Zeeman is een winkelketen met ruim 1.000 vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk en Luxemburg. Zeeman werd opgericht in 1967 door Jan Zeeman. De eerste winkel werd geopend in Alphen aan den Rijn. Het huidige distributiecentrum is nog altijd in Alphen aan den Rijn gevestigd. De huidige directeur van Zeeman is Paul Schouwenaar, de oprichter is echter nog steeds eigenaar van het bedrijf. De basis van de winkelketen is het leveren van goedkope producten met goede kwaliteit. Hierdoor kunnen mensen met een lager budget bij Zeeman toch een goede kwaliteit producten kopen. Daarnaast verandert het assortiment van Zeeman steeds om zo in te spelen op de veranderende behoefte van de klant. Bij het produceren van de producten heeft Zeeman respect voor mens en milieu. Zeeman verkoopt dames-, heren-, en kinderkleding, maar ook woonaccessoires en speelgoed. Zwemkleding, schoenen, wol, sportkleding en hobbyartikelen worden ook door Zeeman verkocht. Op de website van Zeeman vindt het assortiment van de Zeeman, het assortiment kan ook per vestiging verschillen. Als u een artikel gekocht heeft kunt u deze binnen 30 dagen ruilen of terugbrengen. Op de website vindt u een winkelzoeker waarmee u de dichtstbijzijnde vesteging, met adresinformatie, kunt vinden. De producten kunnen ook online besteld worden. De producten worden gratis bezorgd vanaf een bestelling van vijftig euro. Als u een product besteld heeft via de website wordt dit binnen twee dagen bij u thuis bezorgd.
De klantenservice is te bereiken via het telefoonnummer 0172 482 911 van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00. U kunt dit nummer bellen als u graag telefonisch contact wilt om vragen te stellen over de Zeeman of een klacht te delen. Als u een vraag heeft kunt u het beste eerst kijken bij de veel gestelde vragen op de website. Als het antwoord op uw vraag hier niet bij staat kunt u ook een vraag stellen door het contactformulier in te vullen op de website. Als u een vraag heeft over een artikel zou het fijn zijn als u daar het artikelnummer bij vermeldt. De Zeeman is altijd benieuwd naar suggesties van klanten. Als u een idee heeft kunt u deze doorgeven door het ideeën formulier in te vullen op de website. Als u klachten heeft kunt u het klachtenformulier invullen. Zeeman biedt een wekelijkse nieuwsbrief aan. U kunt zich op de website aanmelden voor deze nieuwsbrief zodat u wekelijks als eerste op de hoogte wordt gebracht van de aanbiedingen.
Het klantenservice Zeeman telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Zeeman