U zocht: Klantenservice Zilveren-Kruis

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Zilveren-Kruis?

Bel 035-2046666

Klantenservice Zilveren-kruis

Beoordeling:

Klantenservice Zilveren-Kruis
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

U heeft vast wel eens gehoord van het Zilveren Kruis. Deze zorgverzekeraar in Nederland biedt al jarenlang verschillende soorten zorgverzekeringen aan. Door de jaren heen hebben zij ook andere (kleinere) zorgverzekeraars overgenomen. U kunt er bij dit bedrijf dus zeker op vertrouwen dat zij de juiste kennis op dit gebied in huis hebben. Het is natuurlijk wel zo prettig om gebruik te kunnen maken van deze kennis. Een goede zorgverzekering is meer dan een zo laag mogelijke prijs alleen.

Welke dokters kunt u gebruiken?
Wat wordt er precies vergoed?
Hoe hoog is het eigen risico?

Bij het Zilveren Kruis zorgen ze er graag voor dat u de zorgverzekering krijgt die het beste bij u past. Natuurlijk kunt u een kijkje nemen op de website om te zien wat zij allemaal precies aanbieden. Het kan echter een stuk sneller werken als u contact opneemt met het telefoonnummer van het Zilveren Kruis. Over de telefoon kan de medewerker u gerichte vragen stellen en aan de hand daarvan u voorzien van een persoonlijk advies. Veel mensen verkiezen dan ook het telefoonnummer van het Zilveren Kruis boven de andere mogelijkheden waarop u met deze zorgverzekeraar contact op kunt nemen.
Vind het juiste telefoonnummer van het Zilveren Kruis
Bij het Zilveren Kruis staan ze de hele dag door verschillende soorten mensen te woord. De een is al klant en wil graag meer informatie over hoe het werkt om een declaratie in te dienen, terwijl een ander juist meer wilt weten over welke zorgverzekering het beste bij hem of haar past. Daarom krijgt u bij het bellen van het telefoonnummer van het Zilveren Kruis een keuzemenu te horen. Op die manier krijgt u de medewerker aan de lijn die u het beste kan helpen. En dat is uiteindelijk wat u wilt natuurlijk. Om dit zo snel mogelijk te laten verlopen is het een goede keuze om eerst contact op te nemen met NL Contact. Niet alleen kunnen zij u voorzien van het telefoonnummer van het Zilveren Kruis, ook kunnen zij u direct doorverbinden en meer informatie geven over het keuzemenu dat u te horen zult krijgen. Wist u bijvoorbeeld dat u niet het hele keuzemenu hoeft af te luisteren voordat u uw keuze kunt doorgeven. Als u van tevoren de juiste opties voor u al weet, dan kunt u deze meteen invoeren en zo krijgt u dus veel sneller contact via het telefoonnummer van het Zilveren Kruis. De medewerkers van NL Contact helpen u hier graag mee.
Regel uw zaken online of via het telefoonnummer van het Zilveren Kruis
Tegenwoordig vindt het merendeel van de dingen die u kunt regelen via het Zilveren Kruis ook online plaats. Dit betekent dat u niet meer in de weer hoeft met een printer en het invullen van papieren formulieren. Het enige wat u hoeft te doen is een computer te hebben met een internetverbinding. U kunt het vaak zelfs via uw telefoon doen. Toch vinden nog veel mensen het prettig om hierbij bijgestaan te worden via het telefoonnummer van het Zilveren Kruis. Op de website van NL Contact kunt u zien wanneer u contact op kunt nemen met het telefoonnummer van het Zilveren Kruis. Met deze informatie wordt het een stuk makkelijker om contact op te nemen en dat is wel zo prettig. Bent u op zoek naar een nieuwe zorgverzekeraar en zoekt u ook de contactgegevens van de andere bedrijven in Nederland die u hiervan kunnen voorzien? Ga dan naar de juiste categorie op de website van NL Contact en vind de gegevens die u nodig heeft.
Zilveren Kruis is met ruim 2,5 miljoen verzekerden een van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Zilveren Kruis zorgt ervoor dat haar klanten elke dag toegang hebben tot de beste zorg. Deze zorg koopt Zilveren Kruis jaarlijks in. Daarnaast maakt de zorgverzekeraar goede afspraken over de kwaliteit en prijs van behandelingen met zorgverleners, zoals ziekenhuizen en zelfstandige klinieken. Zo wordt de premie betaalbaar gehouden. Zilveren Kruis biedt naast individuele verzekeringen ook collectieve verzekeringen. Zilveren Kruis is de grootste collectieve zorgverzekeraar van Nederland.

De basisverzekering is in Nederland verplicht. Dit is door de overheid bepaalt. Zilveren Kruis biedt naast de basisverzekering, die voor iedereen gelijk is, ook verschillende aanvullende verzekeringen aan. Hierbij is Zilveren Kruis kostenbewust tewerk gegaan. Voor elke euro premiegeld die Zilveren Kruis ontvangt, wordt 0,96 cent besteedt aan de zorg. De resterende 0,03 cent betreft de beheerskosten van de organisatie. Slechts 0,01 cent is winst.

De basisverzekering is in Nederland verplicht. Dit is door de overheid bepaalt. Zilveren Kruis biedt naast de basisverzekering, die voor iedereen gelijk is, ook verschillende aanvullende verzekeringen aan. Hierbij is Zilveren Kruis kostenbewust tewerk gegaan. Voor elke euro premiegeld die Zilveren Kruis ontvangt, wordt 0,96 cent besteedt aan de zorg. De resterende 0,03 cent betreft de beheerskosten van de organisatie. Slechts 0,01 cent is winst.

Zilveren Kruis behoort met onder andere Agis, Avero Achmea, FBTO en Interpolis tot de zorgverzekeraars van Achmea, gebundeld in de divisie Zorg en Gezondheid. Achmea is met 5,5 miljoen verzekerden marktleider in Nederland op het gebied van zorgverzekeringen. Bij Agis staat de Zorgverbeteraar voor alle initiatieven om de kwaliteit in de zorg te verbeteren. Bij FBTO stelt de klant haar eigen persoonlijke zorgverzekering samen.

Zilveren Kruis biedt haar klanten duidelijke informatie. Dit doet de zorgverzekeraar onder andere via de website van Zilveren Kruis, www.zilverenkruis.nl. Ook doen zij dit via social media en de klantenservice. Hiermee wil Zilveren Kruis de klant in staat stellen om vanuit eigen inzicht de juiste keuzes te maken voor wat betreft de inhoud van een zorgverzekering. Daarnaast kan de afdeling Zorgbemiddeling de klant helpen bij de keuze voor een zorgverlener. Zo krijgt de klant de beste zorg en zoveel mogelijk in de buurt. Uiteraard is de klantenservice van Zilveren Kruis telefonisch te bereiken. De medewerkers van de Zilveren Kruis klantenservice staan u graag te woord en helpen u graag met al uw vragen.

Het klantenservice Zilveren-kruis telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Zilveren-kruis

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Zilveren-kruis. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Zilveren-kruis, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

A. Oppenheim

Als oudere alleenstaande vrouw met reuma, een flink aantel hersteloperaties en andere kwaaltjes heb ik geen recht meer op thuiszorg en andere hulp.
Dat kan ik aan. Al is het een schande na 35 jaar premieafdracht sinds 1968 voor juist dit specifieke moment van aftakeling.
Mede omdat ik ls al oud journalist niet de indruk krijg dat de bevolking van jong tot oud het er mee eens is en deze gang van zaken juist eigenlijk ten strengste afkeurt.
Wat ik niet aankan is de betaling van de alarmknop.
Die is er voor ongelukken,vallen, overvallen en andere menselijke gevaren die via de voordeur binnenkomen op gladde praatjes.
Met dergelijke ellende worden dagelijks minstens tientallen ouderen geconfronteerd dan die knop.
Als ze dagen blijven liggen na dergelijk onheil dan kosten ze de belastingbetalers nog veel meer.
Ik ben dus niet van plan om voor zo’n alarmknop te betalen na alle kosten die ik al moest maken omdat ik onklaar was gemaakt door artsen.
En na korting op mijn netto inkomen van meer dan 25%.
Die alarmknop hoort aan iedere alleenstaande ouderen te worden uitgereikt als eigen verantwoordelijkheid nu er moet worden geparticipeerd.

Als u mij dus vindt in een plas bloed na een val of na een overval dan zoekt u het maar uit met uw visie op de risico’s die wij oudere vrouwen lopen.
Dan zult u merken dat deze benadering niet alleen beledigends na het piramidespel dat onze overheid nu speelt ten koste van drie en een half ouderen, maar ook heel erg dom en wreed.
vriendelijke groet,

Alice Oppenheim

ron vippentrop

onduidelijk

Yvonne OORT -Hammers.

Helaas niet te bereiken ik doe al de afgelopen twee weken mijn best daarvoor. Ben heel ernstig gehandicapt en kan de telefoon niet lang vasthouden, dus nog geen goed resultaat bereikt.

H.E.Traub 1166616

Ter attentie van Marianne Hasperhoven:
Dank voor uw moeite!
chawa aronson-traub

Contact

 

035-2046666

 

 

http://www.zilverenkruis.nl/

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: Klantenservice Zilveren-Kruis

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Zilveren-Kruis?

Bel 035-2046666

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu