U zocht: klantenservice Volkskrant

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Volkskrant?

Bel 035-2046666

klantenservice Volkskrant

Beoordeling:

klantenservice Volkskrant
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

De Volkskrant is een kwaliteitskrant. Sinds 1919 voorziet de Volkskrant de Nederlandse samenleving van nieuws uit binnen- en buitenland. In eerste instantie werd de Volkskrant uitgegeven als een wekelijks blad, maar tegenwoordig heeft deze krant een dagelijkse oplage en weekendedities. De Volkskrant is van oorsprong een rooms-katholieke krant die zich in de loop der tijd is gaan richten op “de opgeleide lezer”. Daarom is deze krant een kwaliteitskrant in plaats van een amusementskrant. De Volkskrant voorziet u van hoogwaardig nieuws en scherpe opinieartikelen. Bovendien is de Volkskrant één van de weinige kranten die op tabloidformaat verkrijgbaar is.

Naast de papieren versie van de Volkskrant kunt u ook kiezen voor de digitale versie. Als abonnee heeft u toegang tot de digitale Volkskrant op uw PC/Mac, tablet en smartphone (Apple, Android en Windows), waar en wanneer u maar wilt. Hier hoeft u verder geen extra kosten voor te betalen. Als Volkskrantabonnee krijgt u een persoonlijk Volkskrantaccount. Met dit account kunt u met gemak dagelijks de digitale versie downloaden. Mocht u problemen ondervinden met deze download, dan biedt de Volkskrant Klantenservice u een online handleiding. Deze handleiding kunt u vinden op de website www.volkskrant.nl en begeleid u stapsgewijs.

De klantenservice van de Volkskrant noemt zich de lezersservice. Via de website kunt u vinden hoe u met de klantenservice in contact komt. Veel vragen kunnen naar verwachting online beantwoord worden. De Volkskrant biedt via de website enorm veel hulp. Wilt u bijvoorbeeld abonnee worden, dan vindt u een duidelijk overzicht over wat u hiervoor dient te doen. Tevens kunt u abonnementstarieven raadplegen. Daarnaast zijn er, zoals reeds genoemd, diverse handleidingen voorhanden. De Volkskrant biedt een speciale dienst door middel van de service “Aangepast Lezen”. U kunt bijvoorbeeld de krant in gesproken vorm, in braille of in een groot lettertype bestellen.

Mocht u er toch niet uitkomen via de website, dan kunt u de klantenservice van de Volkskrant bereiken door hen een brief te sturen of het online contactformulier in te vullen. U kunt de Volkskrant Klantenservice uiteraard ook telefonisch bereiken. De algemene klantenservice is bereikbaar op werkdagen tijdens kantooruren (09.00 – 17.00 uur). Heeft u vragen, opmerkingen of klachten over de bezorging van uw papieren krant, dan dient u contact op te nemen met een andere afdeling van de Volkskrant Klantenservice. De bezorgingsservice is ook telefonisch bereikbaar. Doordeweeks kunt u hen in de ochtend van 07.00 – 12.00 uur bereiken, en op zaterdag van 08.00 -12.00 uur.

Het klantenservice Volkskrant telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Volkskrant

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Volkskrant. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Volkskrant, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

Gé Leenders

Ik weet niet, waar ik onderataande klacht gericht kwijt kan. Je zou zeggen: facturatie, maar ik zie dat nergens.
Als de krant niet wordt bezorgd, zegt de stem, dat de fout wordt gecompenseerd door bij betaling van het volgende abonnement een korting te berekenen.
Ik heb dat gecontroleerd en het is niet gebeurd.

g.c.h.roseboom

Ik heb op 22 juni een klacht ingediend over een ongekende verhoging van mijn abonn.geld. Via de mail bericht dat ik voor 27juni bericht zou krijgen.
Het is nu 29 juni en niets mee vernomen

Teunisse workum

krijg nu voor tweede week de papieren Volkskrant
Heb hier niet om gevraagd,vraag mij dus af of dit een reclame actie is zoniet dan komt iemand anders hem ws niet tegen op zijn mat.
Gaarne opheldering vind dit niet prettig daar de Volkskrant niet de goedkoopste is mogelijk een vergissing van de bezorger
met vriendelijke groet,
teunisse
kleasterlan 11 8711eh
Workum.

H,W.van Beek

abonnee nr.2156156 Op 27-01-2014 hebben wij van U een
mail ontvangen.Wij zouden een Kobo e-reader ontvangen
binnen twee weken,tot heden nog niets.
De e-mail is gestuurd door Manon van der Weijde.
Wilt U dit voor ons in orde maken,bij voorbaat dank.

H,W.van Beek

abonnee nr.2156156 Op 27-01-2014 hebben wij van U een
mail ontvangen.Wij zouden een Kobo e-reader ontvangen
binnen twee weken,tot heden nog niets.
De e-mail is gestuurd door Manon van der Weijde.
Wilt U dit voor ons in orde maken,bij voorbaat dank.

Paul en Gerda Roelofs

Goedemiddag,
ik zie steeds maar aanbiedingen van een gratis tablet voor nieuwe abonnees. Wij zijn al decennia lang abonnee, ook hebben wij een weekendabonnement op het Parool. doet u voor ons ook zoiets? Misschien moet ik ons abonnement opzeggen en t.z.t. weer lid worden van de VK of andere krant.
Met vriendelijke groet, tot nu toe trouwe abonnees. paul.roelofs@kpnmail.nl

B.L.J. van der Heiden

Op zaterdag wordt de krant in de bus gepropt, en ontvang ik elke week een beschadigde krant. Mogelijk kan de bezorgdienst er op gewezen worden dat de bijlagen op een goede manier in de krant gestopt wordt.. Het melden via bezorgklachten verhelpt niet het euvel, vandaar mijn uitleg.

Bij voorbaat dank.
I. van der Heiden
Van Hogendorplaan 1437
3135BK Vlaardingen

joop van der graaf

j.graaf740@upcmail.nl
l.s. gister telefonisch afgesproken voor een abonnement ingaande 30 october 2013.
echter, door moeilijke omstandigheden mijnerzijds, moet ik deze laten vervallen. verzoeke beleefd, dit alles voor mij in orde te wille maken bij voorbaat heel hartelijk dank. joop van der graafr vtelefoon 0206240355

m monsma

woensdag 10 juli 7,15 en later gebeld geen volkskrant…nu16.18 uur nog steeds geen krant….

jgm verheijen

Als langjarig abonnee van de Volkskrant wil ik ivm vakantie mijn abonnement tijdelijk opzeggen. Nergens zie ik hoe ik dat moet doen.
Gaarne reactie.

wittebrood

ik zou de kobo aura krijgen bij aangaan van mijn abonnement en dat is mij expliciet toegezegd en nu krijg ik de kobo arc7, deze wil ik niet. Of abonnement met aura of geen abonnement. Een mail naar de klantenservice is nergens te verwezenlijken en tel ook moeilijk bereikbaar. IVM vakantie wil ik zo snel mogelijk de aura. Ik kreeg dit van de retentieafdeling prsgroep e heb gesproken met Ali Elyahiaoui en die heeft het kortgesloten met zijn chef.
Ik wil graag zsm antwoord

H.Kos Westland

De afspraak was dat ik een PAPIEREN volkskrant zou krijgen!
Op zaterdagmorgen ,dus alleen een echte ouderwetse krant , 1
keer per week.Ik ben een halve digibeet,dus ik lees uw krant minder
dan toen ik nog geen abonnee was. Groet , Hanny.

jager

Schandalig zo slecht als de bezorging van de volkskrant geregeld is.
Moet constant bellen en dat duurt en duurt.
Slechte mailverbinding. Veel shit op de site. Gigantisch veel tijd voordat je de klacht kwijt kunt. En ik wil geen tegemoetkoming in het niet bezorgen, maar op tijd de krant.
abonneenr. 856463

Andriessen/Belgie

Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening::ZEr is geen mense!ijk contact mogelijk; uitsluitend mechanische stemmen met de verkeerde vragen. Ik ontvang al 10 dagen 2 exemplaren van de VK en wil dat doen stoppen. Klantnummer 15135217
Graag antwoord. Dank.

Andriessen/Belgie

Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening::ZEr is geen mense!ijk contact mogelijk; uitsluitend mechanische stemmen met de verkeerde vragen. Ik ontvang al 10 dagen 2 exemplaren van de VK en wil dat doen stoppen. Klantnummer 15135217
Graag antwoord. Dank.

Wegman

Ls, Ik heb geregeld een proefabbonement voor bepaalde tijd. Prima- daar zijn deze ook voor. Al meerderemale tijdens de looptijd benaders door callcentre Volkskrant- Nee geantwoord- en telkemale na het gesprek ons nummer geadministreerd in Belmeniet. 1e maal al zeker half jaar geleden. Maar telefoontjes blijven komen- Heeft men geen inzage- of negeert men gewoon het regsiter als verkoop-callcenter? Overigens ook van toepassing op mijn mobilele nummer

A.G.Mandersloot

Ik heb een abbonement + digitaal maar mijn account is gehackt in plaats van:
albertmander1@gmail.com komt albertmander85@gmail.com
groetjes Albert mandersloot

Kleijne

Ik probeer op een of andere manier contact te maken met de Volkskrant om een fout in mijn vakantieonderbreking te herstellen. Onmogelijk. Algemeen nummer callcentrum ook niet te woord gestaan.

Ellendig dus. Wat nu!

Abonnr.21024347

l.m. de Beer

Ik had graag de spaarkaart van de volkskrant.nl/inclusief willen downloaden. Dit is niet gelukt.
Wij zijn al jaren op de Volkskrant geabonneerd; nu vraag ik u, weest zo goed om de spaarkaart voor mij te downloaden en naar mijn adres te sturen. Ik heb 8 zegels gespaard voor een wellness resort. B.v.d.
adres: W. de Zwijgerlaan 15, 3136 AP Vlaardingen.

P.L.J. Commandeur

Vanmiddag heb ik doorgegeven dat ik vandaag geen krant heb ontvangen. Deze melding heb ik ten onrechte gemaakt. Het bleek dat de krant WEL bezorgd is maar dat er een tijdschrift op de krant gelegd was. Ik vind het heel vervelend dat ik de melding heb gedaan aangezien we de laatste tijd juist zeer tevreden zijn over het zeer tijdig bezorgen van de krant.

Gerard Neuteboom

Ik heb er na begin februari 3 brieven, een mail en een telefoontje aan gewaagd om te melden dat twee filmboxen niet goed funktioneren. De boxen heb ik teruggestuurd. Mijn geld heb ik nog niet ontvangen. Wanneer komt jullie reactie?

ING W VAN DER LINDE

GEACHTE REDACTIE

IK WILDE INFORMATIE MET TOR OPSTUREN NAAR PUBLEAKS.NL

echter de ict afdeling van bavo poortmolen heeft tor geblokkeerd

dus doe ik het maar op deze manier

geachte redaktie

ik ben willem van der linde geb 25-04-1947
heb hts opleiding
ben 16 jaar getrouwd geweest.
na de scheiding ben ik op aida 78 gaan wonen in capelle a/d ijssel
mijn huis was netjes bijgehouden dor Margot van thuiszorgde zellingen
ik dronk alcohol maar niet zoveel
Maar mevr de G boslaan 69 te amerongen vond mijn huis verwaarloosd.
en bezorgde me en RM die deze maand afloopt.

Ik kwam terecht bij Bavo binnnenweg.
na 1 jaar ging ik naar Bavo Berkel en Roden rijs.
waar ik problemen had met verpleger stanley die me fouilleerde.
Ik had het op Bavo berkel en roden rijs niet naar mijn zin.
ik ben 6 keer weggelopen.

Na 4 jaar ging ik naar naar Bavo Poortmolen.
waar ik en nieuwe prothese kreeg aangemeten.
Ook heeft Bavo Poortmolen mijn slaapproblemen verholpen.
Van de Psycholoog Poortmolen kreeg ik een false verklaring dat ik op mijn kamer zou roken.Ik heb echter geen aansteker in eigen beheer.
en hij ontnam mij mijn fundamentele vrijheden.
Inmidels ben ik overgegaan op alcohol vrij bier.
Mijn zuster mevr de G boslaan te Amerongen zat niet stil,mijn zus Hermien kreeg
van de bouwvereeniging een sleutel omdat haar meisjesnaam in haar passpoort stond.

Mijn zus Riek ontruimde de woning aida 78 te capelle a/d ijssel echter 2 maanden te laat.
en opende mijn brieven ,wat een schending van het briefgeheim is.
En hielde ze achter. Daardoor heb ik een schuld van 8000 euro opgelopen.

van maatschappelijk werkster betsy den O Berkel en Rodenrijs kreeg ik achter mijn rug om bewindvoering. Ik ben niet door de rechter gehoord ,mag dat zomaar ?

Ik wil de schuld van 8000 euro verhalen op mijn zus iek de G.
Vooor de rechter zou ik en boekhoudbureau bepleiten.

Op Bavo Poortmolen werd ik bestolen door de werkster die splullen van mij wegnam,
ik heb daarvoor geen toestemming gegeven.

Ik ben in hongerstaking gegaan van wege de beschuldiging van de Poortmolen Psycholoog.
Ik heb geen sleutel van de kamer,dat is een privacy schending

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Volkskrant

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Volkskrant?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu