchecquen zonder extra kosten en in Ietland weer krijgen? Ecoline heeft erg felle kleuren. Of moet ik dit ergens anders vragen?
24 december zijn wij vanaf amsterdam, via Dublin naar blston gevlogen. 3 koffers zijn niet aangekomen in Boston. De medewerkers hebben ons verzekerd dat de koffers, per express service 26 december zouden worden afgeleverd. Aer lingus is 24 en 25 december niet bereikbaar geweest (!). Wij wachten nu ( 27 december 20.40 lokale tijd) nog steeds op onze bagage wachten, zonder bericht en met klap op de vuurpijl nog geen enkele excuses!! Wij zitten in Maine (-7 graden, mijn vriendin is zwanger (alle medicatie zit in de koffer en winkels zijn hier beperkt en dicht met kerst, mijn zoontje van 1,5 jaar kan geen kant op zonder kinderwagen en kleding. De opstelling van aer lingus is zwaar amateuristisch te noemen. Ik eis dat er zsm contact wordt opgenomen met ons met duidelijke informatie omtrent levering van onze koffers. En wil een schade vergoeding voor de geleden schade! Mocht er weer niet fatsoenlijk worden gereageerd dan onderneem ik juridische stappen.
24 december zijn wij vanaf amsterdam, via Dublin naar blston gevlogen. 3 koffers zijn niet aangekomen in Boston. De medewerkers hebben ons verzekerd dat de koffers, per express service 26 december zouden worden afgeleverd. Aer lingus is 24 en 25 december niet bereikbaar geweest (!). Wij wachten nu ( 27 december 20.40 lokale tijd) nog steeds op onze bagage wachten, zonder bericht en met klap op de vuurpijl nog geen enkele excuses!! Wij zitten in Maine (-7 graden, mijn vriendin is zwanger (alle medicatie zit in de koffer en winkels zijn hier beperkt en dicht met kerst, mijn zoontje van 1,5 jaar kan geen kant op zonder kinderwagen en kleding. De opstelling van aer lingus is zwaar amateuristisch te noemen. Ik eis dat er zsm contact wordt opgenomen met ons met duidelijke informatie omtrent levering van onze koffers. En wil een schade vergoeding voor de geleden schade! Mocht er weer niet fatsoenlijk worden gereageerd dan onderneem ik juridische stappen.
Een vraag voor 80 ct per minuut en geen emailadres? Schandalig!

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0906-8444 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.