In 1887 besloten de twee zeer succesvolle zakenmannen en zwagers Willem Vroom en Anton Dreesmann de handen in één te slaan. Beide mannen hadden al manufacturenzaken die zeer goed liepen door hun, voor die tijd atypische, strategie: vaste en zeer lage prijzen van alle producten die enkel tegen contante betaling gekocht konden worden. In 1887 besloten de mannen hun beiden krachten te bundelen en het welbekende warenhuis Vroom en Dreesmann was geboren. Het eerste filiaal stond aan de Weesperstraat in Amsterdam, en was al vanaf het begin een succes. Nog voor het jaar 1900 was het Willem Vroom en Anton Dreesmann gelukt om uit te breiden naar buiten Amsterdam met filialen in Den Haag, Rotterdam, Arnhem, Nijmegen, Haarlem en Utrecht. Vroom en Dreesmann, in de volksmond vaker V&D genoemd, is nog steeds zeer succesvol. Op dit moment heeft de V&D zestig filialen die door het gehele land verspreid zijn. Bij de V&D kunt u terecht voor verschillende producten, het is immers een warenhuis. Zo verkoopt de Vroom en Dreesmann onder andere koffers, schoeisel, bedden meubilair, kleding, huishoudelijke artikelen, multimedia en verschillende schoonheidsproducten. Bij de V&D kunt u echter ook terecht voor een heerlijke lunch in het grote restaurant van La Place en al uw vragen over de winkel kunt u stellen bij de Vroom en Dreesmann klantenservice, ofwel de servicebalie in de winkel. Hiernaast vindt u bij de Vroom en Dreesmann ook verschillende shop-in-shops. Een shop-in-shop is een winkel binnenin de , in dit geval, V&D. In de Vroom en Dreesmann zijn bijvoorbeeld de Hunkemöller, de Dixons en de Six gevestigd. Doordat de V&D zo ontzettend groot is en zo veel verschillende soorten afdelingen heeft, is het ook niet gek dat klanten wel een vraag hebben. Hiervoor is de Vroom en Dreesmann klantenservice. De Vroom en Dreesmann klantenservice zit onder andere gevestigd in de verschillende gebouwen van de V&D zelf, in de vorm van een fysieke service balie. Echter, u hoeft niet per se helemaal naar de V&D zelf te gaan om een vraag aan de Vroom en Dreesmann klantenservice te stellen. Ook op www.vd.nl vindt u veel informatie over de Vroom en Dreesmann klantenservice, in de vorm van een pagina met een F.A.Q. (frequently asked questions, veelgestelde vragen). Hier kunt u het antwoord op een groot gedeelte van uw vragen vinden. Hiernaast kunt u op www.vd.nl tevens het telefoonnummer van de Vroom en Dreesmann klantenservice vinden. Dit nummer is 0900 23 58 363 en kost €0,80 per gesprek. De telefonische Vroom en Dreesmann klantenservice is te bereiken op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 21.00. Ook op zaterdag kunt u bellen met de klantenservice, maar wel tussen 9.30 ’s ochtends en 18.00 ’s avonds. Hiernaast is de klantenservice tevens te bereiken via het online contactformulier.
Het klantenservice Vroom & Dreesmann telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Vroom & Dreesmann